IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : (on)Zinnig Nieuws Deel III Vorige pagina | Volgende pagina
altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 06-01-2004 17:43 by altx Profiel van altx

quote:
Op 6 januari 2004 12:08 schreef Azagthoth het volgende:
Koffie verlaagt risico op diabetes'

(...)


*gaat weer ff een bak koffie zetten*


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 06-01-2004 23:22 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 5 januari 2004 22:24 schreef mislyd het volgende:
Misje meevechten met de Franse vrienden.
Misje van Franse oorsprong en plotsklaps nationalistisch ingesteld.
Ja want die waren gelukkig niet tegen omdat ze zelf al oli-contracten hadden met saddam voor als het embargo werd opgeheven en omdat ze jongsleden nog wapens aan Irak hadden verkocht.
Fransen zij net zo hard vuile corrupte honden


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 06-01-2004 23:33 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 6 januari 2004 23:22 schreef kwelgeest het volgende:
Ja want die waren gelukkig niet tegen omdat ze zelf al oli-contracten hadden met saddam voor als het embargo werd opgeheven en omdat ze jongsleden nog wapens aan Irak hadden verkocht.
Fransen zij net zo hard vuile corrupte honden

Lieverd je woont in het corrupste land van ze allemaal, dus begin niet over de Fransen. Die hebben tenminste nog enigzins ballen...


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 06-01-2004 23:35 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 6 januari 2004 23:33 schreef ghoulliette het volgende:
Lieverd je woont in het corrupste land van ze allemaal, dus begin niet over de Fransen. Die hebben tenminste nog enigzins ballen...
Echt wel, laat errst 't vreemden legion maar de mijnen vegen voordat de ''normale'' militaire ingezed worden.
En waarom is Nederland in jouw oogjes dan ozo corrupt?


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 06-01-2004 23:40 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

Atjeh, Lombok...
1e politionele actie, 2e politionele actie.
Venuezuela in 1902.
Houding van de Nederlandse regering in het begin van WOI. (van 2 walletjes eten).

Nederland heeft geen ruggeraat, en kan alleen maar "goede" dingen doen omdat zij geen verantwoordelijkheid draagt. Ze wordt toch wel door een grote mogendheid beschermd.

Toen we wel wat te zeggen hadden hebben we een en al oorlog gevoerd (gouden eeuw) en landjepik gedaan.

En de besluitvorming JSF is ook bepaald niet kosher verlopen.

Nederland doet alles voor geld, en het liefst zo makkelijk mogelijk. We mislukken in alles wat we doen. echt super sneu.

Zelfs tegen België hielden we het maar 10 dagen vol!


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 06-01-2004 23:42 by MBMarduk Profiel van MBMarduk

Back to modern times:
Als ik echt zou moeten kiezen tussen La France en The United States of America dan kies ik uiteraars voor het land de minste religieuze fanatici achter de rode nuke-knop.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 06-01-2004 23:43 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

Als ik moet kiezen dan kies ik voor een land dat bescherming kan bieden.
Principes zijn leuk, maar ik leef liever.


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 06-01-2004 23:46 by mislyd Profiel van mislydhttp://mislyd.deviantart.com/

quote:
Op 6 januari 2004 23:22 schreef kwelgeest het volgende:
Ja want die waren gelukkig niet tegen omdat ze zelf al oli-contracten hadden met saddam voor als het embargo werd opgeheven en omdat ze jongsleden nog wapens aan Irak hadden verkocht.
Fransen zij net zo hard vuile corrupte honden

Et alors?


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 06-01-2004 23:47 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

oe est le television dans le salle de bains. Je fumme une pipe dans la gare. Je vais a college a le premiere rue adroit.


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 06-01-2004 23:48 by MBMarduk Profiel van MBMarduk

quote:
Op 6 januari 2004 23:43 schreef ghoulliette het volgende:
Als ik moet kiezen dan kies ik voor een land dat bescherming kan bieden.
Principes zijn leuk, maar ik leef liever.

Klinkt alsof je stellig gelooft dat er een land bestaat waar er geen aanslag kan plaatsvinden?


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 06-01-2004 23:49 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 6 januari 2004 23:48 schreef MBMarduk het volgende:
Klinkt alsof je stellig gelooft dat er een land bestaat waar er geen aanslag kan plaatsvinden?


nee, maar ik weet wel dat het Franse leger geen ruk voorstelt.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 06-01-2004 23:49 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 6 januari 2004 23:48 schreef MBMarduk het volgende:
Klinkt alsof je stellig gelooft dat er een land bestaat waar er geen aanslag kan plaatsvinden?



ROFL, inderdaad


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 06-01-2004 23:51 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

ja overal in Amerika vinden aanslagen plaats

edit: ik had het trouwens niet over emigreren, maar over kiezen bij wie je vriendjes wilt zijn.

[Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 06-01-2004 23:51]


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 06-01-2004 23:52 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 6 januari 2004 23:40 schreef ghoulliette het volgende:
Atjeh, Lombok...
1e politionele actie, 2e politionele actie.
Venuezuela in 1902.
Houding van de Nederlandse regering in het begin van WOI. (van 2 walletjes eten).

Nederland heeft geen ruggeraat, en kan alleen maar "goede" dingen doen omdat zij geen verantwoordelijkheid draagt. Ze wordt toch wel door een grote mogendheid beschermd.

Toen we wel wat te zeggen hadden hebben we een en al oorlog gevoerd (gouden eeuw) en landjepik gedaan.

En de besluitvorming JSF is ook bepaald niet kosher verlopen.

Nederland doet alles voor geld, en het liefst zo makkelijk mogelijk. We mislukken in alles wat we doen. echt super sneu.

Zelfs tegen België hielden we het maar 10 dagen vol!
Wat jij nu noemt zijn dingen die we voor ieder land kunnen opzoeken.
En zulke mietjes zijn we niet; Denk maar aan de 3 daagse oorlog en de 80 jarige oorlog. (btw welke Belgische steden zijn er in WOII plat gegooid door duitse bombardementen?).
De johnstrike fighter was gewoon een politiek besluit in de hoop ons eigen land finacieel te steunen, da's economies denken. Wat is daar mis mee?
Verder ben ik het ook met genoeg dingen die ''Nederland'' doet niet eens maar op een hele andere manier dan jij en je gaat mij niet vertellen dat als Frankrijk niet die contracten met Saddam had ze nog zo erg tegen waren.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 06-01-2004 23:52 by MBMarduk Profiel van MBMarduk

quote:
Op 6 januari 2004 23:49 schreef ghoulliette het volgende:
nee, maar ik weet wel dat het Franse leger geen ruk voorstelt.

Oke, maar ik ben wel van mening dat als de VS daadwerkelijk een (west-)europees land binnenvalt Iraq-style dat je wereldwijd de poppen aan het dansen krijgt omdat geen enkel land nog enig vertrouwen zal hebben in de VN-praatpipo's.
Iedereen masaal aan de wapens enzo.


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 06-01-2004 23:55 by mislyd Profiel van mislydhttp://mislyd.deviantart.com/

quote:
Op 6 januari 2004 23:52 schreef MBMarduk het volgende:
Oke, maar ik ben wel van mening dat als de VS daadwerkelijk een (west-)europees land binnenvalt Iraq-style dat je wereldwijd de poppen aan het dansen krijgt omdat geen enkel land nog enig vertrouwen zal hebben in de VN-praatpipo's.
Iedereen masaal aan de wapens enzo.


Ahja, dat was toch de bedoeling? WO3 heet dat.

(ja we zijn nog maar aan de 3de toe, niet de 4de.. lol)

[Dit bericht is gewijzigd door mislyd op 06-01-2004 23:55]


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 06-01-2004 23:56 by MBMarduk Profiel van MBMarduk

quote:
Op 6 januari 2004 23:52 schreef kwelgeest het volgende:
De johnstrike fighter was gewoon een politiek besluit in de hoop ons eigen land finacieel te steunen, da's economies denken. Wat is daar mis mee?

Mag ik heel even?
2 dingen: dat vliegtuigje heet voluit de JOINT strike-fighter tenzij jij je spelling per abuis zo verkrachtte (more power to you then )
....en het hele JSF fiasco is bij nader inzien (en doorrekenen) helemaal niet zo geweldig omdat het NL bedrijfsleven er weinig centen van terug zal zien.

Daarom zei ik vanaf het begin: investeer in EUROPA en koop desnoods de franse Rafale of de Eurofighter of de Zweedse Gripen.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 06-01-2004 23:56 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 6 januari 2004 23:52 schreef kwelgeest het volgende:
Wat jij nu noemt zijn dingen die we voor ieder land kunnen opzoeken.
En zulke mietjes zijn we niet; Denk maar aan de 3 daagse oorlog en de 80 jarige oorlog. (btw welke Belgische steden zijn er in WOII plat gegooid door duitse bombardementen?).
De johnstrike fighter was gewoon een politiek besluit in de hoop ons eigen land finacieel te steunen, da's economies denken. Wat is daar mis mee?

ik kan je melden dat daar alles behalve economisch over nagedacht is. Het wordt waarschijnlijk Nederlands aller grootste financiele blunder ooit.

de 80 jarige oorlog is trouwens niet op eigen houtje gewonnen, maar dankzij een antispaanse coalitie.
quote:

Verder ben ik het ook met genoeg dingen die ''Nederland'' doet niet eens maar op een hele andere manier dan jij en je gaat mij niet vertellen dat als Frankrijk niet die contracten met Saddam had ze nog zo erg tegen waren.

Natuurlijk is Frankrijk niet clean. Dat is niemand. Maar die doen tenminste niet zo erg alsof ze het wel zijn. In nederland wordt nog steeds gedaan alsof we nooit 10.000en indoniërs om het leven gebracht hebben, en of die ellende daar alles behalve onze schuld is.
Rapporten hierover worden in lades gehouden, er mag vooral niet over gepraat worden. Lekker makkelijk.

Nedeland is trouwens een van Amerikaas trouwste bondgenoten, kunnen we trots op zijn


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 06-01-2004 23:58 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 6 januari 2004 23:52 schreef MBMarduk het volgende:
Oke, maar ik ben wel van mening dat als de VS daadwerkelijk een (west-)europees land binnenvalt Iraq-style dat je wereldwijd de poppen aan het dansen krijgt omdat geen enkel land nog enig vertrouwen zal hebben in de VN-praatpipo's.
Iedereen masaal aan de wapens enzo.


daarom zal de VS dat ook niet doen. Amerika heeft het liefst zo veel mogelijk "vriendjes"--> afzetmarkt


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 06-01-2004 23:58 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

Dat was idd een lompe typo van mij.
En dat we er, te, weinig van terug zien: jammer zo is het leven. Achteraf gepraat nu.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 07-01-2004 0:00 by mislyd Profiel van mislydhttp://mislyd.deviantart.com/

quote:
Op 6 januari 2004 23:58 schreef ghoulliette het volgende:
daarom zal de VS dat ook niet doen. Amerika heeft het liefst zo veel mogelijk "vriendjes"--> afzetmarkt

Volgens mij willen die haviken helemaal geen vriendjes. Met oorlog is er immers genoeg geld te verdienen.


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 07-01-2004 0:02 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 7 januari 2004 0:00 schreef mislyd het volgende:
Volgens mij willen die haviken helemaal geen vriendjes. Met oorlog is er immers genoeg geld te verdienen.

maar wie neukt ze dan in hun aarsch


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 07-01-2004 0:02 by MBMarduk Profiel van MBMarduk

@ Kwelgeest: ben ik tenminste blij dat mijn partij altijd al falikant tegen de JSF was. (Doch dat je in de regering bent gekomen met slechts 6 zetels helpt je standpunt niet echt vooruit)

@ Mislyd: klopt ja.

[Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 07-01-2004 0:03]


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 07-01-2004 0:05 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 6 januari 2004 23:56 schreef MBMarduk het volgende:
Mag ik heel even?
2 dingen: dat vliegtuigje heet voluit de JOINT strike-fighter tenzij jij je spelling per abuis zo verkrachtte (more power to you then )
....en het hele JSF fiasco is bij nader inzien (en doorrekenen) helemaal niet zo geweldig omdat het NL bedrijfsleven er weinig centen van terug zal zien.

Daarom zei ik vanaf het begin: investeer in EUROPA en koop desnoods de franse Rafale of de Eurofighter of de Zweedse Gripen.


Toen de F16 weg moest kon men kiezen uit 4 vliegtuigen; Rafale(fr.), Eurofighter (EU), Gripen (N-eur.) en de JSF (vs).
Eigenlijk werd er meteen al gekozen voor de JSF (niet door het parlemnt btw, die weet nog van niets).
Je kunt kiezen voor de kant en klare JSF of de SSD (ontwikkelingsfase).
Natuurlijk willen ze graag ontwikkelen dus daar is voor gekozen.

Nu wordt 98% van de Luchtmacht al bij de VS aangeschaft, dus als argument werd gebruikt dat het "vertrouwd vliegen" was.
Tevens zou door de keuze van de JSF de kans groot zijn dat nederland meer mee mag gaan doen bij (vredes)missies, wat prestige verhogend kan werken. Ook is de koninklijke luchtmacht zo van een toekomst verzekerd.
Daarnaast waren er nog allemaal deelbelangen, zoals de stage plekken in de VS, de frustratie van Buitenlandse zaken dat ze nergens mee mogen praten, en hopen zo wel een plekje te krijgen bij belangrijke beslissingen.
Pas toen de beslissing voor de JSF eigenlijk al genomen was werd het parlement ingelicht (bijna 15 jaar later).

Ondertussen is het allang niet meer zeker dat de toestellen die nederland zal gaan ontwikkelen ook verkocht zullen worden. De kosten zijn geschat op 6 miljard(!) euro.

en natuurlijk bracht dit schade aan de positie van NL binnen de EU. Waar we door het "goede" werk van Zalm toch al uitgehoond worden.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 07-01-2004 0:06 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 7 januari 2004 0:00 schreef mislyd het volgende:
Volgens mij willen die haviken helemaal geen vriendjes. Met oorlog is er immers genoeg geld te verdienen.

met vrede veel meer. Geloof het of niet. De nederlandse kooplieden (uit Holland) waarom daarom altijd voor vreden. De Oranjes wilden oorlog met iedereen, die waren minder geintresseerd in de economische belangen.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen