|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
voro 5 euries neem ik hem (dit is serieus) |
|
DEAL! Als je 'm komt ophalen neem ik genoegen met een pilsje! Red de fietsen de winter door. |
|
quote: kheb gabriel 2 geloof (de laatste met film (niet getekende)) zal um wel ff morge opzoeken of ie nog compleet is |
|
quote: Doe maar, maar je email geeft mij failure delivery... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: ja maar ik wil die ook wel |
|
quote: Ik was eerst ; ik wil wel kopietjes voor je maken trouwens. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: cool kijk eerst maar of ze iets zijn |
|
quote: Ik zal ze grondig inspecteren ; kopieetje maak ik dan werk van; kleurenhoesje etc. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: ach je hoeft niet zoveel moeite voor me te doen hoor als ze het maar doen, hehe. |
|
quote: Wellicht dat ik je onderschat, maar heb je het "nospam" weggelaten bij het intikken van mijn adres? Het is dus: ventresca at planet punt nl. |
|
quote: Naar ik meen heb jij hier eerder ook al eens op gereageerd, maar ging het toen over omdat je al voorzien was met een ander verjaardagscadeau (?) Indien Mutilator ermee instemt, kan ik de boel eventueel wel opdelen en 'r twee naar jou sturen. |
|
quote: heb je Jenna Loves Briana al? Die heerscht! |
|
Te koop: kaartje voor Meshuggah 30-06 Melkweg A'dam. Prijs: 15 euri incl. reserveringskosten à 3.30 euri mail maar |
|
quote: yeah! :D |
|
quote: Ik heb je gemaild; ik wil ze heel graag alle 4 en wil Morgil wel van alle 4 kopieen sturen ook alleen tegen portokostenvergoeding; zo heeft iedereen al het materiaal. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 14-06-2004 1:49] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote:Uhhhh geen idee, wat wil je er voor geven? Masturbation is not the same. |
|
Ik ben op zoek naar de volgende dingen: Forgotten Tomb - Obscura Arcana Mortis (Treblinka Productions) uit 2000. Forgotten Tomb - Logo TS Blodsrit - Supreme Misanthropy uit 2001. Vomitory - Alles behalve de full-lengths Zou iemand mij hiermee verder kunnen helpen? Ik ben bereid royaal te betalen voor die Forgotten Tomb - Obscura Arcana Mortis. Als iemand een van deze dingen heeft wil die mij dan mailen op svengerhardt @ hotmail.com [Dit bericht is gewijzigd door Martyrium op 14-06-2004 11:20] |
|
quote: Als je toch aan het copuleren bent, dan wil ik ze ook wel! Op je knie en pijp voor genade! |
|
cd's: (trade) Mz.412-Burning the temple of god Kwelhekse/Flammentod - Ooghen van vuur/Feuersturm (split cd) December moon-Source of origin Death angel-Fall from grace (live in Amsterdam 1988) Mittwinter - Vinterdrom (Ambient!!) Mustan Kuun Lapset-Suruntuoja (2,50 euro stuk) Dario Argento's Horror Movies by Claudio Simonetti Darkness Enshroud-Ancient kingdoms Blood duster-Str8 outta northcote Greyhaven-Greyhaven Invasion-Conquered Aemen-Fooly dressed dvd's: (5 euro stuk) The toxic avenger The Blade (van Tsui Hark dus niet met Wesley Snipes) Carnival of souls (1962) Mortal kombat 2 Addicted to murder, Bloodlust III (z-horror) Warrior angels A man called hero Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Verval, u heeft mail. “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
quote: u heeft mail terug. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Mooi hè, dat internet? “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
quote: Tsja copuleren is nou net iets wat je er nou niet mee kan doen, schooier The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Feit blijft echter wel dat ik ook wel een ko-pietje van die schijfjes wil hebben. Zal ik U anders even via den meel benaderen om te kijken of er wat te regelen valt? Op je knie en pijp voor genade! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |