|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Hmmm oh ja. Moet ik eerst weer helemaal naar Eindhoven =/ Zenial |
|
quote: hij is zwart en hij ziet er perfect uit(weet niet hoe je een foto op die zooi krijgt hier)en hij kost 25 euro + verz kost (+-10 euro) maar ik wil hem ook wel ruilen tegen cd;s ofzo het geven van je mening is LEVENSGEVAARLIJK!!! |
|
euh dit hoor ik vast niet hier te posten, maar weet iemand waar ik leren broeken kan vinden? (als in steden, winkels mailorders..?) |
|
Mijn broek is op maat gemaakt in een zaak in Loon op Zand. In februari wordt 'ie 4 jaar en dat ding is onverwoestbaar (binnenvoering niet, dat zijn ze nooit). Kostte toen 300 gulden en was in 3 dagen klaar. |
|
quote: Ook goed, lijstje komt eraan |
|
quote: ok het geven van je mening is LEVENSGEVAARLIJK!!! |
|
een Bonnie. zo op te halen |
|
quote: Een orginele Bonnie St.Claire?!?!?! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote:mét sateh ? wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
nogmaals; Duitse WO2 militaria Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Neh, je weet dat ik allergisch ben aan pikant. Heeft iemand een idee of mijn Ibanez SG basje uit '98 nog enige geldwaarde heeft? Ik heb 'm toen gekocht voor 700 euro en 't is nog helemaal in perfecte staat.. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: volgens mij ia ie niks meer waard maar ik wil m wel ruilen tegen 4 cd'tjes (en zn neus werd steeds langer ) het geven van je mening is LEVENSGEVAARLIJK!!! |
|
quote:bontempi!!! ik kom er aan!!! I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
gezocht: Necrophagia - Season Of The Dead LP This body of mine, I gotta get out of this void, Cos I don't wanna be destroyed, And I don't wanna turn android, You've gotta help me avoid that, Brainstorm, Here I go, Brainstorm, Flying low, I'm gonna miss it, You bet I'll kiss it! |
|
quote: hmmm denk denk maximaal 2/3de van zijn nieuwprijs! als je er 400 a 500 euro voor krijgt mag je blij wezen! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Nee, veel lekkerder quote: ..... en saus quote: Ik krijg van pikante dingen af en toe excessieve opwellingen Ga je je bas verkopen ? minders.... |
|
quote:Als dat ding een linkshandige uitvoering was stond ik aan je deur: jammer I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Hmm.. Niet makkelijk om een goeie tweedehands linkshandige bas te vinden. quote: Zonder ook hoor Bonnie. En ja, ik ga de minst noodzakelijke dingen verkopen, denk ik (ik weet nu al dat ik daar enorm veel spijt van ga hebben). quote: Zeg maar dat zijn 200 Martini's!?! Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Update: Cd's: (ruilen of te koop) Dario Argento's Horror Movies by Claudio Simonetti --> 5euro Blood duster-Str8 outta northcote Greyhaven-Greyhaven Invasion-Conquered ---> alledrie voor 10euro alleen te ruil: Kwelhekse/Flammentod - Ooghen van vuur/Feuersturm Dvd's: Addicted to murder, Bloodlust III (slechte z-horror) --> 5euro Warrior angels (Medieval/Fantasy)--> 5euro Mortal kombat 2 --> 5euro Gaarne mailen naar de email in mijn profiel. [Dit bericht is gewijzigd door Verval op 12-02-2004 18:12] Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Te koop Promise SX6000 kaartje met 128mb ecc ram voor € 200,- inc. 6 udma ide kabels en handleiding en drivers. Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Cradle of filth - damnation and a day longsleeve Cradle of filth - Metal forged - longsleeve 12 euro het stuk, 3 euro zendkosten. Rare, Setherial - lords of the nightrealm, hooded sweatshirt (foto kan bekomen worden door me te mailen) interesse ? mail : occultux@ml1.net occultuxsathanas.cjb.net - extreme metal interviews & much more |
|
quote: |
|
quote: heb ik maar doe hem niet weg; wmuhahahahahaha Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Gezocht: basversterker voor beginners/oefenversterker, moet wel een beetje geluid maken [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 26-02-2004 0:28] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |