|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
WTF. Amerikaanse tieten zijn echt wel veel lelijker dan Europese. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
plus het risico dat je ze snel lekknijpt Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Die kleintjes zijn rond de 125 pleuro en die grote denk ik zo'n 150 pleuro. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Hmm, das wel zonde ja... Met maatje mini kun je ook veel makkelijker bh's kopen, echt niet normaal! It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not... |
|
uh hebben we het nu over tieten Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Klopt! Ik kan bijna nergens een BH kopen, 1x in de 2 jaar vind ik er 1 in mijn maat. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Welke maat moet je dan in Odinsnaam hebben? Die standaardmaten waren ook verdomd moeilijk om te krijgen, een jaar of twee (en twintig kilo) geleden... Best ziek eigenlijk. It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not... |
|
Niet lachen... 75H NIET LACHEN!! Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
ja... zieke borsten zijn niet leuk :p |
|
Vaak zijn ze dan 100 pleuro of zo en dat vertik ik te betalen. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Ik lach dus écht niet... Wow, ja, ik zou het inderdaad ook vertikken om daar 100 euro voor te betalen! Maar anders geef je een deel aan mij Zijn we allebei blij... It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not... |
|
75H; is dat enorm huge of enorm klein Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Is goed! Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Dat zijn hele grote borsten op een hele fijne dame! It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not... |
|
Wel raar eingelijk dat vrouwen die geen BH nodig hebben ze wel kunnen kopen en vrouwen die ze wel nodig hebben heel moeilijk. *Maar dit is eingelijk meer iets voor het Godverdomme topic. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Dat is dus het gekke, ik ben niet fijn gebouwd. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Oh, ik heb er juist wel eentje nodig, vanwege de 2 cupmaten verschuiving... Maar fabrikanten kunnen inderdaad wel eens rekening houden met iets ongebruikelijkere maten. It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not... |
|
quote: Niet? Nou ja, dat kan, ik heb alleen foto's gezien van je hoofd (vond je wenkbrauwen dikker trouwens wel mooier)... Maar hoe kan het dan eigenlijk dat je 75 als omvang hebt? [Dit bericht is gewijzigd door Miss Lucifer op 15-04-2005 14:56] It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not... |
|
quote: dan moet ze dus ook rugklachten hebben lijkt me, nooit aan operatief verkleinen gedacht? Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Kan wel, maar of jullie moeten meer geld neerleggen of een oma bh kopen |
|
quote: Heb ik zeker, ik heb ook wel eens lichtgekneusde ribben gehad, maarja, een operatie is zoooo duur. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: er zijn nochtans mensen die 1.000'en ero's over hebben om een 75H te hebben! :p |
|
quote: H--> Huge de grootste maat bij de hema is DD (daarna komt er nog E, F, G en dan pas H) dus dat is allerjezuskristus groot. |
|
quote: Ja dat vind ik ook een beetje "apart" 75 is echt een kleine rug omvang. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |