|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
Wat is Morbid toch een gruwelijkeband!! [Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 22-02-2004 15:16] Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Hij is best wel goed he? Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: Hij kon ook goed soleren. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Ik vond hem in Hardenberg een beetje een hoog snerpend sologeluid hebben, maar dat kan hebben gelegen aan de plaats waar ik stond. (rechts vooraan) Trey was ook weer geweldig. Vanaf Where The Slime Live begon hij pas echt op dreef te raken qua solo's. Let me explain the order of things for you. There's the aristocracy, the upper class, middle class, working class, dumb animals, waiters, creeping things, head lice, people who eat packet soup...and then...you. |
|
Hier mijn Nighttown verslag: De eerste band, Every Time I Die, vond ik geen ruk aan. Wat een teringherrie zeg. Krisiun daarna was stukken beter. Erg strak gespeeld en een retegoed geluid. Jammer dat het zo kort was. Epica vond ik ook wel goed. Simone had een leuk pakje aan Orphanage vond ik behoorlijk tegenvallen. Wat een saaie nummers Alleen de laatste 2 nummers konden me nog een beetje boeien. Chimaira was erg verrassend te noemen. Had het ergste verwacht, maar viel dus reuze mee. Toch maar eens een cd-tje van die gasten kopen. Morbid Angel was in goede doen . Maar ze begonnen toch met Fall From Grace? Ach wat maakt het uit. Het was een erg strak optreden met dito geluid. Erg tof van Trey dat hij gelijk na het optreden het podium afkwam om nog effe te praten met het publiek. Ik heb Snaack en Judge M nog effe gedag gezegd |
|
quote:Nope.. Day Of Suffering |
|
Een vriend van mij die naast me stond zei dat. Ach zal wel door de en komen |
|
GVD man, de eerste 2 nummers van Morbid Angel stonden de gitaren helemaal niet aan in Hardenberg! Toen zagen we een roadie ergens een stekker op het podium (!) indrukken en was het weer goed... Het geluid was trouwens weer ouderwets buttfuck.... Doch Morbid Angel HEERSCHTE!!! En Krisiun vond ik ook ge-wel-dig! De rest hoefde niet van mij.... Wat viel Orphanage tegen dit keer! *argh* Behalve dan By time alone en five crystals dan, op het laatst. Dear dirty delightful old drunken old days |
|
quote: Ja, dat klopt.. @Doomy; Ik heb wel gezegd dat ik liever Orphanage had zonder haar.. Volgens mij zijn ze dan nóg beter.. ..."Hate can only create more hate"... |
|
Rotterdam geweest, kwamen bij Epica binnen. Epica Geen slecht optreden en die zangeres zat inderdaad strak in d'r pakkie. Kan niets met hun muziek dus daar zal ik geen oordeel over geven. Orphanage Vond ik erg saai, het geluid was slecht bijna geen gitaar te horen. Chimaira Vond ik echt verassend goed, had de band nog nooit gehoord, maar ze speelden erg goed. Ze hadden ook een goed geluid en hadden de zaal redelijk in hun zak want het ging aardig los. Daar ga ik maar eens een cd'tje van checken........... Morbid Angel Tja, blijft gewoon een topband. Pete Sandoval blijft me verbazen live qua snelheid, en de 'sessie' gitarist geleend van Monstrosity was goed, alhoewel ik toch meneer Rutan wel zal blijven missen die vind ik toch de best passende 'extra gitarist' voor Morbid. Geluid vond ik niet echt super, stond weer eens redelijk hard en sommige zaken waren moeilijk van elkaar te onderscheiden. Maar al met al toch een super optreden van de mannen, ik vind Morbid Angel qua death metal toch nog steeds een van de beste bands. Minpunt van Nightown: wat een fucking asociale security daar!!! Na het concert mocht niemand vanuit de gang terug de zaal wat best vreemd is. Ik zag iemand die uiterst beleefd aandrong de zaal in te mogen omdat zijn spullen en vrienden daar waren en deze eikels reageerden zo overdreven agressief met duwen en dreigen met slaan. Ook de zanger van Orphanage kon een snauw krijgen en werd de toegang geweigerd. Volkomen overdreven en onnodig agressief gedrag van die eikels, dit gig echt nergens over.... Verder volgens mij de heer Snaack gespot, herkende um van een foto die ik op Zware metalen heb gezien. But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
Graag jullie aandacht voor het volgende: Waarschijnlijk toen ik bij Krisiun stond te kijken in Hardenberg ben ik m'n telefoon verloren. Had hem nog maar net dus dubbel balen, en ik woon op mezelf dus het is mijn enige middel van communicatie. Ik kwam er pas iets later achter, maar anderen hebben gezien dat iemand een telefoon omhoog hield, dat moest iemand zijn geweest met lang blond krullend haar. Heb nog een boel mensen gevraagd die aan die beschrijving voldeden maar tevergeefs. Het gaat om een Siemens mc 60. Als je meer weet dan stel ik het heel erg op prijs als je contact met mij opneemt. De eerlijke vinder krijgt uiteraard een royale vergoeding. Dank. Oh sorry, ik verstond toch echt dat je serieus genómen wou worden... |
|
is die vergoeding in natura? No meat is sweater |
|
quote: Inderdaad, wat een stelletje eikels. Kwam ook niet echt veel zinnigs uit ofzo, maar als je "de vrede wilt bewaren" dan moet je niet dat soort mongooltjes met spieren plaatsen. Schijnbaar was de "kaartjesman" (ook zo'n eikel) niet eens snugger genoeg om door te hebben dat je een strip van de kaartjes kon afscheuren, ik heb dus geen aandenken van dit optreden. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: Yeap.. Altijd daar.. quote: Dat heb ik niet meegekregen.. Ik weet wel dat er 1 gast tegen de vlakte is geslagen/ geschopt door de security om "onduidelijke" redenen.. Die ambulance en 4 (?) politiewagens buiten waren jou vast ook opgevallen.. De security bij Nighttown, altijd van die agressivie sportschoolbinkies die nieuwe trucjes op bezopen concertbezoekers willen uitproberen ofzo.. Je gaat bijna begrijpen waarom mensen die gasten weleens kapot willen schieten Erg tof ook dat de politie de getuigenis van Rajackar die het heel voorval gezien heeft niet op wilde nemen.. Sukkels... We werden min of meer weggestuurd.. quote: |
|
quote: Dat gaat meestal zo, een vriend van mij was ook eens letterlijk het ziekenhuis ingetrapt, en de politie wilde geeneens zijn aangifte opnemen. Vriendjespolitiek, helaas. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: Toch maar eens een Glock kopen ofzo.. |
|
Hehe, ook een beetje jammer dat die eikels niet mijn kaartje wilde terug geven... Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Maar het waren gelukkig bouncers van MIB, volledig opgeleid om de veiligheid van de gasten te waarborgen............... Als ik weer na Nighttown ga neem ik iemand mee om mij te beveiligen tegen de beveiliging But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
Morbid was rest Krisiun helaas gemist... En volgensmij heb ik rajacker/She-D gezien... Mijn leven is compleet... |
|
quote: Nou ja goed, dat ding is me FUKKing dierbaar weest wel? Godver, OK, maar dan alleen jouw weestwel in mijn weestwel en niet weer iedereen tegelijk!!! foei stouterdje! Ik vermoed zelfs dat er minderjarigen in het spel zijn en de politie ziet een boel door de vingers maar DAT??? Maar volgens mij bluf je gewoon want je was er helemaal niet bij in Hardenberg Was mega-ultiem vet in de Gloppe zaterdag Oh sorry, ik verstond toch echt dat je serieus genómen wou worden... |
|
quote: de bassist van morbid angel bedoel je? heb ik even mee gepraat, is dus gewoon een toffe peer. voor de rest, wil ik me met terugwerkende kracht nog even toevoegen aan de drie wie gaat waarheen' lijstjes [Dit bericht is gewijzigd door surrealm op 23-02-2004 2:22] i said: "drink more honey", not: "drink more, honey" |
|
quote: Beste show van Orphanage ever. En, m'n beste loser, wat jij By Time Alone noemt heet At the Mountains of Madness. Dat je die ff beter kent als al die geweldige nieuwe nummers is jouw probleem. Wat fucking waardeloos waren Krisiun, Everytime I die en Morbid Angel (Waarom hoor ik alleen maar een Bassdrum-sample zonder enige dynamiek ? Je kunt ook gewoon een drumcomputer op het podium zetten...). En ik bedoel *alleen* die bassdrum sample. Voor de rest hoorde ik niks. Chimaira was de enige andere die mij nog wist te overtuigen. Orphanage is niet zo snel en dat is net als bij sex beter. |
|
Ik wil graag de groeten doen aan het neukende koppel in de wc van gister |
|
Het geluid van Morbid Angel was drie keer bagger in het kwadraat! Welke KLOOTZAK draait zo'n wereldband in de SOEP? Ze moesten hem tegen de muur zetten! @#^@$#$#%$#!#@$@**$*&^degodver. Alleen maar basdrumgekletter en voor de rest een schelle brij. 't Is dat er een doek hing met Morbid Angel erop, anders had ik het niet in de gaten gehad GVD GVD GVD GVD Rost er lekker op los op z'n 6-snarige basbijl in FENRIS (black/viking metal) |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |