|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Als je echt, naast 'werkend' en 'cheap' geen eisen stelt, dan kan je ook bij de kijkshop een elektrische gitaar kopen à 79,- en een versterker à 59,- (zag toevallig een aanbieding in het foldertje vandaag) |
|
ja, is wel goedkoop. maar heb je mischien na een halfjaartje (of sneller) wel spijt van. zoiets kun je vast niet meer voor een redelijke prijs verkopen. respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
quote: Precies.. maarja, dat zijn zijn eisen.. overigens zou ik dan, met zo'n klein budget, nog eerder voor een tweedehands setje gaan, dan heb je een veel betere prijs/kwaliteit verhouding (mits hetgeen je koopt natuurlijk technisch 100% is) |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Odal op 10-11-2004 21:00] |
|
quote: Misschien heb je geluk in het amsterdamse winkeltje 'chimera'. You don't need to have respect for him because he pretends that he's holy... |
|
Maat heb je msn? zo ja wat is je msn? |
|
hahahaha misschien bij de gayparade? onee die is alweer geweest dit jaar... |
|
naast de paralympics bestaan er toch ook gayolympics? kioskje doorzoeken [Dit bericht is gewijzigd door ToXiC op 24-08-2004 17:42] An easy way for the blind to go - A clever path for the fools who know - The secret of the Hanged Man - the smile on his lips |
|
quote: wow jij bent echt grappig zeg. |
|
ik heers dan ook je inferieure aars van je bureaustoel lootje hehe |
|
klinkt heel indrukwekkend. |
|
zozo, zijn de n00bs weer rebels? sukkels. respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
tja, loo is ook erg indrukwekkend ja An easy way for the blind to go - A clever path for the fools who know - The secret of the Hanged Man - the smile on his lips |
|
Blijkbaar zijn hier veel mensen die me kennen. Had ik niet verwacht.. nouja gaaf. maar Ontopic. Niemand die het weet? |
|
zelf maken? |
|
quote: ach ja stelt ook allemaal niets voor. |
|
je bent vast heel handig met je gaye handjes luis An easy way for the blind to go - A clever path for the fools who know - The secret of the Hanged Man - the smile on his lips |
|
quote: Nooit verwacht dat iemand met de naam hol tor het bovenstaande zou verkondigen. [Dit bericht is gewijzigd door Spiritist op 25-08-2004 22:45] You don't need to have respect for him because he pretends that he's holy... |
|
Ontopic graag On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Uit een gesloten topic: quote: |
|
Te koop: Aristona SB745 videorecorder, zo goed als nieuw, slechts 3x gebruikt, was 160E nieuw. Uiteraard compleet met afstandsbediening en gebruiksaanwijzing. 50E jbuizer at wanadoo.nl |
|
nou hier dan ook maar ff: Ik ben dus op zoek naar t shirts, tapes, ep's, lp's en andere zooi van: last days of humanity warsore gut gore beyond necropsy heb je iets ? mail bleedingfist@yahoo.com Cheers ! |
|
quote: - Hoeveel koppen? - Speelt ook NTSC? |
|
Zoek een Dreamcast!!! Hoeven geen games en controllers enzo bij te zitten, dat heb ik nog wel... DC zelf is overleden Heb evt nog wel perfect 6kanaals mengtafeltje te ruil, en een stapel videobanden... Of gewoon cash ofcoz koenspronk at hotmail punt com Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |