IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : (on)Zinnig Nieuws Deel III Vorige pagina | Volgende pagina
SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 10-12-2003 12:50 by SkinPeeleR Profiel van SkinPeeleRhttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

Het valt qua bezuinigingen dus nog mee.
Als dit soort debiele onderzoeken nog kunnen worden uitgevoerd.

Wat is het volgende, Lezers van Nijntje kwijlen gemiddeld meer dan lezers van pakembeet van't Reeve of Mulisch.

of Country en westernliefhebbers hebben bovengemiddeld vaak een cowboyhoed en doen aan line dancing.



Een kleine snol zit zo vol.


RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 10-12-2003 12:56 by RrroooaaarrR Profiel van RrroooaaarrR

drugsproblemen!?

Muziek is de drugs! Maar ik zie dat niet als een probleem...


rajackar
Rape the houses! Burn the women!
Usericon van rajackar
Posted 10-12-2003 14:11 by rajackar (Speciaal lid) Profiel van rajackarhttp://https://www.facebook.com/rajackar

http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=35874

quote:
... Metalfans hebben vaker zelfmoordneigingen, maar als diegene ook van popmuziek of hiphop houdt, dan geldt die hang naar beschadiging weer niet....


De nacht heeft vleugels maar nimmer teugels. * Grindpad * Facebook * http://twitter.com/rajackar


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 10-12-2003 14:14 by Gunman Profiel van Gunman

Héhé, van (ja ik moet een minimum kunnen verdragen op het werk) pop en flipflop wordt ik juist agressief


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 10-12-2003 15:46 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

is hiphop dan geen top 40 muziek?


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 10-12-2003 15:47 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 10 december 2003 15:46 schreef ghoulliette het volgende:
is hiphop dan geen top 40 muziek?


Nee. Wat je in de top40 aan hiphop ziet verhoudt zich tot hiphop en rap als linkin park tot de metal.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 10-12-2003 15:49 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

posers dus


campske666
Usericon van campske666
Posted 11-12-2003 13:03 by campske666 Profiel van campske666

09/12 Bosmuizen gebruiken verplaatsbare wegwijzers
Bosmuizen gebruiken in hun zoektocht naar voedsel verplaatsbare wegwijzers om de weg terug te vinden. Dit intelligent gedrag, dat nog nooit eerder bij een dier is opgemerkt, werd vastgesteld in een studie van de universiteit van Praag. De resultaten verschenen een tijd geleden in het vakblad Nature en worden samengevat in Karakter, een blad van de Academische Stichting Leuven.
Bosmuizen leven in grote velden en markeren plaatsen die ze onderzoeken op de aanwezigheid van voedsel, met opvallend gekleurde blaadjes en twijgjes. Na het onderzoek wordt het materiaal afgevoerd en elders gebruikt. Ook in een laboratoriumsituatie vertoonden de muizen dit gedrag.



Ik ben eens benieuwd wat zij als oplossing voor het file-probleem hebben.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 11-12-2003 13:06 by altx Profiel van altx

quote:
Op 10 december 2003 14:11 schreef rajackar het volgende:
http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=35874

quote:


... Metalfans hebben vaker zelfmoordneigingen, maar als diegene ook van popmuziek of hiphop houdt, dan geldt die hang naar beschadiging weer niet....



Eigenlijk is dat heel logisch.

Welke metalhead krijgt er nu geen zelfmoordneigingen van popmuziek (behalve als diegene dus wel popmuziek kan waarderen)?


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 11-12-2003 14:19 by helmet Profiel van helmethttp://www.wovendarkness.com

Scientists freeze pulse of light, for an instant

Physicists say they have brought light to a complete halt for a fraction of a second and then sent it on its way, an achievement that could someday help scientists develop powerful new computers.

The research differs from work published in 2001 that was hailed at the time as having brought light to standstill.

In that work, light pulses were technically "stored" briefly when individual particles of light, or photons, were taken up by atoms in a gas.

Harvard University researchers have now topped that feat by truly holding light and its energy in its tracks – if only for a few hundred-thousandths of a second.

"We have succeeded in holding a light pulse still without taking all the energy away from it," said Mikhail D. Lukin, a Harvard physicist.

Harnessing light particles to store and process data could aid the still distant goal of so-called quantum computers, as well as methods for communicating information over long distances without risk of eavesdropping.

The research may also have applications for improving conventional fiber-optic communications and data processing techniques that use light as an information carrier. Lukin said the present research is just another step toward efforts to control light, but said additional work is needed to determine if it can aid these applications.

The findings appear in Thursday's issue of the journal Nature.

Stanford University physicist Stephen Harris said the new research is promising and represents an important scientific first.

Matthew Bigelow, a scientist at the University of Rochester involved in light research, called the new study "very clever" and something that may ultimately spur the development of superior light-based computers.

"I think it's moving us in the right direction," he said.

Bron: SignOnSandiego.com


I'm not being rude. You're just insignificant.


SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 12-12-2003 9:14 by SkinPeeleR Profiel van SkinPeeleRhttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php



Ananova:

Female mayor 'mortified' after secret strip exposed

A Canadian mayor who secretly stripped off in council offices and had her photo taken wearing just her ceremonial chain says she is mortified after the pictures went on public display.

Pictures of a smiling, naked Sharon Smith were allegedly copied from her home computer during a house party her children threw, then circulated around the town of Houston, British Columbia.

The photos of the 48-year-old were shot by her husband, and in one full-length photo Ms Smith is seated naked with the mayor's chain of office draped around her neck.

She said in a letter to her local newspaper that the photos were taken during a private moment. "My privacy has been violated in every sense. These photos are private property belonging to my husband and me. I am very hurt and embarrassed," she said.

Ms Smith says she didn't intend to disgrace the mayor's office, and has no plans to resign. She said most townspeople stand by her and have offered support. Police say they're investigating a theft from the Smith home, reports the Globe and Mail.

Former Houston councillor Nipper Kettle says that he recognised the location of the photos as the mayor's office and that many residents are unimpressed with the mayor's defensive reaction.

"I pretty much condemn what she's done," said Mr Kettle, who worked with Ms Smith when both were councillors. "To have pictures on your computer at home is not a big deal, I guess. That's within your rights.

"But when you go down to the municipal office that is paid for by the taxpayers and do those kinds of things and wearing the chain of office, that's where people see the wrongdoing here. People are feeling let down and very distraught."


Story filed: 12:26 Thursday 11th December 2003


Ik moet er niet aan denken om de onze naakt te zien.


Een kleine snol zit zo vol.


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 12-12-2003 9:38 by Vampie Profiel van Vampie

NEW DELHI - In India is een vrouw gearresteerd die een kind zou hebben geofferd om haar alcoholistische man van zijn drankprobleem af te helpen. Dat meldden Indiase media vrijdag.

De 35-jarige vrouw is getrouwd met een riksja-rijder die zwaar aan de alcohol is en haar regelmatig bont en blauw slaat. Een medicijnman raadde de vrouw onlangs aan een kind te offeren om van haar echtelijke problemen af te komen.

Met behulp van haar neef ontvoerde de vrouw in New Delhi een kind van amper drie jaar oud. Vervolgens zou ze de kleine jongen hebben gewurgd en met een spade zijn hoofd hebben verbrijzeld. Het ontzielde lichaampje werd teruggevonden in een koeienstal.



Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 12-12-2003 9:45 by SkinPeeleR Profiel van SkinPeeleRhttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

quote:
Op 12 december 2003 9:38 schreef Vampie het volgende:
NEW DELHI - In India is een vrouw gearresteerd die een kind zou hebben geofferd om haar alcoholistische man van zijn drankprobleem af te helpen. Dat meldden Indiase media vrijdag.

De 35-jarige vrouw is getrouwd met een riksja-rijder die zwaar aan de alcohol is en haar regelmatig bont en blauw slaat. Een medicijnman raadde de vrouw onlangs aan een kind te offeren om van haar echtelijke problemen af te komen.

Met behulp van haar neef ontvoerde de vrouw in New Delhi een kind van amper drie jaar oud. Vervolgens zou ze de kleine jongen hebben gewurgd en met een spade zijn hoofd hebben verbrijzeld. Het ontzielde lichaampje werd teruggevonden in een koeienstal.




Conclusie: hier hebben ze nog geen bond tegen kwakzalverij


Een kleine snol zit zo vol.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 12-12-2003 11:37 by Chelman Profiel van Chelman

quote:

Geen straf voor cocaïnesmokkel Schiphol tot 3 kilo

Uitgegeven: 12 december 2003 10:21

RIJSWIJK - Cocaïnesmokkelaars die met minder dan 3 kilo drugs op Schiphol worden betrapt, worden niet opgepakt en krijgen geen dagvaarding voor een berechting of een boete. Dat is de nieuwe richtlijn van minister Donner van Justitie, bevestigen betrouwbare bronnen vrijdag.

Gesnapte drugskoeriers die onder deze grens blijven, moeten wel hun drugs inleveren. De maatregel is genomen om te voorkomen dat het justitiële apparaat overbelast raakt.

Een woordvoerder van de minister van Justitie wil niet op de nieuwe maatregel ingaan om drugsorganisaties niet wijzer te maken dan nodig is. Wel bevestigt hij dat er eerder een dergelijke maatregel gold met de grens van 1,5 kilo cocaïne.

Donner kondigde onlangs al aan dat hij wil ophouden alle drugskoeriers die in Nederland worden aangehouden ook strafrechtelijk te vervolgen. Dit is de afgelopen tijd wel gebeurd, maar heeft er niet toe geleid dat de stroom cocaïne die Nederland binnenkomt, is opgedroogd.

De PvdA-fractie omarmde het idee meteen. Het Tweede-Kamerlid Wolfsen bepleit al enige tijd terugsturen van bolletjesslikkers. Het VVD-Tweede-Kamerlid Griffith gaf aan problemen met het buitenland te verwachten als Donner drugssmokkelaars wegstuurt zonder dagvaarding.

Donner heeft de opsporingsdiensten op Schiphol inmiddels laten beginnen met de zogeheten 100-procentscontroles op risicovluchten, en als daaruit blijkt dat er cocaïne vanuit vooral de Nederlandse Antillen en Suriname deze kant op blijft komen, dan wil hij vluchten gaan verbieden. Dat laatste is wel een "uiterst middel", meent Donner.



Kanker! En als ik met 10km te hard over de A20 rij, kan ik een boete van 40 euro tegemoet zien. Daar is namelijk wel tijd voor. Klootzakken.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 12-12-2003 11:41 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

de ultieme straf voor cocaine smokkel, alles wat ze bijzich hebben terplekke opsnuiven


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 12-12-2003 11:48 by Gunman Profiel van Gunman

Ruig, de ultieme bijverdienste!! , wat een leuk land hebben jullie toch



I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 12-12-2003 12:25 by Snaack Profiel van Snaack

Ik ga ook coke smokkelen


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 12-12-2003 12:27 by chriz Profiel van chrizhttp://www.youtube.com/user/facesofcain

Eens kijken hoeveel mensen zaterdag een boete krijgen in de rij voor Iron Maiden



ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 12-12-2003 12:28 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

Hoeveel is drie kilo eigenlijk? dat is toch een klein handbagage pakketje? Zijn er echt smokkelaars die zo weinig smokkelen, of smokkelen ze juist meestal deze kleine hoeveelheden? In het gevan van het laatste dan is deze beslissing erg dom.
Als er toch niet minder dan drie kilo gesmokkeld wordt door de grote organisaties (omdat de resi dan te duur zou worden) dan is het een betere oplossing dan degene die we nu hebben.
Persoonlijk zie ik liever verkrachters in de cel dan drugskoeriers.


windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 12-12-2003 12:59 by windkracht10 Profiel van windkracht10

quote:
Op 12 december 2003 12:28 schreef ghoulliette het volgende:
Hoeveel is drie kilo eigenlijk? dat is toch een klein handbagage pakketje?

Zoiets, maar dan wel weggestopt in hun kont.


mvg wk10


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 12-12-2003 13:10 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 12 december 2003 12:28 schreef ghoulliette het volgende:
Hoeveel is drie kilo eigenlijk? dat is toch een klein handbagage pakketje? Zijn er echt smokkelaars die zo weinig smokkelen, of smokkelen ze juist meestal deze kleine hoeveelheden? In het gevan van het laatste dan is deze beslissing erg dom.
Als er toch niet minder dan drie kilo gesmokkeld wordt door de grote organisaties (omdat de resi dan te duur zou worden) dan is het een betere oplossing dan degene die we nu hebben.
Persoonlijk zie ik liever verkrachters in de cel dan drugskoeriers.


3 kilo a pakweg 40 euro per gram (correct me if i'm wrong) is toch wel 120.000 euro.....

Nog steeds uitermate rendabel dus.

Ik heb hier ernstige problemen omdat:

1.Smokkelaars die via andere wegen dan Schiphol smokkelen worden nog steeds aangepakt en riskeren een celstraf tot 18 maanden. Je creeert dus rechtsongelijkheid.

2.Donner wil dat Schiphol en de luchtvaartmaatschappijen de teruggestuurde smokkelaars op een zwarte lijst zetten. Ze schuiven dus de verantwoorderlijkheid van zich af. Bovendien is het zeer dubieus aangezien die mensen niet eens een proces verbaaltje krijgen en technisch gezien niet eens ergens verdacht van zijn. Dat wordt feest voor advocaten.

3.Kromme prioriteiten. Een man in Assen moest een half uur in een cel doorbrengen en een boete betalen omdat hij geen boodscahppen mandje had. Een automobilist die zijn auto verkeerd parkeert krijgt zonder pardon een boete. Een drugs-smokkelaar of liever gezegd beroeps-crimineel gaat vrijuit. Hoezo crime doesn't pay?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 12-12-2003 13:14 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

mijn huisgenoot heeft een boete van 86 euro gekregen omdat hij op de weg reed (waar alleen auto's mogen rijden) om 2 uur 's nachts (hij was dronken)


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 12-12-2003 13:15 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 12 december 2003 12:59 schreef windkracht10 het volgende:
Zoiets, maar dan wel weggestopt in hun kont.

oe lekker.


maarre stomme vraag misschien, kunnen ze die controle niet beter houden voordat ze op het vliegtuig stappen? Of denk ik nu te simpel.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 12-12-2003 13:16 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 12 december 2003 13:14 schreef ghoulliette het volgende:
mijn huisgenoot heeft een boete van 86 euro gekregen omdat hij op de weg reed (waar alleen auto's mogen rijden) om 2 uur 's nachts (hij was dronken)



Dat is gewoon terecht!

Ik reed laatst op een autoweg (80km) zonder berm en met bomen aan weerszijden. Er reed ook zo 'n mongool op zijn fiets in het midden. Ik zag hem op laatste moment (hij had ook geen lichten).

Ik zou echt niet blij zijn als ik een dooie op mijn geweten had.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 12-12-2003 13:18 by SkinPeeleR Profiel van SkinPeeleRhttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

quote:
Op 12 december 2003 13:10 schreef Chelman het volgende:
3 kilo a pakweg 40 euro per gram (correct me if i'm wrong) is toch wel 120.000 euro.....

Nog steeds uitermate rendabel dus.

Ik heb hier ernstige problemen omdat:

1.Smokkelaars die via andere wegen dan Schiphol smokkelen worden nog steeds aangepakt en riskeren een celstraf tot 18 maanden. Je creeert dus rechtsongelijkheid.

2.Donner wil dat Schiphol en de luchtvaartmaatschappijen de teruggestuurde smokkelaars op een zwarte lijst zetten. Ze schuiven dus de verantwoorderlijkheid van zich af. Bovendien is het zeer dubieus aangezien die mensen niet eens een proces verbaaltje krijgen en technisch gezien niet eens ergens verdacht van zijn. Dat wordt feest voor advocaten.

3.Kromme prioriteiten. Een man in Assen moest een half uur in een cel doorbrengen en een boete betalen omdat hij geen boodscahppen mandje had. Een automobilist die zijn auto verkeerd parkeert krijgt zonder pardon een boete. Een drugs-smokkelaar of liever gezegd beroeps-crimineel gaat vrijuit. Hoezo crime doesn't pay?


Helemaal gelijk, samen met je vorige post.
Rij godverdegodver iets te hard en die blauwpetten staan in je nek te hijgen. Maar met 3 kilo coke is alles mogelijk


Een kleine snol zit zo vol.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen