|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
MORBID ANGEL van de rest vond ik alleen Krisiun wel ok. EN IK WAS NIET DRONKEN!!!! respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
quote: *kuch* Subtiel kamerolifantje |
|
quote:niet mij een beetje over m'n hoofd aaien als ik druk ben Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Je keek ook zo schattig *puppy face* haha I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote:Ik ben ook schattig Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote:Valt tegen Subtiel kamerolifantje |
|
quote:gister zei je nog iets anders Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Ah dat verklaart I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote:Oh ja? Goh! Wat ben ik wispelturig Subtiel kamerolifantje |
|
quote:ach, niet zeuren! respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
klopt het dat ze niets van altars of madness speelden????? Do androids dream of electric sheep? |
|
quote: Ze hebben Chapel of Ghouls volgens mij gespeeld. [ www.deluzion.nl ] |
|
quote: Klopt inderdaad.. Maar geen Immortal Rites helaas.. ..."Hate can only create more hate"... |
|
En wat verder nog van de eerste 4? |
|
WHERE THE SLIME LIVE!!! [ www.deluzion.nl ] |
|
quote: Hey gaaf! |
|
Titels die ik me herinner: Chambers Of Dis Where The Slime Live Rapture God Of Emptiness Lord Of All Fevers And Plague Chapel Of Ghouls Ageless Still I Am Day Of Suffering Cleansed In Pestilence(?) Beneath The Hollow Let me explain the order of things for you. There's the aristocracy, the upper class, middle class, working class, dumb animals, waiters, creeping things, head lice, people who eat packet soup...and then...you. |
|
hmm, volgens mij heb ik niet al te veel gemist... |
|
Jawel hoor, Morbid Angel heerschte namelijk zwaar.. ..."Hate can only create more hate"... |
|
laat me nou lekker in die waan |
|
Zo, en dan nu even een verslagje van gisteravond.. (Podium Hardenberg). De opener was Everytime I die, 't viel me niks tegen en technisch was 't behoorlijk goed en strak. Maar helaas is de hardcore-achtige schreeuwerige zang en 't gitaargeluid á la In Flames niet echt aan mij besteed. Daarna kwam Krisiun, het is de tweede keer dat ik deze band live zie, en gelijk de beste van de twee. De band staat er echt deze keer en blaast een geweldige pot death metal de zaal in, het publiek is ook behoorlijk enthousiast. Krisiun speelt een niet al te lange set (7 á 8 nummers), waardoor de recht-toe-recht-aan death metal niet gaat vervelen.. Foto's: Na Krisiun kwam Epica, hier ga ik geen woorden aan vuil maken. Laat ik heel subtiel zeggen dat deze band absoluut niet aan mij is besteed. Vooral toen ze ook nog 'Follow in the cry', een cover van After Forever gingen spelen, waarbij de zangeres de zang van Floor in de verste verten niet kon evenaren was voor mij de maat vol. Orphanage was de volgende band. Ik heb deze band al zo'n 6 keer live gezien, maar de laatste jaren niet meer. Ik was dus erg benieuwd en ze hebben me niet teleurgesteld! Erg gaaf optreden, mijn complimenten! Ik snap alleen nog steeds niet wat die zangeres erbij doet, je hoort d'r bijna niet, ze heeft geen podiumpresentatie etc. Zonder haar zou Orphanage nog beter zijn imho. Foto's: Als laatste band vóór Morbid Angel kwam Chimaira. Ik had nog nooit van deze band gehoord en na een klein stukje gezien te hebben wist ik dat dit optreden mij niet ging boeien en heb ik me te goed gedaan aan een heleboel bier. En dan eindelijk was 't de beurt aan the mighty Morbid Angel. Dit optreden was echt heel erg gaaf, het was de derde keer Morbid Angel voor mij en zeker één van de besten. Ik miste wel een paar klassiekers helaas (waaronder Immortal Rites), maar desondanks was dit zeer gaaf. M'n nek doet nog steeds pijn Ook ben ik na 't optreden nog ff met Trey Azagthoth op de foto geweest Foto's: Een aangeschoten Immo, en een nog meer onder invloed zijnde Azagthoth; Er zijn nog meer foto's, als er liefhebbers zijn, ik wil ze altijd sturen. [Dit bericht is gewijzigd door Immortella op 21-02-2004 18:05] ..."Hate can only create more hate"... |
|
ik was ziek we light on a candle on an earth we've made into a hell and pretend were in heaven |
|
quote: Stoute foto! Leuke foto's Nutella! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
he goed zeg!!! zeer tof verslag en idem foto's!!! dat mag je ook wel 27 maart bij ons doen hoor mooie Twent dus we staan allebei met Trey op de foto dus als bewijs dan maar fotootje van mij backstage tijdens altars of madness toer very long ago ; Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |