![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Nee, levert niks op he ... ![]() |
|
quote: op termijn misschien wel. nu niet idd. ![]() |
|
quote:Maar de huur is nu ![]() ![]() |
|
quote: ja. nou, laten we maar hopen dat je rap een leuke baan vind met een vet salaris. ![]() |
|
Me too .... Dus on topic: Gevraagd: baan met vet salaris ![]() ![]() |
|
Iemand nog patches van rock/metal related bands in de aanbieding? ![]() en TOCH vind ik het smerig.. ![]() |
|
![]() |
|
![]() ![]() ![]() |
|
Iemand ook met eigen? ![]() en TOCH vind ik het smerig.. ![]() |
|
quote: HIM-patches vind je hier niet denk ik. Ga ze maar mooi bestellen @Large ofzo. Bloodied by the thorns beside the leaves ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote: God damn wat ben jij een enorm meelopende, ik wil ook stoer doen, huppelkutje zeg. ![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Het maakt mij niet uit welke patches van rock/metal related bands je hebt, maar ik bestel zowiezo al wat uit de large (backpatch the exploited, iron maiden breed en soad opstrijkpatch) en TOCH vind ik het smerig.. ![]() |
|
quote: schitterend doe er ook maar een van slayer bij dat *Lijkt* wel true ![]() |
|
Die koop ik misschien al over van iemand anders ![]() en TOCH vind ik het smerig.. ![]() |
|
quote: Ik wou een soortgelijke opmerking maken... "Maakt niet uit van welke bands?" DUUUDE, je doet toch patches op je jas (oid) van een band die je KENT en LEUK vindt? ![]() Bloodied by the thorns beside the leaves ![]() |
|
Ja oke, dat is een soort van 'stimulans' voor mensen om de patches te gaan zoeken ![]() ![]() en TOCH vind ik het smerig.. ![]() |
|
ja leuk. Ik wil ook nog wel patches van: bolt thrower , caliban, kreator, heaven shall burn, amon amarth .. etc, etc. Alleen nergesn te krijgen. OT: Ik heb nog voor de warhammer40k mensen hier 5 ravenwing bikes in de aanbieding, geconvert en wel. Ook heb ik nog bergen Magic the Gathering liggen ![]() ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() Wat ben jij een grapjurk! Bloodied by the thorns beside the leaves ![]() |
|
Ik ben namelijk met bijna elke patch tevreden, zolang er maar een erg redelijk prijsje aan vast zit (of geen ![]() en TOCH vind ik het smerig.. ![]() |
|
Aha ... familie van Morgil? Die wil ook altijd voor een duppie op de eerste rang zitten ![]() |
|
quote: OI, mij kan het toevallig wel schelen van welke band ik patches/kleding draag. ![]() |
|
TE KOOP: 3 kaartjes voor Meshuggah in de Melkweg in Amsterdam op 6 juni aanstaande. Normaal 20 euro nogwat p/s incl ticketservice afperskosten. U mag ze hebben voor EUR 15,- incl verzendkosten. mail: dennis@triple7.nl ![]() |
|
![]() Productspecificaties: - Aantal effectieve pixels: 4.2 miljoen - Objectief: 37-370 mm (groothoek tot sterk tele) - Sluitertijden: 15 sec.-1/2000 - Zoom: 10 x optisch! en 3,6 x digitaal - Diafragma: f2.8 - f8.0 - Gevoeligheid: ISO 64, 100, 200, 400 De camera is inclusief: - Originele lensdop - Originele zonnekap - USB kabel - Nederlandse handleiding - Originele schouder-/nekband - cd-rom met Fujifilm software - 4 penlite AA batterijen (Panasonic PowerMax3 alkaline) - 16 Mb xD Picture card - 128 Mb xD Picture card (t.w.v. 50 euro) - Mooie cameratas (zwart) (t.w.v. 25 euro) Er zit nog 7 maanden garantie op het toestel, factuur en kassabon aanwezig. Voor meer info, zie: http://www.fujifilm.nl/fujifilm_com/1d04de69eae6dae1f7ff0d1ab9cffe2a.php?a=10e759ede04b48d615089e2af88060ae ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |