IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : (on)Zinnig Nieuws Deel III Vorige pagina | Volgende pagina
Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 18-12-2003 16:34 by Iskariot Profiel van Iskariot

Celstraf en tbs voor seksueel misbruik dochters

Uitgegeven: 18 december 2003 16:12
DEN HAAG - De rechtbank in Den Haag heeft donderdag de 50-jarige R. M. (Marten) uit Leidschendam-Voorburg veroordeeld tot vier jaar gevangenisstraf en tbs met dwangverpleging omdat hij zijn drie tienerdochters jarenlang op gruwelijke wijze seksueel heeft misbruikt.

De man zou hebben gedreigd om zijn 13- en 15-jarige dochters met een stok te slaan als ze niet deden wat hij wilde. Uiteindelijk ontvluchtte zijn oudste dochter (18) in juni vorig jaar het ouderlijk huis. Ze schreef in een brief aan haar oom dat ze was weggelopen omdat haar vader haar al jaren stelselmatig zou hebben verkracht.

Deze oom stapte naar de politie. Pas daarna durfden de doodsbange moeder en andere dochters in maart dit jaar toe te geven dat ook zij al jarenlang op de meest vreselijke manieren waren misbruikt.

Het Openbaar Ministerie eiste twee weken geleden een gevangenisstraf van vijf jaar en tbs met dwangverpleging tegen de man. De rechtbank legde een iets lagere straf op omdat zij niet bewezen achtte dat de verdachte zijn kinderen ook had misbruikt toen ze jonger dan twaalf jaar waren.

Lekker joh, dat Nederlandse rechtssysteem
Kunnen ze die mobiele executiewagens ook niet heir heen sturen


Skull
Usericon van Skull
Posted 18-12-2003 16:40 by Skull Profiel van Skullhttp://www.sammath.nl

quote:
Op 18 december 2003 16:34 schreef Iskariot het volgende:
Celstraf en tbs voor seksueel misbruik dochters

Uitgegeven: 18 december 2003 16:12
DEN HAAG - De rechtbank in Den Haag heeft donderdag de 50-jarige R. M. (Marten) uit Leidschendam-Voorburg veroordeeld tot vier jaar gevangenisstraf en tbs met dwangverpleging omdat hij zijn drie tienerdochters jarenlang op gruwelijke wijze seksueel heeft misbruikt.

De man zou hebben gedreigd om zijn 13- en 15-jarige dochters met een stok te slaan als ze niet deden wat hij wilde. Uiteindelijk ontvluchtte zijn oudste dochter (18) in juni vorig jaar het ouderlijk huis. Ze schreef in een brief aan haar oom dat ze was weggelopen omdat haar vader haar al jaren stelselmatig zou hebben verkracht.

Deze oom stapte naar de politie. Pas daarna durfden de doodsbange moeder en andere dochters in maart dit jaar toe te geven dat ook zij al jarenlang op de meest vreselijke manieren waren misbruikt.

Het Openbaar Ministerie eiste twee weken geleden een gevangenisstraf van vijf jaar en tbs met dwangverpleging tegen de man. De rechtbank legde een iets lagere straf op omdat zij niet bewezen achtte dat de verdachte zijn kinderen ook had misbruikt toen ze jonger dan twaalf jaar waren.

Lekker joh, dat Nederlandse rechtssysteem
Kunnen ze die mobiele executiewagens ook niet heir heen sturen

Zo'n kerel... !
optie A: Executie d.m.v. gruwelijkheden
optie B: zie optie A.


- Mutatis mutandis -


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 18-12-2003 16:57 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 18 december 2003 16:34 schreef Iskariot het volgende:
Celstraf en tbs voor seksueel misbruik dochters

Uitgegeven: 18 december 2003 16:12
DEN HAAG - De rechtbank in Den Haag heeft donderdag de 50-jarige R. M. (Marten) uit Leidschendam-Voorburg veroordeeld tot vier jaar gevangenisstraf en tbs met dwangverpleging omdat hij zijn drie tienerdochters jarenlang op gruwelijke wijze seksueel heeft misbruikt.

De man zou hebben gedreigd om zijn 13- en 15-jarige dochters met een stok te slaan als ze niet deden wat hij wilde. Uiteindelijk ontvluchtte zijn oudste dochter (18) in juni vorig jaar het ouderlijk huis. Ze schreef in een brief aan haar oom dat ze was weggelopen omdat haar vader haar al jaren stelselmatig zou hebben verkracht.

Deze oom stapte naar de politie. Pas daarna durfden de doodsbange moeder en andere dochters in maart dit jaar toe te geven dat ook zij al jarenlang op de meest vreselijke manieren waren misbruikt.

Het Openbaar Ministerie eiste twee weken geleden een gevangenisstraf van vijf jaar en tbs met dwangverpleging tegen de man. De rechtbank legde een iets lagere straf op omdat zij niet bewezen achtte dat de verdachte zijn kinderen ook had misbruikt toen ze jonger dan twaalf jaar waren.

Lekker joh, dat Nederlandse rechtssysteem
Kunnen ze die mobiele executiewagens ook niet heir heen sturen




Ik hoop dat hij zelf 4 jaar lang elke dag door cipiers en medegevangenen gebuttfucked wordt!!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 18-12-2003 17:03 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Ach, ik zeg het nogmaals, wil je het in Nederland makkelijk krijgen, zorg er dan voor dat je zo gebrekkig mogelijk word, dan doen ze alles voor je, de harde werkers betalen wel!


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 18-12-2003 22:11 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Hmm ik zou zo ergens in antarctica gaan wonen


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 18-12-2003 23:50 by Immortella Profiel van Immortella

quote:
Op 18 december 2003 16:34 schreef Iskariot het volgende:
Celstraf en tbs voor seksueel misbruik dochters

Uitgegeven: 18 december 2003 16:12
DEN HAAG - De rechtbank in Den Haag heeft donderdag de 50-jarige R. M. (Marten) uit Leidschendam-Voorburg veroordeeld tot vier jaar gevangenisstraf en tbs met dwangverpleging omdat hij zijn drie tienerdochters jarenlang op gruwelijke wijze seksueel heeft misbruikt.

De man zou hebben gedreigd om zijn 13- en 15-jarige dochters met een stok te slaan als ze niet deden wat hij wilde. Uiteindelijk ontvluchtte zijn oudste dochter (18) in juni vorig jaar het ouderlijk huis. Ze schreef in een brief aan haar oom dat ze was weggelopen omdat haar vader haar al jaren stelselmatig zou hebben verkracht.

Deze oom stapte naar de politie. Pas daarna durfden de doodsbange moeder en andere dochters in maart dit jaar toe te geven dat ook zij al jarenlang op de meest vreselijke manieren waren misbruikt.

Het Openbaar Ministerie eiste twee weken geleden een gevangenisstraf van vijf jaar en tbs met dwangverpleging tegen de man. De rechtbank legde een iets lagere straf op omdat zij niet bewezen achtte dat de verdachte zijn kinderen ook had misbruikt toen ze jonger dan twaalf jaar waren.

Lekker joh, dat Nederlandse rechtssysteem
Kunnen ze die mobiele executiewagens ook niet heir heen sturen


Joepie! Weer een klantje voor onze afdeling 'Seksueel Delinquenten'..

Nog meer onzinnig nieuws:

Kerstkaart na tien jaar aangekomen

Sommige mensen doen hun kerstkaarten te laat op de bus, waardoor deze pas in januari aankomen. Andere kaarten komen te laat aan omdat de TPG de kerstdrukte niet aan kon. Maar de Kroatische posterijen hebben het wel heel bont gemaakt: Zarko en Kata Pervan uit Sesteve, in de buurt van Zagreb, ontvingen een kaart die tien jaar geleden verstuurd is.

De verbazing van de Pervans was groot omdat de afzender van de kaart inmiddels al overleden is. Kata dacht eerst aan een flauwe grap, maar de tekst op de kaart, "Zalig Kerstfeest, veel geluk en een goede gezondheid in 1994. Dat er vrede mag heersen in deze streek!", en de datum van het poststempel, 21 december 1993, sloten dat uit.

De Kroatische postdienst had geen verklaring voor de lange reistijd van de kaart.


..."Hate can only create more hate"...


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 19-12-2003 10:55 by Vampie Profiel van Vampie

Een 17-jarige meisje uit het Limburgse Velden is in Venlo door twee mannen mishandeld.

Het meisje botste op een kruispunt in Venlo met haar fiets tegen de achterkant van een auto. Direct daarna stapten de twee inzittenden uit de beschadigde auto. Eén van de mannen hield het meisje vast, waarna de ander haar in het gezicht sloeg. Ze raakte hierbij aan haar kaak gewond. Van de mannen ontbreekt op dit moment nog elk spoor.

ook gezellig..


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 19-12-2003 11:00 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

leuk gebied dat limburg...


SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 19-12-2003 11:00 by SkinPeeleR Profiel van SkinPeeleRhttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

quote:
Op 19 december 2003 10:55 schreef Vampie het volgende:
Een 17-jarige meisje uit het Limburgse Velden is in Venlo door twee mannen mishandeld.

Het meisje botste op een kruispunt in Venlo met haar fiets tegen de achterkant van een auto. Direct daarna stapten de twee inzittenden uit de beschadigde auto. Eén van de mannen hield het meisje vast, waarna de ander haar in het gezicht sloeg. Ze raakte hierbij aan haar kaak gewond. Van de mannen ontbreekt op dit moment nog elk spoor.

ook gezellig..



tis kwaad met kwaad vergelden, maar kunnen we voor dit soort lowlives of die mobile executie wagens lenen en anders weer een arena met circusleeuwen? hebben ze de ruimte en te eten en wij zijn snel af van het cellentekort.
Wat nou barbaars, hun gedrag is pas barbaars


Een kleine snol zit zo vol.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 19-12-2003 11:01 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 19 december 2003 10:55 schreef Vampie het volgende:
Een 17-jarige meisje uit het Limburgse Velden is in Venlo door twee mannen mishandeld.

Het meisje botste op een kruispunt in Venlo met haar fiets tegen de achterkant van een auto. Direct daarna stapten de twee inzittenden uit de beschadigde auto. Eén van de mannen hield het meisje vast, waarna de ander haar in het gezicht sloeg. Ze raakte hierbij aan haar kaak gewond. Van de mannen ontbreekt op dit moment nog elk spoor.

ook gezellig..
hoe kun je in godsnaam met je fiets achterop een auto knallen ?????

En ze heeft maar één klap in haar smoel gekregen, wat ene overdrijving.

Moet je eens zien als zo'n dronken goothoer achterop mijn auto knalt ...


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 19-12-2003 11:02 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

de auto remt heel plots en rijdt te ver naar rechts?


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 19-12-2003 11:04 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 19 december 2003 11:02 schreef ghoulliette het volgende:
de auto remt heel plots en rijdt te ver naar rechts?
sure ... denk eerder zo'n lallend dom blaag die niet oplet


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 19-12-2003 11:09 by mislyd Profiel van mislydhttp://mislyd.deviantart.com/

quote:
Op 18 december 2003 16:34 schreef Iskariot het volgende:
Pas daarna durfden de doodsbange moeder en andere dochters in maart dit jaar toe te geven dat ook zij al jarenlang op de meest vreselijke manieren waren misbruikt.


In mijn ogen is die laffe moeder medeplichtig hoor.


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 19-12-2003 11:25 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 19 december 2003 11:09 schreef mislyd het volgende:
In mijn ogen is die laffe moeder medeplichtig hoor.


Ja

Ze werd zelf ook misbruikt/ mishandeld.. Ze was niet voor niets "doodsbang"..


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 19-12-2003 11:28 by mislyd Profiel van mislydhttp://mislyd.deviantart.com/

quote:
Op 19 december 2003 11:25 schreef Snaack het volgende:
Ja

Ze werd zelf ook misbruikt/ mishandeld.. Ze was niet voor niets "doodsbang"..

Mja, mijn ver-weg-verborgen moederinstinct zegt mij iig dat ik niet zou verdragen dat zoiets mijn tienerdochters overkomt terwijl ik er volledig van op de hoogte ben. Op dat moment moet je verantwoordelijkheidsgevoel het toch overwinnen van de angst, denk ik zo.


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 19-12-2003 11:30 by Vampie Profiel van Vampie

Woon je in Apeldoorn en heb je je oud papier nog niet weggegooid? Dan is het misschien verstandig daar nog eens doorheen te spitten. Juwelier Johan de Boer uit de Gelderse plaats verstuurde namelijk een mailing naar al zijn klanten met daarin een diamant. 95 procent van deze diamanten was maar zeven euro waard, maar in de overige vijf procent zat een diamant van meer dan 100 euro. 180 van deze echte diamanten zijn waarschijnlijk rechtstreeks in de oud-papierbak verdwenen.

De eigenaar van 'Gold & Silver Design' stuurde op vier december zijn vierduizend klanten een mailing met de tekst 'Bent u de gelukkige?'. In de brief stond dat de klanten naar de winkel konden komen om te laten kijken of de diamant echt is. Er zijn nog maar 22 prijswinnaars bij hem langs geweest. De Boer vreest nu het ergste. "Waarschijnlijk geloven veel mensen niet dat er een echte diamant in de kaart kan zitten en gooien ze hem gewoon bij het oud papier."

Die vrees wordt gesteund door verhalen van zijn klanten. Een van de prijswinnaars hoorde via via dat de juwelier échte diamanten had rondgestuurd en kon hem nog net uit de oud-papierbak redden. De Boer zegt nu de boel een beetje onderschat te hebben. "Mensen vertrouwen niks meer tegenwoordig. Dat had ik in al mijn naïviteit niet verwacht."


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Legatius
The Crypt has Eyes
Usericon van Legatius
Posted 19-12-2003 11:37 by Legatius Profiel van Legatiushttp://drink.to/tswaertderduusternesse

quote:
Op 19 december 2003 11:01 schreef Jenje het volgende:
hoe kun je in godsnaam met je fiets achterop een auto knallen ?????

En ze heeft maar één klap in haar smoel gekregen, wat ene overdrijving.

Moet je eens zien als zo'n dronken goothoer achterop mijn auto knalt ...



Wanneer die wagen plots moet remmen misschien?!!?

Neem nu dat je er naast stond... zou je hen laten doen?

Laat eens iemand op je auto inrijden en post hier dan eens wat je met die persoon hebt aangevangen.

[Dit bericht is gewijzigd door Legatius op 19-12-2003 11:38]


Je kan me de bout hachelen!


windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 19-12-2003 12:12 by windkracht10 Profiel van windkracht10

quote:
Op 18 december 2003 23:50 schreef Immortella het volgende:
De Kroatische postdienst had geen verklaring voor de lange reistijd van de kaart.

De oorlog mischien?


mvg wk10


SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 19-12-2003 12:30 by SkinPeeleR Profiel van SkinPeeleRhttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

quote:
Op 19 december 2003 11:28 schreef mislyd het volgende:
Mja, mijn ver-weg-verborgen moederinstinct zegt mij iig dat ik niet zou verdragen dat zoiets mijn tienerdochters overkomt terwijl ik er volledig van op de hoogte ben. Op dat moment moet je verantwoordelijkheidsgevoel het toch overwinnen van de angst, denk ik zo.


Denk je echt? als je iemand maar goed genoeg terroriseerd dan kan je volledige macht uitoefenen en het slachtoffer kan je genoeg indoctrineren dat ze van de dader houd omdat hij soms NIET slaat. Kortom bang genoeg om te stikken als de dader zegt "hou je adem in"


Een kleine snol zit zo vol.


SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 19-12-2003 12:32 by SkinPeeleR Profiel van SkinPeeleRhttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

quote:
Op 19 december 2003 11:01 schreef Jenje het volgende:
hoe kun je in godsnaam met je fiets achterop een auto knallen ?????

En ze heeft maar één klap in haar smoel gekregen, wat ene overdrijving.

Moet je eens zien als zo'n dronken goothoer achterop mijn auto knalt ...


tja, als ik de rijstijl van de gemiddelde gti-mongooltje of een 19 jarige RUR (= Recht Uit Racer) zie dan kan zelfs een bejaarde met rollator nog wel een keer achter op een auto knallen.


Een kleine snol zit zo vol.


~Narsil
Usericon van ~Narsil
Posted 20-12-2003 13:46 by ~Narsil Profiel van ~Narsilhttp://www.myspace.com/phobos_kim



"U.K. Castle Cameras Catch Ghostly Visitor
Fri Dec 19, 1:51 PM ET

LONDON - Are there ghostly goings-on at Henry VIII's palace, or is that hazy image of a fellow in fancy robes just a bit of Christmas cheer? Closed-circuit security cameras at Hampton Court Palace, the huge Tudor castle outside London, seem to have snagged an ethereal visitor. Could it be a ghost?

"We're baffled too — it's not a joke, we haven't manufactured it," said Vikki Wood, a Hampton Court spokeswoman, when asked if the photo the palace released was a Christmas hoax. "We genuinely don't know who it is or what it is." Wood said security guards had seen the figure in closed-circuit television footage after checking it to see who kept leaving open one of the palace's fire doors. In the still photograph, the figure of a man in a robe-like garment is shown stepping from the shadowy doorway, one arm reaching out for the door handle. The area around the man is somewhat blurred, and his face appears unnaturally white compared with his outstretched hand. "It was incredibly spooky because the face just didn't look human," said James Faukes, one of the palace security guards. "My first reaction was that someone was having a laugh, so I asked my colleagues to take a look. We spoke to our costumed guides, but they don't own a costume like that worn by the figure. It is actually quite unnerving," Faukes said.

The palace, built in 1525 on the River Thames 10 miles west of central London, is a popular tourist attraction and some of the guides wear costumes of the Tudor period. Wood said she was hoping people would come forward with similar stories and try to explain the figure. The palace has been the scene of many dramatic royal events, and already is supposed to have a few ghosts. King Henry VIII's third wife, Jane Seymour, died there giving birth to a son, and her ghost is said to walk through one of the cobbled courtyards carrying a candle. Her son, Edward, had a nurse called Sibell Penn who was buried in the palace grounds in 1562. In 1829 her tomb was disturbed by building work, and around the same time an odd whirring noise began to be heard in the southwest wing of the palace. When workmen traced the strange sounds to a brick wall, they uncovered a small forgotten room containing an old spinning wheel, just like the one Penn used to use.
Henry's fifth wife, Catherine Howard, condemned for adultery, was held at the palace under house arrest before her execution at the Tower of London. An 1897 book about the palace says she was reportedly seen, dressed in white and floating down one of the galleries uttering unearthly shrieks. The palace was once a prison for King Charles I, who later was beheaded, and then home to his nemesis Oliver Cromwell, who briefly ruled when Britain was for a short time a republic."




Ik hoop altijd dat zo'n verhalen waar zijn... zou toch cool zijn, n kasteel met een echt spook... Ik vrees echter voor de authenticiteit van dit verhaal...

Bron: http://story.news.yahoo.com/news?tmpl=story&cid=514&e=15&u=/ap/20031219/ap_on_re_eu/ghostly_goings_on_2

[Dit bericht is gewijzigd door ~Narsil op 20-12-2003 13:49]


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 20-12-2003 14:03 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 20 december 2003 13:46 schreef ~Narsil het volgende:
Ik hoop altijd dat zo'n verhalen waar zijn... zou toch cool zijn, n kasteel met een echt spook...


Zitten we hier opeens op een Christelijke forum? Dood = dood.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-12-2003 14:16 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 20 december 2003 14:03 schreef Chelman het volgende:
Zitten we hier opeens op een Christelijke forum? Dood = dood.
Aan spoken is mijns inziens weinig christelijks aan ....


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 20-12-2003 14:18 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 20 december 2003 14:16 schreef Jenje het volgende:
Aan spoken is mijns inziens weinig christelijks aan ....


Wel aan het concept van leven na de dood. (zij het in een spirituele vorm).



KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-12-2003 14:19 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 20 december 2003 14:18 schreef Chelman het volgende:
Wel aan het concept van leven na de dood. (zij het in een spirituele vorm).


Dat komt in alle religies voor. Zelfs in natuurreligies, dus dat is niet per definitie christelijk.



Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen