|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
welke spelletjes en wat voor controllers small of grote? it ain't so bad to be a psychopath |
|
quote: Splintercell 2 (2x) Spiderman 2 (2x) Rainbow 6 Red Dead Revolver Unreal Championship (origineel) Enter the Matrix (origineel) Fifa 2003 (origineel) Mortal Kombat Return to Castle Wolfenstein Crash Bandicoot UFC 2 NBA 2004 + Nintendo 64 spelletjes Crazy Taxi 3 Chronicals of Riddick Het zijn grote controllers en omdat je zo aandringt kan het ook wel voor 180 epo(...Ja, ik heb geld nodig.) Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
tja, kmoet eerlijk zeggen dat unreal t enige spelletje is dat me aanspreekt, en dat ik eigelijk het liefst een niet omgebouwde xbox wil omdat ik van een hoop mensn om me heen hoor dat hij anders veel sneller stuk gaat, ik had dat er wel ff bij kunnen zetten in mijn advertentie! zal ik nog ff doen. it ain't so bad to be a psychopath |
|
Mocht er iemand toevallig nog af willen van de volgende items, mail mij. My Dying Bride - The Voice of the Wretched My Dying Bride - As the Flower Withers Isengard - Høstmørke Manegarm - Vargaresa - The Beginning Ohja en ik zoek een Dödsfärd longsleeve. (tweedehands dus) [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 05-04-2005 13:39] |
|
@ psychopath en andere geintresseerden Hij is niet gechipt, je kan namelijk via een een James bond spel in de bios komen en er zo de gewenste programma's opzetten, dat is ook met die van mij gebeurd, dus je kan gewoon op internet enzo en hij gatt er niet sneller door kapot, maar goed, je moet het zelf weten....Zijn er nog andere geintresseerden? [Dit bericht is gewijzigd door BARABAS op 05-04-2005 13:25] Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
Ik heb nog wat ps2 games te koop: Evil Dead - Fistfull Of Boomstick Resident evil - Code Veronica X Ecco the dolphin - Defender of the future Orphen - Scion of sorcery Metal gear solid 2 - Sons of liberty prijs: als het maar meer is dan wat de freerecordshop geeft :p en nog meer meuk : http://home.wanadoo.nl/margrietpolder/Trade%25SaleList.txt |
|
Ecco the Dolphin was vroeger tof... op de MegaDrive! Speaking of which: WIE O WIE wil zijn Sega Megadrive aan mij verkopen?? Bruce Banner |
|
quote:Koop mijn Xbox! daar kan je ook wel megadrive games op spelen! Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote: Nee Bruce Banner |
|
quote: wat wil je hebben voor je xbox dan? edit: oh 180 euro zie ik. Ik heb wel interesse in een xbox maar ik vind de spellen niet zo.. [Dit bericht is gewijzigd door Morgil op 05-04-2005 13:40] |
|
moet je ff een stukje terug lezen.... it ain't so bad to be a psychopath |
|
quote:Gebruik je die als onderzetter Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote: ja |
|
Ik laat die bende wel op marktplaats zetten. Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote: vermeld dan niet dat ie omgebouwd is, dan wordt hij er weer vanaf getrokken |
|
quote: it ain't so bad to be a psychopath |
|
fyi, ombouwen heeft niets te maken met levensduur |
|
quote:Ah, mooi dat je het even zegt. In principe is ie ook niet omgebouwd, er is via de bios voor gezorgd dat dat die dingen die via die chip gaan gewoon op de harde schijf zijn gezet He Lain, je kunt in Groningen wel een Megadrive kopen Nedgame Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
@BARABAS: Stuur mij eens demo van je band, wanneer die klaar is. Misschien kan ik je band ergens neerdonderen in het noorden des lands..Lijkt me lachen...! "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Ik zal kijken wat ik kan doen, maar ik ben bang dat niet iedereen in de band zin heeft om op te treden...We zijn druk bezig met het tweede nummer maar het schiet nog niet echt op! Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
"Niet iedereen zin heeft om op te treden" ?? Waarom dan een band?? Vraag ik mij af.. Naja laat het me maar weten wanner de demo klaar is en iedereen een keer zin heeft... "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
gevraagd: x box met 2 controllers en leuke spelletjes, morrowind goty, fable, gta sa, halo2 Mja, GTA SA, dan kun je lang wachten What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: hij is al bevestigd hoor, duurt alleen inderdaad ja |
|
ow ja die is alleen uit op ps 2 he? naja was ook meer om een idee te geven wat voor soort spelletjes..... morrowind goty en fable zijn iniedergeval wel voor xbox it ain't so bad to be a psychopath |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |