|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
thanks, ik had hem ondertussen ook al gevonden Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Nattefrost loopt toch al jaren met die dingen op foto's,optredens enzo. Voor on-stage zou ik zo'n spijkers ook niet verkeerd vinden. Om gewoon rond te hossen, ben ik wat teruggekomen op grotere armbanden en spikes. Gewoon een beetje creatief zijn met aparte spikes erbij enzo (wel te duur naar mijn mening) Ik denk dat die gast gewoon iemand kent die mooi metaal kan draaien (nu ik eraan denk, ik ook ) I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
bassist van mijn band heeft bij de eerdergenoemde Elf van die lappen gehaald, en zelf spikes/spijkers erdoorheen gejast. Ziet er niet mis uit. [Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 05-06-2005 20:06] |
|
ja, dat is ook zeker de mogelijkheid die ik open houd, alleen dan heb ik de goede spikes nog niet Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
correct. Ik heb ze in Zweden zien liggen, maarja, daar schiet je al helemaal geen fuck mee op |
|
wel als het een winkel is met een webshop of iets dergelijks Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Hangt ervan af: hoeveel kilo mag je mee als handbagage op t vliegtuig? Dan zal ik ginder eens rond kijken. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Wel al een tijd terug, in Göteborg. Maar ik neem aan dat ze het nog wel hebben. |
|
|
|
Van Michiel (Judge M.): Aangezien mijn eigen actieve muzikale carriere inmiddels alweer een hele tijd verleden tijd is en nooit meer zal worden wat het zal zijn, heb ik besloten mijn Korg Trinity workstation van de hand te doen. Het apparaat is de afgelopen 3 jaar niet of nauwelijks gebruikt en verkeert in een goede staat. De mogelijkheden om hem zelf te programmeren zijn nagenoeg eindeloos naast de set uitstekende standaardgeluiden. Om hem veilig te vervoeren heb ik indertijd door Dakota Flightcases een oerdegelijke flightcase op maat laten maken en deze doe ik er ook bij. Ik wil de Trinity plus de flightcase samen voor 750 Euro verkopen. Aangezien dit ongeveer de helft is van wat ik er zelf 3,5 jaar geleden voor neergeteld heb, wil ik graag deze prijs aanhouden en er niet veel meer vanaf doen. Specificaties: http://www.korg.com/gear/specs.asp?A_PROD_NO=TRINITY (geen SCSI-aansluiting, wel ruimte voor vrijgelaten) Plaatje: http://www.korg.com/gear/enlarge_product.asp?prid=TRINITY Geluiden: http://www.korg.com/gear/sounds.asp?A_PROD_NO=TRINITY Indien je zelf of iemand in de directe vrienden of kennissenkring interesse heeft, laat het me dan per mail (michiel at mb-it punt nl) weten. Bellen kan uiteraard ook: 06-24528041. Het liefste ben ik er binnen nu en 3 weken vanaf. |
|
Judge M: Zet je ad eens op http://www.synthforum.nl, denk dat je hem daar vrij vlot kwijt kan raken! (Dutch Synth Forum) Ik had m graag van je overgenomen, maarjah.. Chronische cashflow-problemen Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
he waar zijn al die posts gebleven? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
|
|
Chellemennekke idd |
|
Iemand interesse in The Satanic Bible vam Anton Szandor LaVey? Ik heb er nl 2. Hier wat bijzonderheden: http://www.amazon.com/gp/reader/0380015390/ref=sib_rdr_cr/102-8283290-4889704?%5Fencoding=UTF8&p=S006&j=0#reader-page Ik weet er verder ook niet veel van het hoe en wat, want ik heb ze een jaar of 13, 14 geleden gekocht van een vage satanist (tesamen met 2 versies van NECRONOMICON, maar daar had ik er lang geleden al 1 van verkocht), die toendertijd ook bij de marine zat. En waar hij ze weer vandaan had, geen idee. Redelijke nieuwstaat, want niet gelezen. Helaas staat mijn naam op de binnenzijde, omdat ik die in al mijn boeken zet, als ik ze heb gekocht. Lang in de kast gestaan en 1 kreuk in de kaft. (voorzijde) Mailadres staat in m'nprofiel. [Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 14-06-2005 22:47] |
|
Lord of the Rings: de Reisgenoten, door JRR Tolkien. 8 euro Lord of the Rings: the Two Towers, in beeld en ontwerp. 8 euro There and Back Again, an actors tale. Door Sean Astin (Engelstalig). 8 euro Liefhebbers? |
|
a jammer wim, want die necronomicon das nog wel een aardig boekie Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Okee, toch nieuwsgierig. Welke 'necronomicon' hebben we het hier over? Het brouwsel van 'Simon', de versie van Colin wilson, of een andere fake? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: die "Prijs: € 163.000 kk" is dat incl. verzends kosten? |
|
Kisten, zwart, zgan, maat 275M (ongeveer 43) 25 EURO MAAR!! |
|
te klein! |
|
Een hoop zooi aangeboden, ik heb geld nodiggggggggggggggggg Klik hier om het bestand te bekijken!!! Onderaan bij de tabbladen kun je browsen door de verschillende artikelen... Bij interesse, mail naar [email]sataniac@hotmail.com[/email] |
|
Nou, voor de liefhebbers!.... Ik heb 2 kaartjes over voor Steve Vai morgen in Groningen!! Je mag ze samen hebben voor 40 euri (?!) Wie o wie heeft interesse... laat het op tijd weten (graag voor half vier) dan kan ik ze voor 5 uur nog versturen en dan liggen ze morgenmiddag op je deurmat! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |