IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Auteur:
Topic : Metalfest 2004 met o.a. Morbid Angel, Macabre en Orphanage Vorige pagina | Volgende pagina
Kristof
metalfan.nl
Usericon van Kristof
Posted 21-02-2004 13:29 by Kristof Wijzig reactieProfiel van KristofQuote dit berichthttp://www.metalfan.nl

quote:
Op 21 februari 2004 12:22 schreef GrinRoth het volgende:
Zo dat was wel even tof daar in Hardenberg.
Gezellige tent wel...

Morbid Angel:

setlist?

Do androids dream of electric sheep?

Brujeria
spreek uit: Bruheria
Usericon van Brujeria
Posted 21-02-2004 14:26 by Brujeria Wijzig reactieProfiel van BrujeriaQuote dit bericht

MORBID ANGEL

van de rest vond ik alleen Krisiun wel ok.

EN IK WAS NIET DRONKEN!!!!

respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft...

stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 21-02-2004 14:27 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

quote:
Op 21 februari 2004 14:26 schreef Brujeria het volgende:
(...)

*kuch*

Subtiel kamerolifantje

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 21-02-2004 14:27 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
MORBID ANGEL

niet

mij een beetje over m'n hoofd aaien als ik druk ben

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

Nix
Usericon van Nix
Posted 21-02-2004 14:30 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

quote:
Op 21 februari 2004 14:27 schreef kwelgeest het volgende:
niet

Je keek ook zo schattig *puppy face* haha

I generally avoid temptation...unless I can't resist it.

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 21-02-2004 14:31 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 21 februari 2004 14:30 schreef Nix het volgende:

Je keek ook zo schattig *puppy face* haha
Ik ben ook schattig

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 21-02-2004 14:33 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

quote:
Op 21 februari 2004 14:31 schreef kwelgeest het volgende:
Ik ben ook schattig
Valt tegen

Subtiel kamerolifantje

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 21-02-2004 14:34 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 21 februari 2004 14:33 schreef stigma het volgende:
Valt tegen
gister zei je nog iets anders

Nix
Usericon van Nix
Posted 21-02-2004 14:34 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

quote:
MORBID ANGEL

Ah dat verklaart

I generally avoid temptation...unless I can't resist it.

stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 21-02-2004 14:40 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

quote:
Op 21 februari 2004 14:34 schreef kwelgeest het volgende:
gister zei je nog iets anders
Oh ja? Goh! Wat ben ik wispelturig

Subtiel kamerolifantje

Brujeria
spreek uit: Bruheria
Usericon van Brujeria
Posted 21-02-2004 14:42 by Brujeria Wijzig reactieProfiel van BrujeriaQuote dit bericht

quote:
Op 21 februari 2004 14:27 schreef kwelgeest het volgende:
niet

ach, niet zeuren!

respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft...

Kristof
metalfan.nl
Usericon van Kristof
Posted 21-02-2004 15:34 by Kristof Wijzig reactieProfiel van KristofQuote dit berichthttp://www.metalfan.nl

klopt het dat ze niets van altars of madness speelden?????

Do androids dream of electric sheep?

Rapture
Usericon van Rapture
Posted 21-02-2004 15:42 by Rapture Wijzig reactieProfiel van RaptureQuote dit berichthttp://www.deluzion.nl

quote:
Op 21 februari 2004 15:34 schreef Kristof het volgende:
klopt het dat ze niets van altars of madness speelden?????

Ze hebben Chapel of Ghouls volgens mij gespeeld.

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 21-02-2004 15:50 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 21 februari 2004 15:42 schreef Rapture het volgende:
Ze hebben Chapel of Ghouls volgens mij gespeeld.

Klopt inderdaad..

Maar geen Immortal Rites helaas..

..."Hate can only create more hate"...

Grom
>4&X
Usericon van Grom
Posted 21-02-2004 15:57 by Grom Wijzig reactieProfiel van GromQuote dit bericht

En wat verder nog van de eerste 4?

Rapture
Usericon van Rapture
Posted 21-02-2004 16:19 by Rapture Wijzig reactieProfiel van RaptureQuote dit berichthttp://www.deluzion.nl

WHERE THE SLIME LIVE!!!

TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 21-02-2004 16:37 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

quote:
Op 21 februari 2004 16:19 schreef Rapture het volgende:
WHERE THE SLIME LIVE!!!

Hey gaaf!

GrinRoth
Easy Meat
Usericon van GrinRoth
Posted 21-02-2004 17:09 by GrinRoth Wijzig reactieProfiel van GrinRothQuote dit berichthttp://www.grinroth.nl

Titels die ik me herinner:

Chambers Of Dis
Where The Slime Live
Rapture
God Of Emptiness
Lord Of All Fevers And Plague
Chapel Of Ghouls
Ageless Still I Am
Day Of Suffering
Cleansed In Pestilence(?)
Beneath The Hollow

Let me explain the order of things for you. There's the aristocracy, the upper class, middle class, working class, dumb animals, waiters, creeping things, head lice, people who eat packet soup...and then...you.

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 21-02-2004 17:10 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

hmm, volgens mij heb ik niet al te veel gemist...

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 21-02-2004 17:12 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

Jawel hoor, Morbid Angel heerschte namelijk zwaar..

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 21-02-2004 17:21 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

laat me nou lekker in die waan

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 21-02-2004 18:05 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

Zo, en dan nu even een verslagje van gisteravond.. (Podium Hardenberg).

De opener was Everytime I die, 't viel me niks tegen en technisch was 't behoorlijk goed en strak. Maar helaas is de hardcore-achtige schreeuwerige zang en 't gitaargeluid á la In Flames niet echt aan mij besteed.

Daarna kwam Krisiun, het is de tweede keer dat ik deze band live zie, en gelijk de beste van de twee. De band staat er echt deze keer en blaast een geweldige pot death metal de zaal in, het publiek is ook behoorlijk enthousiast. Krisiun speelt een niet al te lange set (7 á 8 nummers), waardoor de recht-toe-recht-aan death metal niet gaat vervelen..
Foto's:

Na Krisiun kwam Epica, hier ga ik geen woorden aan vuil maken. Laat ik heel subtiel zeggen dat deze band absoluut niet aan mij is besteed. Vooral toen ze ook nog 'Follow in the cry', een cover van After Forever gingen spelen, waarbij de zangeres de zang van Floor in de verste verten niet kon evenaren was voor mij de maat vol.

Orphanage was de volgende band. Ik heb deze band al zo'n 6 keer live gezien, maar de laatste jaren niet meer. Ik was dus erg benieuwd en ze hebben me niet teleurgesteld! Erg gaaf optreden, mijn complimenten! Ik snap alleen nog steeds niet wat die zangeres erbij doet, je hoort d'r bijna niet, ze heeft geen podiumpresentatie etc. Zonder haar zou Orphanage nog beter zijn imho.
Foto's:

Als laatste band vóór Morbid Angel kwam Chimaira. Ik had nog nooit van deze band gehoord en na een klein stukje gezien te hebben wist ik dat dit optreden mij niet ging boeien en heb ik me te goed gedaan aan een heleboel bier.

En dan eindelijk was 't de beurt aan the mighty Morbid Angel. Dit optreden was echt heel erg gaaf, het was de derde keer Morbid Angel voor mij en zeker één van de besten. Ik miste wel een paar klassiekers helaas (waaronder Immortal Rites), maar desondanks was dit zeer gaaf. M'n nek doet nog steeds pijn Ook ben ik na 't optreden nog ff met Trey Azagthoth op de foto geweest
Foto's:

Een aangeschoten Immo, en een nog meer onder invloed zijnde Azagthoth;

Er zijn nog meer foto's, als er liefhebbers zijn, ik wil ze altijd sturen.

[Dit bericht is gewijzigd door Immortella op 21-02-2004 18:05]

cerridwen
Usericon van cerridwen
Posted 21-02-2004 18:05 by cerridwen Wijzig reactieProfiel van cerridwenQuote dit bericht

ik was ziek

we light on a candle on an earth we've made into a hell and pretend were in heaven

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 21-02-2004 18:14 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 21 februari 2004 18:05 schreef Immortella het volgende:

Stoute foto!

Leuke foto's Nutella!

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

invictis
Usericon van invictis
Posted 21-02-2004 18:20 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

he goed zeg!!!
zeer tof verslag en idem foto's!!!
dat mag je ook wel 27 maart bij ons doen hoor mooie Twent

dus we staan allebei met Trey op de foto dus als bewijs dan maar fotootje van mij backstage tijdens altars of madness toer very long ago ;

Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.

Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com