IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : (on)Zinnig Nieuws Deel III Vorige pagina | Volgende pagina
Skull
Usericon van Skull
Posted 21-11-2003 15:31 by Skull Profiel van Skullhttp://www.sammath.nl

quote:
Op 19 november 2003 15:41 schreef Iskariot het volgende:
Winnaar ''wodka-marathon'' drinkt zich dood

Uitgegeven: 19 november 2003 15:27
MOSKOU - De winnaar van een 'wodka-marathon' in de Russische stad Volgodonsk heeft zijn prijs niet in ontvangst kunnen nemen, omdat hij zich letterlijk dooddronk. Zijn vijf rivalen belandden in het ziekenhuis, zo berichtte het persbureau Itar-Tass woensdag.

Toen de winnaar zijn prijs, tien flessen wodka, wilde ophalen, viel hij ter plekke dood neer. Het Openbaar Ministerie gaat de organisatoren van de wedstrijd voor doodslag vervolgen. De deelnemers van de wedstrijd werden in een bar uitgenodigd zoveel mogelijk halveliterglazen wodka te drinken. Ze mochten er worst en brood bij eten.

Het is niet bekend hoeveel de drinkebroers achterover hebben geslagen. In Rusland is het niet ongewoon dat een mannelijke drinker op een avond een liter tot zich neemt. In 2002 overleden 40.000 Russen aan alcoholvergiftiging.


Hahaha, SUKKEL


Voortaan maar gewoon een biertje pakken


- Mutatis mutandis -


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 21-11-2003 16:22 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 21 november 2003 15:17 schreef campske666 het volgende:
19/11 Sabotage van Australische schapen voor moslimlanden
Aanhangers van dierenrechten hebben woensdag bevestigd dat ze Australische schapen hebben gevoederd met varkensvlees om zo hun uitvoer te verhinderen naar moslimlanden in het Midden-Oosten.

De organisatie 'Animal Liberation' komt op tegen de uitvoer van levende dieren. In een mededeling lieten ze weten dat ze hun geheime actie tijdens de nacht hebben uitgevoerd in de haven van Portland, in de staat Victoria.

Ze slaagden erin een grote hoeveelheid varkensvlees toe te voegen in het distributiesysteem van water en voeding die de schapen voedert. Volgens de organisatie is er geen enkel gevaar voor de schapen. Wel blijft die voeding op basis van varkensvlees tot 21 dagen in hun organismen zodat de schapen wegens hun onreinheid niet geschikt zijn om uit te voeren naar moslimlanden.


1. Betekent dit dat Varkens niet zoveel rechten hebben als schapen ?
2. Ik sta elke keer versteld van de achterlijkheid der moslims. Niet alleen eten ze geen varken, ze eten zelfs niks dat zelf varken heeft geten. En waarom ? Omdat Mohammed het zo wil.


Leve de hongerdood


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 22-11-2003 21:40 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 20 november 2003 9:17 schreef Vampie het volgende:
In de nacht van maandag op dinsdag is in Bemmel het levenloze lichaam van een 16-jarig meisje uit Nijmegen aangetroffen. Het meisje, dat sinds maandagavond vermist werd, was in brand gestoken.

Update 08:38

Het is nog onbekend of het meisje nog leefde toen ze in brand werd gestoken. Gisteren werd sectie op het lichaam van het meisje verricht. Zodra de politie de uitslag van deze sectie binnen heeft gekregen hoopt ze meer te kunnen zeggen over de wijze waarop het meisje om het leven is gekomen.

Het brandende lichaam werd in de nacht van maandag op dinsdag door toevallige voorbijgangers aangetroffen op een pad in een recreatiegebied tussen Bemmel en Lent. Het meisje was maandagavond door haar ouders als vermist opgegeven. Het is nog onduidelijk wat er aan haar verdwijning vooraf is gegaan.


getver...

Update:

dat meisje; Maja, was een goede vriendin van een collega'tje van mij van de HEMA. die vier arrestantjes zijn medeleerlingen van het Dominicus college (bij mij de straat uit rechts en 5 minuten fietsen). Ook is haar pc in beslag genomen omdat zij over de chat bedreigd werd door een man die al haar gegevens had. maar dat zijn vage verhalen. K. (die collega_ had er in ieder geval nooit wat van meegekregen dat haar vriendin iets zou kunnen overkomen, en had haar de week daarvoor nog gezien).

Wat ik van mensen hoorde die uit Bemmel komen was dat je op de plek waar Maja gevonden was in ieder geval niet kon komen met de auto omdat het afgezet was, en je echt wel goed de weg daar moet weten wil je die plek kennen.

Ze is dus gevonden door wandelaars (schenen zelf opzoek te zijn geweest naar iemand anders) die iets zagen branden wat zij dus bleek te zijn.

Dat meisje was dus enigkind en haar vader ligt momenteel in het ziekenhuis omdat hij een hartaanval heeft gekregen bij het horen van het verhaal. De rest van de familie zit nog in Bosnië trouwens.

[Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 22-11-2003 21:40]


Lies
Usericon van Lies
Posted 22-11-2003 21:43 by Lies Profiel van Lies

Fijne verhalen hier...


[Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 22-11-2003 21:45 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

waar ze voor het laatst gezien is is trouwens ook errug dicht bij mijn huis... apart zeg maar


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 22-11-2003 21:46 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 21 november 2003 12:07 schreef ZelThoR het volgende:
Het is wel duidelijk dat het klimaat behoorlijk fucked up is. Zou het deze winter in Nederland ook niet ongelooflijk streng worden?


jongens ... dat zijn normale temperaturen in die omgeving ...


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 23-11-2003 15:54 by Dunne_Hein Profiel van Dunne_Hein

Wat een redneck

quote:
Bush sloopt paleistuin Buckingham Palace

Koningin Elizabeth van Groot-Brittannië is kwaad op president Bush. Tijdens zijn bezoek aan Groot-Brittannië vorige week zou voor vele duizenden Britse ponden schade zijn aangericht in de tuinen van Buckingham Palace.

Op de gazons van Buckingham Palace zouden H-vormige plekken staan van het landingsgestel van Bush' helikopters. Bovendien zouden rotorbladen van de heli's struiken en bomen hebben beschadigd. Bodyguards van Bush zouden kostbare exotische planten hebben vertrapt. De flamingo's van de koningin hebben een trauma opgelopen, omdat ze uit voorzorg zijn verplaatst.

Naast de schade in de tuin is ook in het paleis het een en ander beschadigd door de aanleg van speciale telecommunicatieverbindingen. De Britse koningin kon daardoor geen televisie meer kijken.

Ze zou nog nooit zo boos zijn geweest, aldus haar lakeien.

De schade aan standbeelden, tuinmeubelen en planten die de koningin zelf bezit, is verzekerd. De regering draait op voor de reparatiekosten van de gazons en het paleis.


I can't shoot straight unless I've had a pint!


DarknessThere
Usericon van DarknessThere
Posted 23-11-2003 16:06 by DarknessThere Profiel van DarknessThere

quote:
De flamingo's van de koningin hebben een trauma opgelopen, omdat ze uit voorzorg zijn verplaatst.

Der zou wel een terrorist tussengezeten kunnen hebben...


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 24-11-2003 16:25 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 22 november 2003 21:40 schreef ghoulliette het volgende:
Update:

dat meisje; Maja, was een goede vriendin van een collega'tje van mij van de HEMA. die vier arrestantjes zijn medeleerlingen van het Dominicus college (bij mij de straat uit rechts en 5 minuten fietsen).


Ik heb trouwens in de rookruimte in de Metro vanmiddag zitten spitten. Daarin stond een foto van de herdenking daar in Nijmegen. Er stond een dame op die foto die bizar veel op jou leek. Was gij dat?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 24-11-2003 22:34 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

nee ik was niet op die herdenking, heb niets met dat verhaal te maken behalve dan dat mijn collega'tje het meisje kende.


SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 25-11-2003 12:27 by SkinPeeleR Profiel van SkinPeeleRhttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

quote:
Op 22 november 2003 21:40 schreef ghoulliette het volgende:
Update:

dat meisje; Maja, was een goede vriendin van een collega'tje van mij van de HEMA. die vier arrestantjes zijn medeleerlingen van het Dominicus college (bij mij de straat uit rechts en 5 minuten fietsen). Ook is haar pc in beslag genomen omdat zij over de chat bedreigd werd door een man die al haar gegevens had. maar dat zijn vage verhalen. K. (die collega_ had er in ieder geval nooit wat van meegekregen dat haar vriendin iets zou kunnen overkomen, en had haar de week daarvoor nog gezien).

Wat ik van mensen hoorde die uit Bemmel komen was dat je op de plek waar Maja gevonden was in ieder geval niet kon komen met de auto omdat het afgezet was, en je echt wel goed de weg daar moet weten wil je die plek kennen.

Ze is dus gevonden door wandelaars (schenen zelf opzoek te zijn geweest naar iemand anders) die iets zagen branden wat zij dus bleek te zijn.

Dat meisje was dus enigkind en haar vader ligt momenteel in het ziekenhuis omdat hij een hartaanval heeft gekregen bij het horen van het verhaal. De rest van de familie zit nog in Bosnië trouwens.



Ik vind het ook erg, maarre de topic is onzinnig nieuws en dit vind ik daar niet echt onder vallen. Dan kan je beter een forum aan die zaken besteden.

Maar verder wens ik de diegenen die haar een warm hart toedroegen en die haar hebben gekend sterkte toe..



Een kleine snol zit zo vol.


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 25-11-2003 12:43 by mislyd Profiel van mislydhttp://mislyd.deviantart.com/

quote:
Op 25 november 2003 12:27 schreef SkinPeeleR het volgende:
Ik vind het ook erg, maarre de topic is onzinnig nieuws en dit vind ik daar niet echt onder vallen.


Lees de titel nog eens.


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 25-11-2003 15:15 by SkinPeeleR Profiel van SkinPeeleRhttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

quote:
Op 25 november 2003 12:43 schreef mislyd het volgende:
Lees de titel nog eens.


ok dan, je hebt gelijk..

en toch kan het beter in een andere topic aangezien in deze meer ON dan zin zit..


Een kleine snol zit zo vol.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 25-11-2003 15:19 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 25 november 2003 15:15 schreef SkinPeeleR het volgende:
ok dan, je hebt gelijk..

en toch kan het beter in een andere topic aangezien in deze meer ON dan zin zit..

Verbeter de wereld, begin bij jezelf.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 25-11-2003 15:26 by MBMarduk Profiel van MBMarduk

quote:

BERLIJN - De Duitse regering gaat mogelijk de prijs van de uiterst populaire alcoholische mixdrankjes verdubbelen. De regeringscommissaris voor drugs pleitte maandag voor een "strafbelasting" op de zogenoemde alcopops, zoals Breezer.

Commissaris Marion Caspers-Merk wil met de drastische prijsverhoging de alcoholconsumptie bij jongeren terugdringen. Zij verwees naar een vergelijkbaar initiatief in Frankrijk, waar de markt van alcopops zou zijn ingestort. Volgens de sociaal-democrate zijn de limonades met alcohol een softdrug die tot het gebruik van harddrugs kunnen leiden.


Sjee6, wat kunnen mensen toch fucking DOOOOM zijn.
Als die Breezahs uit de schappen verdwijnen gaan die jongeren toch ouderwetsch frisdrank of jus mengen met sterke drank?



Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 25-11-2003 15:28 by Chelman Profiel van Chelman

Sociaal democraten = betuttelingsmeesters


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 25-11-2003 17:46 by Chelman Profiel van Chelman

NEW DELHI - Een 70-jarige Indiase man die naar eigen zeggen al decennia niet eet of drinkt is door verbaasde artsen in de westelijke stad Ahmedabad in een topconditie verklaard. Ze onderzochten de 'fakir', die in een grot leeft, tijdens een opname van tien dagen in een ziekenhuis. Gedurende dit verblijf at en dronk de man niets. Hij ging evenmin naar het toilet, aldus de BBC dinsdag.

Het enige vocht dat Prahlad Jani kreeg toegediend was om zijn mond te kunnen spoelen. De doktoren zagen er op toe dat de man geen druppel inslikte. Volgens de onderzoekers maakte de 'patiënt' gek genoeg wel enige urine aan, maar die werd weer door het lichaam opgenomen.

Volgens de topfitte bejaarde kan hij overleven omdat hij een gat in zijn gehemelte heeft, waaruit een 'levenselixer' zou vloeien. De artsen, die dat gat nog niet hebben ontdekt, zeggen op korte termijn nader onderzoek te willen doen naar deze bewering.
---------

Ik heb ook een gat (niet in mijn gehemelte) waar levenselixer uitstroomt....


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 25-11-2003 18:38 by Iskariot Profiel van Iskariot

quote:
Op 25 november 2003 15:26 schreef MBMarduk het volgende:
Sjee6, wat kunnen mensen toch fucking DOOOOM zijn.
Als die Breezahs uit de schappen verdwijnen gaan die jongeren toch ouderwetsch frisdrank of jus mengen met sterke drank?


Ik zal er niet van wakker liggen


windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 25-11-2003 18:41 by windkracht10 Profiel van windkracht10

quote:

Ik heb ook een gat (niet in mijn gehemelte) waar levenselixer uitstroomt....




mvg wk10


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 25-11-2003 18:44 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 25 november 2003 17:46 schreef Chelman het volgende:
NEW DELHI - Een 70-jarige Indiase man die naar eigen zeggen al decennia niet eet of drinkt is door verbaasde artsen in de westelijke stad Ahmedabad in een topconditie verklaard. Ze onderzochten de 'fakir', die in een grot leeft, tijdens een opname van tien dagen in een ziekenhuis. Gedurende dit verblijf at en dronk de man niets. Hij ging evenmin naar het toilet, aldus de BBC dinsdag.

Het enige vocht dat Prahlad Jani kreeg toegediend was om zijn mond te kunnen spoelen. De doktoren zagen er op toe dat de man geen druppel inslikte. Volgens de onderzoekers maakte de 'patiënt' gek genoeg wel enige urine aan, maar die werd weer door het lichaam opgenomen.

Volgens de topfitte bejaarde kan hij overleven omdat hij een gat in zijn gehemelte heeft, waaruit een 'levenselixer' zou vloeien. De artsen, die dat gat nog niet hebben ontdekt, zeggen op korte termijn nader onderzoek te willen doen naar deze bewering.
---------

Ik heb ook een gat (niet in mijn gehemelte) waar levenselixer uitstroomt....


Ja ik geloof het meteen
Dan hoeft hij ook niet te ademen, want CO2 kun je niet uitademen zonder dat je andere stoffen binnenkrijgt. En hij zal ook vocht moeten uistoten via zweet(anders kan hij niet tot mensachtigen gerekend worden.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 25-11-2003 19:09 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 25 november 2003 15:15 schreef SkinPeeleR het volgende:
ok dan, je hebt gelijk..

en toch kan het beter in een andere topic aangezien in deze meer ON dan zin zit..

ik vind niet dat je overal een topic voor moet maken. En erg zinnig vind ik een moord niet.


SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 26-11-2003 9:09 by SkinPeeleR Profiel van SkinPeeleRhttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

quote:
Op 25 november 2003 19:09 schreef ghoulliette het volgende:
ik vind niet dat je overal een topic voor moet maken. En erg zinnig vind ik een moord niet.


Nou, ligt er aan wie er voor de loop staat.
Kan wel wat mensen bedenken die mischien beter permanent uit onze maatschappij gesneden kunnen worden. En een tbs kliniek kost toch alleen maar geld.
En anders een spuitje!! Als ik zie wat men op dit moment allemaal bezuinigt in de gezondheidszorg. Zoals wij onze ouderen behandelen, lijkt het me dat afmaken van onverbeterlijke psychopaten, verkrachters en ander niet nuttige elementen ook bespreekbaar moet zijn.


Een kleine snol zit zo vol.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 26-11-2003 9:10 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 26 november 2003 9:09 schreef SkinPeeleR het volgende:
Nou, ligt er aan wie er voor de loop staat.
Kan wel wat mensen bedenken die mischien beter permanent uit onze maatschappij gesneden kunnen worden. En een tbs kliniek kost toch alleen maar geld.
En anders een spuitje!! Als ik zie wat men op dit moment allemaal bezuinigt in de gezondheidszorg. Zoals wij onze ouderen behandelen, lijkt het me dat afmaken van onverbeterlijke psychopaten, verkrachters en ander niet nuttige elementen ook bespreekbaar moet zijn.

en wat nou als iedereen vindt dta jij dood moet? ben je dan nog zo voor?


Orion
Usericon van Orion
Posted 26-11-2003 9:11 by Orion Profiel van Orion


las dit toevallig ergens

BEWARE OF DIMMU.
Well, since this is a BIG issue, I wont include this in my NJ Metal Fest review. OK, for everyone who knows me KNEW that I was a fan of Dimmu Borgir, right? Well, that has been altered.
OK, so after the fest I saw Silenoz and Vortex standing there so I asked Faith if she wanted to go over and gets pictures with them. We go over and start talking to them, got pics and then Vortex invites Faith (not sure if the words 'Do you want to come on the bus' meant only her or both of us plus our two friends) on the bus so she said "Sure". So we get on the bus and everything is going good. The whole band is on except for Silenoz, and there was members of Hypocrisy, Nevermore, Children Of Bodom, and GENE HOGLAN. We're all rocking out to Kiss and Motley Crue and everyone is having a good time. We were on that bus for like 3-4 hours drinking and it was apparent that they were giving Faith more alcohol than the rest of us. Vortex gave me a bunch of beers and we were all sharing some wine most of the night. Faith was talking to Alexi (singer for Children Of Bodom) for awhile about life in general and he was a good person who was talking to and not trying to get in her pants. First everything started when Nick Barker asked Faith to take a pic with him, topless. She told him that she has more class than that and she looks up to him, but no. He's cool about it, and acted polite. Then later as she came out of the bathroom she saw Nick near the bunks and went in and said she'll take a picture with him, top-on. At this point I'm on the front of the bus and then I see someone shut the bunk door, her on the other side. I say "FUCK THIS!", because I don't trust them...with her...in the bunks....where I can't see what's going on.. So the door is closed and I get up and walk inside and Faith is talking to Vortex and Nick about history stuff and future goals and whatnot. Nick walks away and Galder is coming towards us. Everything is fine until Galder (bald guitarist) walks up to me and said..........

Galder - "Are you and her boy...girl...friend?"
Me - "Yeah"
Galder - "What if I tell YOU to get off the bus?"
Me - "If I get off, she's fucking coming with me."
Galder - "You should leave now."
Me - "Yeah, WE should leave now."

So at this point I'm obviously shocked and all I want to do is leave, so I grabbed Faith by the hand and pulled her out of the bunk area and told her what was said, she agreed to leave and so we go to get her stuff and say bye to everyone who WASN'T an asshole. The one dude from Nevermore (I think the singer) started talking to me and I was like "Well I can't talk now, apparently I'm getting kicked off the bus because that asshole over there (points to Galder) wants to fuck my girlfriend. As I said that, Galder fucking grabs her and forces a kiss on her cheek and tries to makeout with her WHILE I'M STANDING THERE!!!! So I pulled her towards me and pushed him away then we were on our way out. Alexi from Children Of Bodom followed us out because Faith told him what happened and he said he'll walk us out (he was really drunk, too) so he takes us out the bus and we say "Bye" and leave. He was such a nice guy.

Faith had a bottle of wine in her hand and accidentally left with it, oh well. So while we were talking about everything that happened she told me Galder asked her before I came in the bunk area if we were a couple and she told him yes, and said that he looked over (I think at me?) then looked at her and gave an evil grin (like the one he was giving me all night). So he KNEW we were a couple and asked me a minute afterwards...then that whole shit happened.

She also said that while we were walking off the bus Vortex kept grabbing her ass and she slapped him away FOUR TIMES. Bunch of assholes!!! So pretty much their idea was to get her all drunk and fucking rape her. They probably would have tried to make their move while the door was closed but unfortunately for them, those assholes forgot to LOCK the door. Like I said, I trust my girlfriend I just don't trust them. Their idea was to get us both drunk and kick me off the bus so they could pass her around like a party favor.

I can't believe he had the balls to say "What if...." I was told to get off the bus. Was he thinking I would say "Oooooooooooh suuuuuuure! I'll leave my girlfriend on here for you guys to fucking RAPE her!" I was drunk but not stupid. ALOT calmer than I usually am when i'm sober.

Plus it was visibly obvious that we were together, beings we both have our simularities and the fact that she was holding MY hand, sitting on MY lap, and kissing MY lips. Doesn't take a genius to figure it out.

What really irritates me is the fact that I'm on the bus obviously because I'm a fan. If it wasn't for people like me, they wouldn't be on that bus. They wouldn't be as successful as they are because no one would buy their fucking albums. And to treat fans like that is just sickening. It's pretty bad that they think they're SOOOO HUGE and whatnot, but they're so pathetic that they have to get girls drunk and kick their boyfriends off the bus just to get laid. Too bad they weren't successful in their quest.

Our friends Judy and Bob (who we're on the bus, but left before anything happened) said they were observing what ws going on, and that members if the band (didn't recall which) kept staring at Faith all night and were exchanging eye contact which could have meant "It's time" and for all we know......they could have tried to slip date rape drugs in our drinks being THEY were serving us. And Judy also said she heard one of the road crue guys talking to Vortex and warning him about something. Words like "Don't be stupid, you know what happened back home. You have to think about what you're doing." Then she said it looked like it wasn't sinking into to him so the crew guy said "You know what, FUCK IT!" and left the bus.

In conclusion, fuck Dimmu Borgir and fuck what they stand for. If I knew my money was going towards THAT I would have never gotten into them in the first place. It's a shame to see what goes on and they are the only band I know who done that shit to me and Faith.



bron : http://www.livejournal.com/users/principleofevil/6653.html#cutid1


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 26-11-2003 10:49 by SkinPeeleR Profiel van SkinPeeleRhttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

quote:
Op 26 november 2003 9:10 schreef ghoulliette het volgende:
en wat nou als iedereen vindt dta jij dood moet? ben je dan nog zo voor?


Ik bespeur hier een te hoog dozen gehalte.
Als cynisme jou ontgaat kan je je mischien beter bezig houden met k3 topics oid.


Een kleine snol zit zo vol.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen