|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
spelfout weggehaald... |
|
Ja bedankt hoor! Hatsjikidee! |
|
Te koop: een paar zwarte docs, weet niet welke nl maat maar er staat 'size 8' in. (het gaat om het voorste paar, die achterste zijn mijn nieuwe kisten ) Ze zijn nieuw en nooit gedragen. Ex had ze gekocht maar ze pastten niet. Zenial |
|
quote: Heb net zelf nieuwe docs gekocht, zwart, ook maat 8 en kan je dus vertellen dat dat maat 42 zou moeten zijn. |
|
quote: vraagje, waar haal jij je kisten? En zijn het een beetje goede? Want de laaste par kisten van mij zijn echt bagger slecht (o.a. bagger slappe neus en leer wat binnen notime uit elkaar valt...) |
|
quote: Kan er nog zoveel verschil zitten in kwaliteit dan tussen kisten die je in de winkel koopt? En zijn dit trouwens nog steeds dezelfde schoenen als waar men in het leger mee loopt of is het gewoon een commerciele spin-off en hebben ze daar al lang weer wat anders? Zelf zou ik ook best kisten voor 'erbj' willen hebben, maar de 90-100 euro die je daar al gauw voor moet betalen heb ik er ook weer niet voor over. Weet iemand nog een plek waar ze voor onder de +/- 70 euro worden aangeboden? (nieuw) |
|
quote: Of het goede zijn weet ik niet, heb ze zelf net een weekje, maar ze zien er vrij officieel uit hehe. Ze lijken ook erg op mijn vorige paar en daar heb ik het 8 jaar mee uitgehouden. Maar ik heb ze voor 99 euro gehaald bij de armydump in rotterdam alexander... Zenial |
|
quote:Hier : http://www.powertabs.net/pta.php?page=song,20050 Moet je ff Powertab voor installeren : http://www.power-tab.net/ [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 13-10-2005 12:26] |
|
quote: *schop* Zenial |
|
. hehe.. leesbril niet op dus [Dit bericht is gewijzigd door oscura op 13-10-2005 22:42] carcasstrid |
|
quote: Marktplaats, met een beetje geluk nieuwe kisten. De mijne waren 30 euro toen, nieuw en van marktplaats. |
|
quote: FRNK je bent een HELD! (remind me to buy you a beer!) Hatsjikidee! |
|
quote: de dump vertrouw ik niet meer met kisten... |
|
quote: Ja hoor er kan zeker verschil in kwaliteit zitten. Ik heb ook eens baggerkisten gehad. Wat bleek, dat waren geen landmachtkisten, maar luchtmacht ofzo. Tenminste dat vertelde iemand me. Ze hadden namelijk wel gewoon een echt nummer etc. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: |
|
quote: Schop!! Zenial |
|
quote: Face it, you're not going to get rid of those. Op je knie en pijp voor genade! |
|
quote: Godver denk het ook Zenial |
|
quote: Mwah op zich pas ik die krengen wel, op zich wil ik best weer een keer nieuwe schoenen maarrrrr geld is op. |
|
quote: Het zijn geweldige schoenen, ik heb dezelfde. Maar dan een paar maten kleiner... Hatsjikidee! |
|
Ik heb trouwens nog een paar boeken van van Kooten te koop, vanwege dubbel, Misschien dat er hier iemand nog deze mist: Meer modermismen Meest Modermismen Voor meeladres, zie profiel edit: En weg. [Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 17-10-2005 22:24] |
|
SANS AMP BASS DRIVER D.I!!! GEZOCHT!!! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Hallo ik ben Ron net op het forum geregistreerd. Kan iemand me vertellen waar in Nederland de DVD's van Metalium verkrijgbaar zijn? [Dit bericht is gewijzigd door avantasia op 18-10-2005 2:34] |
|
Zenial, wat wil je ervoor hebben? |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |