|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Aangeboden: - Napalm Death - "Fron enslavement to obliteration" - Napalm Death - Diatribes - Fear Factory - Obsolete Alle cd's zijn in goede staat. Mail naar: visfreak@hotmail.com [Dit bericht is gewijzigd door Imotep op 07-07-2005 11:45] blasten, double-bass, en dat zo snel mogelijk!!!! |
|
Ik zoek nog een t-shirt/ longsleeve van de Guano Apes. Iemand?? Als het even kan een maat L of kleiner. Mailadres in profiel. Hatsjikidee! |
|
Studieboeken te koop: - Van Ballegooij e.a., Bestuursrecht in het AWB-tijdperk, 5e druk, 2004, Deventer, ISBN: 9026837224 - 23 euro - Bellekom e.a., Koopmans' Compendium Staatsrecht, 9e druk, 2002, Deventer, ISBN 9026837941 - 27 euro - J.P. McKay e.a., A History of Western Society, Vol. C. From the Revolutionary era to the present, 7th ed., Boston, 2003 - 33 euro - B. Waller ed., Themes in Modern European History 1830-1890, London, 1992 - 15 euro - P. Hayes ed., Themes in Modern European History 1890-1945, London, 1992 - 15 euro - William R. Keylor, A World of Nations (the international order since 1945), Oxford University Press, 2003 - 25 euro - P.J. Eijgelshoven, A. Nentjes en B.C.J. van Velthoven, Markten en overheid, Groningen, 2001, 3e druk - 25 euro - G.E. Hebbink en B.C.J. van Velthoven, Macro-economie en stabilisatiepolitiek, Groningen, 2003, 4e druk - 25 euro -Brants, Kees & Philip van Praag, Politiek en media in verwarring. Verkiezingscampagnes in het lange jaar 2002. Amsterdam: Het Spinhuis, 2005 - n.o.t.k. -McNair, Brian, Introduction to political communication. London: Routledge, 2004; 3rd ed - n.o.t.k. -- email adres op verzoek verwijderd. [Dit bericht is gewijzigd door Paul op 11-01-2006 13:30] |
|
5 euro exclusief verzendkosten |
|
Paradise Lost pakket met oa twee gesigneerde posters en nieuwsbrieven. Tevens posters van de bandleden met memberprofile. Posters zijn in nieuwstaat. Is van de periode 1996 van de officiƫle The Painless fanclub. |
|
Nog steeds een hele grote berg magic the gathering kaarten (ben 2 jaar terug gestopt na 3 jaar non-stop spelen ) Van alle series wel wat, tot en met Mirrodin. Interesse? Mail ofzo |
|
DRAKEN lamp van Alchemy. Mail me voor een foto en meer info. |
|
quote: U heeft mail!!! |
|
quote:Heb je daar foto's van? "Obras son amores y no buenas razones" |
|
Aangeboden: Pc-games Commandos: Beyond the call of duty Hidden & Dangerous C&C generals deluxe (dus generals en zero hour) Combat flight simulator 3 Diablo 2 Diablo 2 exp.pack Lord of Destruction Soldier of Fortune 2 Grand theft auto: vice city Farcry Ghost recon Ghost recon: desert siege Ghost recon: island thunder Battlefield: Vietnam Joint operations Delta force: black hawk down Allemaal in goede staat en compleet. [Dit bericht is gewijzigd door Nimbus op 07-08-2005 14:06] |
|
quote: Hehe, beetje laat, maar iig: http://www.miskatonic.net/pickman/mythos/necro.html |
|
Ligt al een eeuw te beschimmelen: Longsleeve Darkthrone 'a blaze in the dinges' Maatje XL, maar valt als een L (handig..) Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
quote: Helaas niet, maar het zijn dus foto's van alle 4 apart. Een gesigneerde poster is een zwart-wit band foto op rotsen en er zit een gekleurde poster ten tijde van Icon bij en nog een andere gesigneerde poster met de hoezen van 4 CDs en op elke hoes een handtekening. |
|
Gezocht: Taake T-shirt,wie help me op weg?? Expired,Erased and Forgotten |
|
Te koop: drie computerspellen, naar het schijnt bekende (geen flauw benul). Heb ze om onverklaarbare redenen ooit eens meegenomen uit een winkel, maar werkelijk nooit iets mee gedaan - geen krassen, vlekken en/of kapotte hoesjes dus. Het zijn: ~ Deus Ex ~ Iron Storm ~ Max Payne Prijs: 6,50 per stuk (5 euro + 1,50 verzendkosten). Interesse? Mail naar blackerthandarkness@hotmail.com. |
|
Ik ben op zoek naar allerhande prulletjes die iets te maken hebben met de welbekende games-reeks Silent Hill. Ik heb geen fuck te ruil op dat gebied, dus knaken kan je krijgen |
|
Ik zoek de naam van deze monsters of de film/het spel oid waar ze van zijn: |
|
quote: Wat moet dat geintje kosten? Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote: Weinig, hij ligt maar te liggen. Blind gekocht, moest later alsnog een XXL kopen. 6 bier op het AMM ?? Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
quote: Weet niet 100% zeker of ik daar aanwezig zal zijn. Ik prefereer gewoon een betaling. (of je moet in de Baroeg aanzezig zijn volgende week zondag??) Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote: ja shit, de Baroeg is zo ongeveer de enige plek waar ik nooit kom. Niet naar AMM? Dan kan je 'm ook passen namelijk. Weet niet hoe lang je bent.. maar als je 1.95 bent dan pas je 'm iig niet. Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
quote: De standaard XL pas ik altijd en iets kleiner moet ook geen probleem zijn. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote: Laat maar weten of je al dan niet naar AMM gaat, en anders stuur ik 'm wel op. Ok? Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
quote: Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |