|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
aangeboden drie horro dvd's: body bag's stephen king's golden years demoniac alle 3 7 euro incl verzend kosten. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
gevraagd: originele Dreamcast games |
|
DVD - Phoenig Rising XXX - 2.50 EUR DVD - Raunch #10 XXX - 2.50 EUR DVD - Kinky Sessions XXX - 2.50 EUR DVD - Girls in Chains XXX - 2.50 EUR VCD - Brainscan - 2 EUR Te geef: Boek - Diane Hoh - De Moordexpress (jeugd) Boek - Ronald Giphart - Gala (Boekenweek-geschenk) [Dit bericht is gewijzigd door Ruud op 12-11-2003 23:05] |
|
Aangeboden: twee hamsters. Allebei mannetjes. Het zijn beide gevelktehamsters. De ene is bruin met wit en heet hazel. De andere is zwarte met wit en heet husky. Deze hamsters zijn gebruikt voor een schoolproject(volledig diervriendelijk), maar hebben over enkele weken wel een huisvesting nodig. Als je interesse hebt zeg je het maar. De hamsters zijn gratis, maar er komen geen kooi en andere benodigdheden bij. De hamsters verblijven op dit moment in gouda, maar als je het lief vraagt wil ik ze nog wel naar rotterdam, den haag, utrecht of een andere plek in de buurt brengen. Gezocht: Een geschikte hamsterkooi van ongeveer 45 cm bij 45 cm en 55 cm hoog. |
|
Te koop: Bekkenset voor beginner/uitbreiding bekkenset. 20" ride van Trowa, zeer goede staat zonder scheuren of deuken. 14" Powerbeat hihat bekkens, redelijke staat, onderste bekken is iets gedeukt, maar het is niet hinderlijk (moet wel een keer goed gepoetst worden). Je krijgt er gratis een verotte crash met standaard bij (standaard is ook zeer slecht) Hele spul in 1 koop voor 60 euro. Gevraagd: 13" zwarte Pearl export tom met doorlopende spanranden. Suck on this |
|
Ik hoef geen hamster met zo'n kutnaam. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: Zou je hem zonder die naam wel willen? Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat. |
|
ik heb mijn kat die hond heet in den aanbieding, af te halen bij de derde boom van links in het grote bos. |
|
quote: Ik ga jou ook echt niet voor een hamster laten zorgen. Na een jaar bedenk je misschien dat die stank in je kamer komt doordat je z'n hok niet hebt schoongemaakt en niet door je jezelf. |
|
touché |
|
gezocht: gravedigger longsleeve van excalibur album http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
Ik heb hier nog 3x 64 mb sdram liggen. Nog iemand die dat wil hebben? |
|
Gezocht met spoed: een kamer in Nijmegen!!!! Ik graip ûm, Skop ûm an gort. En ik sla sun harsus in twieën! |
|
quote: Daar zijn er wel meer naar op zoek |
|
Ik zoek Bon Jovi - The Powerstation Years, niet dat iemand hem heeft, maar proberen moet kunnen toch? |
|
quote: Ik heb ook nog wat hardware over: -Brander: HP SureStore CD-Writer 6020 (SCSI-aansluiting). Deze brander is nooit getest, dus ik weet niet of-ie nog werkt. -Modem: Lucent 56k-Modem, PCI. -Netwerkkaart: Cray, UTP-aansluiting, ISA. Nooit getest, weet dus niet of-ie nog werkt. -Gamecard: Geeft één extra aansluiting voor een joystick/gamepad/etc. -Videokaart: Diamond Stealth 3d 2000. 2 MB Video-geheugen, PCI. Als je er iets bij ziet zitten: Mail me, en ik breng het gratis bij je thuis (Utrecht-Stad). Tevens nog een stel CD's over met varierende inhoud (media/software). ventresca at planet dot nl [Dit bericht is gewijzigd door Ruud op 25-11-2003 0:04] |
|
he beter dit! oki: ik zoek Duits Tweede wereldoorlog materiaal, echt van alles; dus als je iemand weet die misschien nog iets ( foto's, uitrustingsstukken, helmen, etc.) heeft liggen uit de Tweede Wereldoorlog kan je er mij gigantisch gelukkig mee maken! Engels of Amerikaans mag natuurlijk ook Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
oh ja wel mailen op ander adres want mijn freeler account is klinisch dood verklaard wel bereikbaar op : lexiconmori@hotmail.com Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Mijn opa heeft verplicht moeten werken in Duitsland in de Tweede Wereld oorlog, en later kwam hij een keer Mein Kampf op de romelmarkt tegen, met handtekening van Hitler. Hij voelde zich helemaal naar worden en heeft 'm toen gekocht om ervoor te zorgen dat 'ie niet bij de verkeerde mensen terecht komt. Maar hij kon het niet verdragen dat ding in huis te hebben, en toen heeft 'ie hem aan mijn vader gegeven. Mijn vader gooide het boek niet weg, want dat is historisch gezien zonde en mijn vader hield altijd heel erg van geschiedenis. Dat is dus nogal een voorwerp uit de Tweede wereldoorlog, maar het is wel raar om dat ding in huis te hebben. Even ter duidelijkheid, bij mij thuis zijn we dus geen nazi's! [Dit bericht is gewijzigd door Leviathanica op 25-11-2003 0:12] Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
dat kan ik me voorstellen. En ik begrijpdat jullie geen nazis zijn, eerlijk. Ik werk zelf als vrijwilliger in het verzetsmuseum te Gouda en moet binnenkort onderzoek voor ze doen naar gebeurtenissen in de WO 2. Als mensen bij me thuis komen zien ze veel WO 2 spullen waarvan veel Duits maar ze weten heel goed dat ik geen Nazi ben en dat ik alleen maar een gezonde en historische interesse ervoor heb. Ik kan me voorstellen dat jullie er geen afstand van willen doen, hebben jullie nog andere spullen misschien? Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Nee, dat is het enige, mijn vader had een collectie van 20 videobanden over de Tweede Wereldoorlog maar die hebben we na zijn dood al aan iemand gegeven. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Wow Een uniek stukje historie. Die doen jullie zeker niet weg? I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
ah ok, erg jammer, maar toch bedankt voor de info Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |