|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
*ben ondertussen al kilo's afgevallen door de stress/spanning Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Zijn jullie dan lekker rap mee, de echte fans hebben allang een kaartje (en daar is die wedstijd toch voor neem ik aan) I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: |
|
quote:
Is dit je grabbelton script? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:Je vergeet de int main() I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: was maar een stukje pseudocode natuurlijk.. main is overigens: void...
[Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 19-02-2004 14:24] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
w00t!1!! rolfmao! [Dit bericht is gewijzigd door Grom op 19-02-2004 14:26] |
|
n.e.r.d.s |
|
Juist, ontopic! I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Ik ga ook maar 's even een kijkje nemen |
|
quote: |
|
013, Tilburg - Helmet - Mislyd - TNightmare - Moordlustige Hamster (misschien) - Jezebel - Sloeber - Hammer - DecomposingBitch Podium, Hardenberg - Scotfan - GrinRoth (a.k.a. Violent God) Nighttown, Rotterdam - MetalJan - Judge M - Skitzoid Kitten - Sneeuwwitje - Dunne_Hein - Zillah-Morte [Dit bericht is gewijzigd door Dunne_Hein op 19-02-2004 15:37] I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Tijdschema is best klote, dus overlap Krisiun, Macabre en Morbid angel... THE CHOICE 16.00 - 16.50 EPICA 17.25 - 18.15 CHIMAIRA 18.50 - 19.40 ORPHANAGE 20.15 - 21.05 MACABRE 21.40 - 22.55 MORBID ANGEL KLEINE ZAAL 16.45 - 17.25 EVERY TIME I DIE 18.10 - 18.50 BRUTUS 19.25 - 20.15 CEPHALIC CARNAGE 20.55 - 21.45 KRISIUN Kirkjur Skola Brenna --- http://www.xs4all.nl/~kmachine/ http://www.urdland.com http://twitter.com/gavinspearhead |
|
Ik vind 27 pleuro echt veel teveel! |
|
Gelukkig had ik gratis kaartjes.. |
|
quote: Gelukkig wel *grijns* I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
en hopelijk win ik ooit eens wat in mn leven [Dit bericht is gewijzigd door Orion op 19-02-2004 15:42] Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
013, Tilburg - Helmet - Mislyd - TNightmare - Moordlustige Hamster (misschien) - Jezebel - Sloeber - Hammer - DecomposingBitch Podium, Hardenberg - Scotfan - GrinRoth (a.k.a. Violent God) Nighttown, Rotterdam - MetalJan - Judge M - Skitzoid Kitten - Sneeuwwitje - Dunne_Hein - Zillah-Morte - Snaack - JaneDoe - Rajackar - Iron Maiden Dit gaat een ernstig geval van Oenga worden |
|
quote:veel plezier en doe Morbid Angel de groeten van me , ik had er toch niet op tijd bij geweest (helaas helaas!) |
|
quote: Het lukt de 013 gewoon WEER om bands uit dezelfde genres te laten overlappen! *scheld* Als je al zulke verschillende bands op 1 dag laat optreden, hou dan verdomme wat rekening met het tijdschema man! Bovendien gaat de kleine zaal bij Krisiun waarschijnlijk behoorlijk uitpuilen, gelijk aan Aborted en Behemoth ergens in het verleden. |
|
quote:Gelukkig is er in Hardenberg maar 1 podium? I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: nee joh, 2. de ene helft van de bands speelt in die discozaal |
|
[quote]Op 19 februari 2004 16:07 schreef rajackar het volgende: 013, Tilburg - Helmet - Mislyd - TNightmare - Moordlustige Hamster (misschien) - Jezebel - Sloeber - Hammer - DecomposingBitch - Morningrise Podium, Hardenberg - Scotfan - GrinRoth (a.k.a. Violent God) Nighttown, Rotterdam - MetalJan - Judge M - Skitzoid Kitten - Sneeuwwitje - Dunne_Hein - Zillah-Morte - Snaack - JaneDoe - Rajackar - Iron Maiden Om de een of andere vage reden schijn ik uit het vorige lijstje gehaald te zijn, dus hierbij voeg ik me weer toe. Als ik zo eens naar dat tijdschema kijk, denk ik niet dat ik eerder dan 20.00 in 013 te vinden zal zijn... Waag eens een dansje! |
|
quote:damn... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |