IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : (on)Zinnig Nieuws Deel III Vorige pagina | Volgende pagina
mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 26-11-2003 15:06 by mislyd Profiel van mislydhttp://mislyd.deviantart.com/

quote:
Op 26 november 2003 9:11 schreef Orion het volgende:
She also said that while we were walking off the bus Vortex kept grabbing her ass and she slapped him away FOUR TIMES.

MIJN Vortexke!?! Dát kan niet!


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 26-11-2003 15:41 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 26 november 2003 10:49 schreef SkinPeeleR het volgende:
Ik bespeur hier een te hoog dozen gehalte.
Als cynisme jou ontgaat kan je je mischien beter bezig houden met k3 topics oid.


Maak er maar een aan dan, trutje


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 26-11-2003 16:48 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

Saddam had al contact met aliens in 1989"

Eind maart deed het gerucht zich voor dat Britten poogden Saddams Area-51 te veroveren, en menen sommigen dat Saddam contact met aliens heeft. Ook werd Saddam volgens bronnen gered door aliens tijdens het bombardement op Bagdad.

Een Oekraïnse contactee lijkt deze beweringen te bevestigen. De Oekrainse contactee/paragnost Lenura A. Azizova beweert dat de Irakese dictator Saddam Hussein voor het eerst een alien ontmoette in 1989, toen een cilindervormige UFO in de bergen ten zuidoosten van Kirkuk crashte. Dit schrijft UFO Plaza.

"In 1989 vond in het bergachtige gebied dat zich enkele 10-tallen kilometers ten oosten of zuidoosten van Kirkuk bevindt een UFO crash plaats; het gebied werd snel afgezet door Saddams leger," vertelde Azizova, volgend op een aantal remote-viewing sessies in haar eigen land. "Het toestel werd in beslag genomen, geevalueerd, en geheim gehouden in uiterste geheimhouding. De crash van dit alien ruimteschip maakte een lange geul in de grond. Het schip was cilindervormig, of meer precies, kogelvormig, 12 meter lang en 2,4 meter in diameter, zilver van kleur."

"Het lichaam van een dode alien werd binnenin gevonden," ging ze verder, "De alien zag er Aziatisch uit, ongeveer 1,5 meter groot, met een groot hoofd, grote ogen, en 4-vingerige handen. Het tweede lid van de crew verliet de capsule door de opening aan de achterkant van het schip. Enkele dagen later namen Irakese soldaten deze alien gevangen nabij bergen ten noorden van Taqtaq. Het wezen was duidelijk bang en maakte piepende geluiden."

"Saddam was bang dat andere aliens zouden arriveren om de crew te redden dus werd de recovery actie zeer snel uitgevoerd," beweerde ze. "Het irakese leger transporteerde het toestel 's nachts in uiterste geheimhouding naar de Irbil provincie, waar een speciale ondergrondse tunnel met hangaren was geconstrueerd om het ruimteschip te verstoppen en te bestuderen. Natuurlijke grotten die in de regio bestaan werden voor dit doel gebruikt. Het lichaam van de (dode alien) piloot werd daar opgeslagen in een speciale cryogeen container." De ondergrondse faciliteit bevindt zich "in de bergen ten zuidoosten van Irbil, ongeveer tussen Girdasur en Mirza Agha."

Deze contactee houdt vol dat dit Saddam's eerste ontmoeting met de aliens was en niet de vermoedelijke incidenten tijdens de eerste golfoorlog in 1991 of Operation Desert Storm in 1998. "De entiteit die overleefde, leefde voor minstens 2 weken in irakese hechtenis in Saddam's ondergrondse basis. Daarna stierf het. Helaas voor Saddam en in tegenstelling met alle geruchten en sprookjes op de markt in Baghdad, werd er geen informatie door de alien verstrekt, ondanks aanhoudende irakese pogingen om hem te ondervragen."

Daar hij "een onvermijdelijke Amerikaanse aanval vreesde, gaf hij de opdracht om de ingang van de grot op te blazen en om het ruimteschip te begraven, het lichaam van de alien en al het bewijs, om de inbeslagneming van de Amerikanen te voorkomen."

Azizova beweerde dat de 2 aliens "uit de dubbelster HD-62323 in de constellatie Canis Minoris kwamen, die 172 lichtjaren van de aarde is verwijderd."

Vermoed wordt dat Bush weet dat Saddam contact met aliens heeft, en is daarom bang dat hij ontvoerd wordt. Zo meldde CNN donderdag dat het Witte Huis vorige week donderdag geëvacueerd werd omdat er een UFO op de radar verscheen. Het was zo ernstig, dat er straaljagers heenvlogen, maar toen ze er arriveerden was het object verdwenen. Toch bleven ze er enkele uren rondcirkelen. De North American Defence weigerde te zeggen wat het valse alarm veroorzaakte, maar de VS Secret Service deed het incident af als een fout op de radar.

Ik zou het niet geloven maar als een Oekraïnse "contactee" het bevestigd moet het wel waar zijn. maar het is wel een goed verklaring waarom ze Saddam niet te pakken krijgen,die zit natuurlijk op eenvan paleizen op op en planeet bij "HD-62323 in de constellatie Canis Minoris".


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 26-11-2003 16:55 by mislyd Profiel van mislydhttp://mislyd.deviantart.com/

Hilarisch!! ROFL

"De alien zag er Aziatisch uit" Ik kom niet meer bij..

[Dit bericht is gewijzigd door mislyd op 26-11-2003 16:55]


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 26-11-2003 16:56 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Straks gaan ze dat aanvoeren als reden voor oorlog ....


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 26-11-2003 17:09 by Azagthoth Profiel van Azagthothhttp://www.playsomeguitar.com

quote:
Op 26 november 2003 9:11 schreef Orion het volgende:
las dit toevallig ergens

BEWARE OF DIMMU.
Well, since this is a BIG issue, I wont include this in my NJ Metal Fest review. OK, for everyone who knows me KNEW that I was a fan of Dimmu Borgir, right? Well, that has been altered.
OK, so after the fest I saw Silenoz and Vortex standing there so I asked Faith if she wanted to go over and gets pictures with them. We go over and start talking to them, got pics and then Vortex invites Faith (not sure if the words 'Do you want to come on the bus' meant only her or both of us plus our two friends) on the bus so she said "Sure". So we get on the bus and everything is going good. The whole band is on except for Silenoz, and there was members of Hypocrisy, Nevermore, Children Of Bodom, and GENE HOGLAN. We're all rocking out to Kiss and Motley Crue and everyone is having a good time. We were on that bus for like 3-4 hours drinking and it was apparent that they were giving Faith more alcohol than the rest of us. Vortex gave me a bunch of beers and we were all sharing some wine most of the night. Faith was talking to Alexi (singer for Children Of Bodom) for awhile about life in general and he was a good person who was talking to and not trying to get in her pants. First everything started when Nick Barker asked Faith to take a pic with him, topless. She told him that she has more class than that and she looks up to him, but no. He's cool about it, and acted polite. Then later as she came out of the bathroom she saw Nick near the bunks and went in and said she'll take a picture with him, top-on. At this point I'm on the front of the bus and then I see someone shut the bunk door, her on the other side. I say "FUCK THIS!", because I don't trust them...with her...in the bunks....where I can't see what's going on.. So the door is closed and I get up and walk inside and Faith is talking to Vortex and Nick about history stuff and future goals and whatnot. Nick walks away and Galder is coming towards us. Everything is fine until Galder (bald guitarist) walks up to me and said..........

Galder - "Are you and her boy...girl...friend?"
Me - "Yeah"
Galder - "What if I tell YOU to get off the bus?"
Me - "If I get off, she's fucking coming with me."
Galder - "You should leave now."
Me - "Yeah, WE should leave now."

So at this point I'm obviously shocked and all I want to do is leave, so I grabbed Faith by the hand and pulled her out of the bunk area and told her what was said, she agreed to leave and so we go to get her stuff and say bye to everyone who WASN'T an asshole. The one dude from Nevermore (I think the singer) started talking to me and I was like "Well I can't talk now, apparently I'm getting kicked off the bus because that asshole over there (points to Galder) wants to fuck my girlfriend. As I said that, Galder fucking grabs her and forces a kiss on her cheek and tries to makeout with her WHILE I'M STANDING THERE!!!! So I pulled her towards me and pushed him away then we were on our way out. Alexi from Children Of Bodom followed us out because Faith told him what happened and he said he'll walk us out (he was really drunk, too) so he takes us out the bus and we say "Bye" and leave. He was such a nice guy.

Faith had a bottle of wine in her hand and accidentally left with it, oh well. So while we were talking about everything that happened she told me Galder asked her before I came in the bunk area if we were a couple and she told him yes, and said that he looked over (I think at me?) then looked at her and gave an evil grin (like the one he was giving me all night). So he KNEW we were a couple and asked me a minute afterwards...then that whole shit happened.

She also said that while we were walking off the bus Vortex kept grabbing her ass and she slapped him away FOUR TIMES. Bunch of assholes!!! So pretty much their idea was to get her all drunk and fucking rape her. They probably would have tried to make their move while the door was closed but unfortunately for them, those assholes forgot to LOCK the door. Like I said, I trust my girlfriend I just don't trust them. Their idea was to get us both drunk and kick me off the bus so they could pass her around like a party favor.

I can't believe he had the balls to say "What if...." I was told to get off the bus. Was he thinking I would say "Oooooooooooh suuuuuuure! I'll leave my girlfriend on here for you guys to fucking RAPE her!" I was drunk but not stupid. ALOT calmer than I usually am when i'm sober.

Plus it was visibly obvious that we were together, beings we both have our simularities and the fact that she was holding MY hand, sitting on MY lap, and kissing MY lips. Doesn't take a genius to figure it out.

What really irritates me is the fact that I'm on the bus obviously because I'm a fan. If it wasn't for people like me, they wouldn't be on that bus. They wouldn't be as successful as they are because no one would buy their fucking albums. And to treat fans like that is just sickening. It's pretty bad that they think they're SOOOO HUGE and whatnot, but they're so pathetic that they have to get girls drunk and kick their boyfriends off the bus just to get laid. Too bad they weren't successful in their quest.

Our friends Judy and Bob (who we're on the bus, but left before anything happened) said they were observing what ws going on, and that members if the band (didn't recall which) kept staring at Faith all night and were exchanging eye contact which could have meant "It's time" and for all we know......they could have tried to slip date rape drugs in our drinks being THEY were serving us. And Judy also said she heard one of the road crue guys talking to Vortex and warning him about something. Words like "Don't be stupid, you know what happened back home. You have to think about what you're doing." Then she said it looked like it wasn't sinking into to him so the crew guy said "You know what, FUCK IT!" and left the bus.

In conclusion, fuck Dimmu Borgir and fuck what they stand for. If I knew my money was going towards THAT I would have never gotten into them in the first place. It's a shame to see what goes on and they are the only band I know who done that shit to me and Faith.



bron : http://www.livejournal.com/users/principleofevil/6653.html#cutid1


Weet je, dat wijf had heel goed doorwat er aan de hand was, 't maakt mij niet uit hoe dronken je bent. Ze zaten de hele tijd aan haar kont, en daarna gaat ze nog gemoedwillig mee het kamertje in. Ik kan begrijpen dat die gast het (liever) anders ziet, maar het is duidelijk, ze vond de aandacht van die "rocksterren" geweldig, anders was dit een heel ander verhaaltje geweest.



mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 26-11-2003 17:14 by mislyd Profiel van mislydhttp://mislyd.deviantart.com/

quote:
Op 26 november 2003 17:09 schreef Azagthoth het volgende:
Weet je, dat wijf had heel goed doorwat er aan de hand was, 't maakt mij niet uit hoe dronken je bent. Ze zaten de hele tijd aan haar kont, en daarna gaat ze nog gemoedwillig mee het kamertje in. Ik kan begrijpen dat die gast het (liever) anders ziet, maar het is duidelijk, ze vond de aandacht van die "rocksterren" geweldig, anders was dit een heel ander verhaaltje geweest.


Wees maar zeker dat ze spijt had dat ze haar vriendje bijhad.


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 26-11-2003 17:17 by Azagthoth Profiel van Azagthothhttp://www.playsomeguitar.com

Als het mijn vriendin was geweest hadden we op dit moment een gruwelijke ruzie gehad, lijkt bijna reden genoeg om haar te dumpen.

btw:
Damn, ik moet snel gaan touren zeg...

[Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 26-11-2003 17:20]



mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 26-11-2003 17:22 by mislyd Profiel van mislydhttp://mislyd.deviantart.com/

Groot gelijk!
(Als ik erbij was, had ik m'n vriend waarschijnlijk al gedumpt bij het instappen van die bus. Hmm nee, ik ben braaf.. ben toch vrijgezel..hihi)


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 26-11-2003 17:23 by chriz Profiel van chrizhttp://www.youtube.com/user/facesofcain

quote:
Op 26 november 2003 17:22 schreef mislyd het volgende:
... Hmm nee, ik ben braaf.. ben toch vrijgezel..hihi)


kun je 'em ook makkelijk dumpen



Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 26-11-2003 17:31 by Azagthoth Profiel van Azagthothhttp://www.playsomeguitar.com

quote:
Op 26 november 2003 17:22 schreef mislyd het volgende:
Groot gelijk!
(Als ik erbij was, had ik m'n vriend waarschijnlijk al gedumpt bij het instappen van die bus. Hmm nee, ik ben braaf.. ben toch vrijgezel..hihi)


Hehe, wat is dat nu weer voor instelling...



[Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 26-11-2003 17:31]



Fedaykin
Where next to conquer...
Usericon van Fedaykin
Posted 27-11-2003 2:08 by Fedaykin Profiel van Fedaykin

Van Slashdot
quote:

L.A. County Bans Use Of "Master/Slave" Term
SlashChick writes "In an interesting twist on political correctness, L.A. County has banned the use of the terms 'Master/Slave' (commonly used to denote hard drive arrangements.) According to Snopes.com, 'someone within the County bureaucracy... had taken offense at "master/slave" references and complained to the board.' L.A. County now requires that vendors working with the county remove all 'master/slave' references. Incredible. Read the full story."



haha fucking hell zeg


Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear)


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 27-11-2003 8:06 by Chelman Profiel van Chelman

KLAZIENAVEEN - De man die zondag dood werd aangetroffen in Klazienaveen (Drenthe), blijkt het slachtoffer te zijn van een bizar ongeval. Dat is gebleken uit politieonderzoek. Het onderzoek naar de precieze toedracht is nog niet afgerond, meldt een politiewoordvoerder woensdag.

Volgens de zegsman liep het slachtoffer, de 22-jarige Labri Walehiane uit Klazienaveen, rond 07.30 uur "in verdwaasde toestand" door het verkeer op de Brugstraat in zijn woonplaats en zwaaide daarbij met twee messen. Hij greep onder meer de buitenspiegel van een passerende vrachtwagen en sloeg met een mes op de ramen. Vervolgens liet hij los, kwam onder de vrachtauto terecht en overleed ter plaatse aan zijn verwondingen.

De chauffeur had naar eigen zeggen van dat laatste geen weet en belde even verderop met 112 om te melden dat er iemand met een mes op straat liep te zwaaien. Uit angst voor de messentrekker durfde de chauffeur zelf niet terug te rijden. Toen de politie arriveerde, lag het slachtoffer dood op straat. Later bleek uit het onderzoek dat hij door de vrachtwagen was overreden.

De politie is nog op zoek naar getuigen, om meer duidelijkheid te krijgen over de toestand van het slachtoffer vlak voor het fatale ongeluk en over de precieze toedracht.

-----------


iesch een beetje raar.....


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 27-11-2003 8:16 by Chelman Profiel van Chelman

AMSTERDAM - Van alle 15 landen die deel uit maken van de Europese Unie, kent Nederland de hoogste sterfte van baby's rond de geboorte. Van elke 1.000 baby's sterven er in Nederland 7,4. Dat aantal ligt bijvoorbeeld in Duitsland op 3,5, schrijft Trouw donderdag. De krant baseert zich op een onderzoek dat donderdag in het vaktijdschrift 'European Journal of Obstetrics & Gynaecology' gepubliceerd wordt.

De landen werd gevraagd cijfers in te leveren over onder meer het aantal meerlingzwangerschappen, de gezondheid van kraamvrouwen en het aantal moeders dat overlijdt rond de geboorte. Ook het aantal baby's dat overlijdt, kwam aan de orde. Vooral op dit punt doet Nederland het slecht.

Ook in de eerste maand na de geboorte overlijden in Nederland relatief veel baby's: bijna 4 op de 1.000 Het Europese gemiddelde komt uit op bijna 3.


-------------


Nederland ies ien bietje schlecht land, iesch kapot.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 27-11-2003 9:35 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

slechte zaadjes


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 27-11-2003 12:12 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 27 november 2003 9:35 schreef ghoulliette het volgende:
slechte zaadjes
Goeie zaadjes, slechte fabriek die zaadjes omzet in baby's.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 27-11-2003 12:13 by RrroooaaarrR Profiel van RrroooaaarrR

quote:
Op 27 november 2003 12:12 schreef Misanthrope het volgende:
Goeie zaadjes, slechte fabriek die zaadjes omzet in baby's.



Zo'n reply zat er wel in...


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 27-11-2003 12:18 by MBMarduk Profiel van MBMarduk

Cannabis is slecht voor zaad.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 27-11-2003 12:35 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

hmm cannabis hmm


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Hagal
Usericon van Hagal
Posted 27-11-2003 16:43 by Hagal Profiel van Hagal

http://www.pseiko.nl/mint/vliegveld.doc

Vooral de geluidsfragmenten zijn lachwekkend


Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER


SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 27-11-2003 22:12 by SkinPeeleR Profiel van SkinPeeleRhttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

quote:
Op 27 november 2003 12:18 schreef MBMarduk het volgende:
Cannabis is slecht voor zaad.



mooi, ik hou van een blowtje, en ik wil absoluut geen kinderen


Een kleine snol zit zo vol.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 27-11-2003 22:36 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 27 november 2003 22:12 schreef SkinPeeleR het volgende:
mooi, ik hou van een blowtje, en ik wil absoluut geen kinderen

Maar de impotentie is ook geen leuk bijverschijnsel


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 27-11-2003 22:38 by Rasputin Profiel van Rasputinhttp://www.cu2.nl/barsebert

quote:
Op 27 november 2003 22:36 schreef ElitE het volgende:
Maar de impotentie is ook geen leuk bijverschijnsel


Ik zou er niet mee zitten als jij onvruchtbaar werd.
Sterker nog, ik zou het toejuichen.


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 27-11-2003 22:40 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 27 november 2003 22:38 schreef Rasputin het volgende:
Ik zou er niet mee zitten als jij onvruchtbaar werd.
Sterker nog, ik zou het toejuichen.

Is gelijks
Niet dat ik koters wil


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 27-11-2003 22:41 by windkracht10 Profiel van windkracht10

quote:
Op 27 november 2003 22:38 schreef Rasputin het volgende:
Ik zou er niet mee zitten als jij onvruchtbaar werd.
Sterker nog, ik zou het toejuichen.

Heb jij tetten ofzo?


mvg wk10


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen