|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
^^ Schop! |
|
Gezocht: Arckanum - Kostogher cd Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
shirt van Sabbat ( UK) gezocht dus [Dit bericht is gewijzigd door invictis op 12-07-2004 19:07] Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: net gerereleased op 2lp MAKE MY DAY http://www.cyberlyle.org/cl_suicide.html |
|
quote: grom ik dacht al zzz |
|
quote: solly Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Heb alleen geen lp speler. Misschien word hij wel gere-released binnenkort. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
2 3-daagse wacken kaarten te koop voor 50 euro p/st. Campingkaarten wel te verstaan PM-en of mailen naar: benjaminvelde@yahoo.co.uk Er valt te onderhandelen over de prijs. Edit: ze zijn al verkocht [Dit bericht is gewijzigd door crying devil op 14-07-2004 0:24] |
|
ook nog maar even hier proberen dan. Ik ben op zoek naar Polly Pocket. Van die kleine plastic huisjes, met nog kleinere pastic poppetjes erin. Misschien nog zusjes die het niet meer willen? Let me know! |
|
quote: Hey, daar had mijn vriendin het laatst over. Maar ze is nu op vakantie, dus ik weet niet of dat nog ergens ligt. |
|
quote: Ja, heb ik ook nog ergens. Van History Of a Time To Come. Erg lelijk shirt trouwens. Maar ja, je moet toch iets van Sabbat aan kunnen trekken. |
|
quote: ha! Laat me het maar weten als ze terug is |
|
quote: Oh My Fucking God.. Wat dacht je van zolders afstruinen bij leeftijdsgenootjes? ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: ach het is een jeugdsentiment. Niks mis mee. Ik heb het al aan diverse mensen gevraagd maar die hadden het allemaal niet. |
|
quote: Tering...ik kende het niet eens maar het schijnt best populair te zijn: http://search.ebay.com/polly-pocket_W0QQfromZR3QQsosortpropertyZ1 KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Ik weet wel dat vroeger iedereen die dingen had.. Ik vond ze altijd maar waar-de-loos. Heb je zo'n doosje van 10 bij 10 cm. waar zulke kleine poppetjes in zitten dat je ze nauwelijks vast kan houden. Nee bedankt. Maar als ik 's wat tegenkom, ben jij de eerste aan wie ik denk ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Dankjewel! Lief van je |
|
hej die dingen had ik altijd! zodra ik bij mijn ouders ben zal ik even kijken! we light on a candle on an earth we've made into a hell and pretend were in heaven |
|
quote: jeej |
|
quote: Ik heb ze email me maar ff dan regelen we wat. quote: Weet ik nog niet want dat kost me enorm veel meer tijd; email me ff. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 15-07-2004 2:31] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: R.o.m.m.e.l.m.a.r.k.t!! [Dit bericht is gewijzigd door Leviathanica op 15-07-2004 2:31] Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Uw mailbox is vol! Op je knie en pijp voor genade! |
|
quote: Doe nog maar een keer met een duidelijke topictitel want ik heb nog niets ontvangen. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Done! Op je knie en pijp voor genade! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |