|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: reageren niet meer nodig! je hebt mail Bruce Banner |
|
Like Some Snow-white Marble Eyes |
|
aangeboden: LS agathodaimon - blacken the angel TS Dimmu Borgir - Enthrone darkness triumphant TS Nargaroth - bm ist krieg gevraagd: shirt venom/celtic frost/possessed - 7 churches via mail aub We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
Te koop: Line 6 Spider 112 + FB4, 50 watt, 1x12 inch speaker. Alleen thuis gebruikt als oefenamp, gaat weg i.v.m. aanschaf andere versterker. Nieuw gekocht in september 2003. Ziet er nog zeer netjes uit en komt met footcontroller FB4. Perfecte versterker voor thuis en oefenruimte. Vraagprijs 300 euro inclusief flootcontroller FB4. Voor meer info zie www.line6.com en voor foto's mailen naar mdb80@gmx.net |
|
Limp Bizkit: cd's: -New Old Songs (verzamel) -Chocolate Starfish Anf The Hot Dog Flavored Water (verzamel) -Take A Look Around+videoclip (maxi singel) -Rollin' +videoclip (maxi singel) -Take A Look Around (singel) -My Generation (singel) kleren: -1 Trui sieraden: -1 Ketting(grote goudkleurige) patches: - 1 Path posters: -5 Grote Posters -5 Kleine Posters *cd's zyn allemaal in goede staat! *trui is haast niet gedragen!en in goede staat! *ketting in goede staat! *path nooit gebruikt!en in goede staat! *posters wel gebruikt! (NIET van mij(maar van broertje) ) |
|
quote: Zeggen ze allemaal - Mutatis mutandis - |
|
haha is echt zo (hij vroeg even of ik zijn spullen wou verkopen, want hij is een week weg) |
|
path? Patch .. Singel ?? Single .. |
|
quote: Jaja.....hij is een week weg en juist in die week MOETEN die spllen verkocht worden?!?! Haha....je hoeft het niet te verbergen dat je LB fan bent. Of ben je zo een enorme loser die bang is voor zijn mening uit te komen omwille van wat men ervan zal vinden? Ik heb trouwens $3 Bill Y'all thuis liggenen dat is ebest aardige plaat. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Gebruiklte poster .. hmm ... vlekjes? |
|
quote: - Mutatis mutandis - |
|
quote: hoeven niet perse deze week verkocht te worden (hij vroeg gewoon of ik het voor hem wou verkopen) en ben niet fan geweest van LB |
|
aangeboden: een 3-tal Alchemy vlaggen, 1 nargaroth poster, 1 graveland poster, beiden redelijk gehavend, maar authentiek LS agathodaimon - blacken the angel TS Dimmu Borgir - Enthrone darkness triumphant TS Nargaroth - bm ist krieg gevraagd: shirt venom/celtic frost/possessed - 7 churches bm-patches morbid angel - altars of madness CD watain - Casus Luciferi CD zie verder cd ruil topic, als iik me niet vergis staat daar nog ewrgens mijn lijst cd's mail aub [Dit bericht is gewijzigd door HgarrothwulfF op 27-07-2004 23:50] We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: Mail! |
|
Heeft iemand toevallig een CD van Darkane te koop??? Mail me ff... Hatsjikidee! |
|
Heeft iemand voor mij Alone in the Dark 4 (voor op de PC) ? |
|
Voor slechts 18 euro bij bol.com .. 5 tot 10 dagen levertijd |
|
Goedendag allen. Ik heb in den aanbieding 2 wackenkaarten. Ik heb zojuist het goede nieuws ontvangen gratis naar binnen te kunnen, en heb 2 kaarten over. Ik vraag 50 euro per kaart. Iemand? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
cd's: -Kristallnacht/Seigneur voland/Blessed in sin split (De cd ziet er iets gehavend uit maar heeft in mijn cd speler geen enkele hapering) -Armand-Ben ik te min (beste van) -Darkness Enshroud-Ancient kingdoms -Dario Argento's Horror Movies by Claudio Simonetti -Greyhaven-Greyhaven -Invasion-Conquered -Kwelhekse/Flammentod - Ooghen van vuur/Feuersturm (split cd) -Aemen-Fooly dressed -December moon-Source of origin -Death angel-Fall from grace (live in Amsterdam 1988) -Mittwinter - Vinterdrom -Mustan Kuun Lapset-Suruntuoja -Mz.412-Burning the temple of god dvd's: -A man called hero -Mortal kombat 2 -Nine venoms (Asian Fantasy/Martial arts) (region 0/no sub/english dub) Als er interesse is mailen naar het adres in mijn profiel. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Ben op zoek naar een werkende gitaar + versterker... eis: Werkend, CHEAP |
|
Ik ben op zoek naar TS of LS: Dismember - Death Metal mail maar The Toileth is my Throne |
|
|
|
ben even online voor je aan het kijken geweest maar idd zeer moeilijk dat shirt te vinden... de kans dat je em nieuw vind is vrij klein helaas. |
|
quote: Ik verkoop mijn Fender Squier volgende maand, 130 euro? |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |