|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
013, Tilburg - Helmet - Mislyd - TNightmare - Moordlustige Hamster - Jezebel - Sloeber - Hammer - DecomposingBitch - Morningrise Podium, Hardenberg - Scotfan - GrinRoth (a.k.a. Violent God) - Brujeria Nighttown, Rotterdam - MetalJan - Judge M - Skitzoid Kitten - Sneeuwwitje - Dunne_Hein - Zillah-Morte - Snaack - JaneDoe - Rajackar - Iron Maiden [Dit bericht is gewijzigd door Brujeria op 19-02-2004 17:21] respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
013, Tilburg - Helmet - Mislyd - TNightmare - Moordlustige Hamster - Jezebel - Sloeber - Hammer - DecomposingBitch - Morningrise Podium, Hardenberg - Scotfan - GrinRoth (a.k.a. Violent God) - Brujeria - Stigma Nighttown, Rotterdam - MetalJan - Judge M - Skitzoid Kitten - Sneeuwwitje - Dunne_Hein - Zillah-Morte - Snaack - JaneDoe - Rajackar - Iron Maiden [Dit bericht is gewijzigd door stigma op 19-02-2004 17:24] Subtiel kamerolifantje |
|
quote:TNightmare heeft er een over! I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Heeft iemand nog een kaartje voor 013 te koop ? Zo ja, ik ben geinteresseerd. [Dit bericht is gewijzigd door broeinest op 19-02-2004 17:37] |
|
quote:Ik heb met m'n stomme kop 2 kaartjes gewonnen terwijl ik zondag helemaal niet kan... (die op mijn naam gereserveerd staan...). Ik heb Helmet gevraagd of ik ze mag verloten/verkopen etc. Dus maybe maybe... Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote:Ik heb met m'n stomme kop 2 kaartjes gewonnen terwijl ik zondag helemaal niet kan... (die op mijn naam gereserveerd staan...). Ik heb Helmet gevraagd of ik ze mag verloten/verkopen etc. Dus maybe maybe... Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Van Nighttown Rotterdam mog het zowiezo! |
|
quote: ooh ik maak nog kans Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Hey dank . Hij is er nog steeds, heeft iedereen al een kaartje of zo?! [Dit bericht is gewijzigd door TNightmare op 19-02-2004 22:06] |
|
013, Tilburg - Helmet - Mislyd - TNightmare - Moordlustige Hamster - Jezebel - Sloeber - Hammer - DecomposingBitch - Morningrise Podium, Hardenberg - Scotfan - GrinRoth (a.k.a. Violent God) - Brujeria - Stigma - Schaffelaer Nighttown, Rotterdam - MetalJan - Judge M - Skitzoid Kitten - Sneeuwwitje - Dunne_Hein - Zillah-Morte - Snaack - JaneDoe - Rajackar - Iron Maiden [Dit bericht is gewijzigd door Schaffelaer op 19-02-2004 20:41] Dear dirty delightful old drunken old days |
|
013, Tilburg - Helmet - Mislyd - TNightmare - Moordlustige Hamster - Jezebel - Sloeber - Hammer - DecomposingBitch - Morningrise Podium, Hardenberg - Scotfan - GrinRoth (a.k.a. Violent God) - Brujeria - Stigma - Schaffelaer Nighttown, Rotterdam - MetalJan - Judge M - Skitzoid Kitten - Sneeuwwitje - Dunne_Hein - Zillah-Morte - Snaack - JaneDoe - Rajackar - Iron Maiden - Gummibeer - Azagthoth OENGA FUCKING BOENGA!!! |
|
Heersch! ffe doen zaterdag Snaackieboy! |
|
reken maar |
|
quote: Mhuahaha en maar zeuren dat je het maar niets vind... En dan erbij zetten? Weet je nog, dat je van mij heen moet On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote:Image is nothing, thirst is everything I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Helmet, m'n mail gelezen? Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Posted 19-02-2004 20:44 by Snaack (Redactie lid) 013, Tilburg - Helmet - Mislyd - TNightmare - Moordlustige Hamster - Jezebel - Sloeber - Hammer - DecomposingBitch - Morningrise Podium, Hardenberg - Scotfan - GrinRoth (a.k.a. Violent God) - Brujeria - Stigma - Schaffelaer Nighttown, Rotterdam - MetalJan - Judge M - Skitzoid Kitten - Sneeuwwitje - Dunne_Hein - Zillah-Morte - Snaack - JaneDoe - Rajackar - Iron Maiden - Gummibeer - Azagthoth - Dunne_Hein - Zillah-Morte |
|
Orphanage en Morbid Angel gaan heerschen vanavond... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Posted 19-02-2004 20:44 by Snaack (Redactie lid) 013, Tilburg - Helmet - Mislyd - TNightmare - Moordlustige Hamster - Jezebel - Sloeber - Hammer - DecomposingBitch - Morningrise - collision-tammi Podium, Hardenberg - Scotfan - GrinRoth (a.k.a. Violent God) - Brujeria - Stigma - Schaffelaer Nighttown, Rotterdam - MetalJan - Judge M - Skitzoid Kitten - Sneeuwwitje - Dunne_Hein - Zillah-Morte - Snaack - JaneDoe - Rajackar - Iron Maiden - Gummibeer - Azagthoth - Dunne_Hein - Zillah-Morte |
|
ok, dan kom ik ook maar... Posted 19-02-2004 20:44 by Snaack (Redactie lid) 013, Tilburg - Helmet - Mislyd - TNightmare - Moordlustige Hamster - Jezebel - Sloeber - Hammer - DecomposingBitch - Morningrise - collision-tammi Podium, Hardenberg - Scotfan - GrinRoth (a.k.a. Violent God) - Brujeria - Stigma - Schaffelaer Nighttown, Rotterdam - MetalJan - Judge M - Skitzoid Kitten - Sneeuwwitje - Dunne_Hein - Zillah-Morte - Snaack - JaneDoe - Rajackar - Iron Maiden - Gummibeer - Azagthoth - Dunne_Hein - Zillah-Morte - Ivar |
|
Het tijdschema van Nighttown: (van de site gehaald) 16.00 - Every Time I Die 16.45 - Krisiun 17.45 - Epica 19.00 - Orphanage 20.15 - Chimaira 21.30 - Morbid Angel |
|
quote: waarom heb je je naam niet in het lijstje gezet, jongeman? |
|
Nou laat ik dan ook mijn naam maar even toevoegen 013, Tilburg - Helmet - Mislyd - TNightmare - Moordlustige Hamster - Jezebel - Sloeber - Hammer - DecomposingBitch - Morningrise - collision-tammi Podium, Hardenberg - Scotfan - GrinRoth (a.k.a. Violent God) - Brujeria - Stigma - Schaffelaer Nighttown, Rotterdam - MetalJan - Judge M - Skitzoid Kitten - Sneeuwwitje - Dunne_Hein - Zillah-Morte - Snaack - JaneDoe - Rajackar - Iron Maiden - Gummibeer - Azagthoth - Dunne_Hein - Zillah-Morte - Ivar -*sander* But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
Ik heb me over laten haleb vanaaf naar Hardenberg te gaan. 'Every Time I Die' was wel een aardige band; Nog net iets meer afwisseling en ik had de cd gekocht. Krisium was een saaie zaaddodende band zoals ik het gewend ben. Wat kan ik afentoe toch moe/geirriteerd raken van death metal bands Epica en Orphanage zogen asls vanoud. Toen kwam er geloof ik nog een band die mij ontgaan is En Morbid Angel beukte best hardm jammer dat het zo vroeg onderbroken werd Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |