|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Dit zijn ook trekkers Harry. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Ah...MF was me voor. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Is dat jouw nieuwe spul chelman? They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal! |
|
quote: Nee. Die van ons zijn het vorige model. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
oke als je foto's hebt wil ik ze wel zien hoor They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal! |
|
quote: Is goed. Ik zal ze vanaaf posten. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
weet ik naar wie ik mag seinen [Dit bericht is gewijzigd door Metallica-Freak op 23-05-2005 18:59] They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal! |
|
quote:okay jongens bedankt he. bij ons in brabant wordt een tractor een trekker genoemd. |
|
hier in den haag ook maar idd als je het verschil niet weet ga je al gauw de fout in They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal! |
|
OMdat het in (mijn) offtopic gelul achterfa geraakt is: quote: KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: in tukkerland ook SALT IN YOUR WOUNDS!! |
|
quote: inderdaad en ik denk eigenlijk dat chelman best een goede boer zou worden dus onlogisch is het niet. maar serieus chelman, ga je transportreen naar Polen? als ik aan die enorme lange rijen terugdenk voor vrachtverkeer bij de grens tussen polen en duitsland . ik moet er niet aan denken om als chaffeur daar tussen te staan |
|
quote: Die rijen heb je niet meer. Behalve op zondag en duitse feestdagen wanneer je in Duitsland niet mag rijden. Maar nee, we vervoeren niet naar Polen. We rijden voor Nederlandse bedrijven met Poolse chauffeurs op langdurige en regelmatige basis; soort detachering zeg maar. Daarnaast hebben we een aantal trekkers van derde partijen voor ons rijden. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Dat heb je netjes voor elkaar chelman They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal! |
|
Chellie nog medewerkers nodig? Ben niet zo duur ... |
|
quote: ah okay. nou succes ermee. zal geen makkie zijn transporteren op de volle Nederlandse wegen lijkt me (overvol in de zin van fysiek ovevol maar ook een sterk verzadigde markt lijkt me). En werken jullie alleen maar met Poolse medewerkers? Is dat qua kosten goedkoper? |
|
quote: Voor het orale genot onderweg? We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: De markt is verzadigd maar daar hebben we niks mee. Wij verzorgen enkel de trekkers en de arbeiders. De logistiek is niet onze pakkie aan. En ja, we kunnen enorm op de prijs concurreren. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Neu, ik praat niet zoveel in het echt ... (oftewel: leer wat oraal inhoud) |
|
Zo'n analfabeet ben ik nou weer net niet. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: dus jenje zijn open sollicitatie is helaas in de prullenbak terecht gekomen? [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 23-05-2005 19:23] |
|
quote: Zo duur ben ik niet! |
|
quote: wel kut man als je nog geen werk hebt! |
|
quote:Heb wel werk, maar dat zuigt |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |