|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik ga als Surrealm nog een kaartje voor mij kan regelen (jaha, gratis ja!!) |
|
quote: zeg gewoon dat je roadie bent van MA Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote:Als jij ze negeerd, misschien negeren ze jou dan ook wel Subtiel kamerolifantje |
|
Wie? @ Inktvis : ik zal het onthouden... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Fijn! Gezellig! Waag eens een dansje! |
|
Ik ga ook |
|
de 22ste in t'burg |
|
Ik heb voor aankomende vrijdag een ticket over voor de Morbid Angel tour in Hardenberg. Liefhebbers, mail me aub snel even prive op dmtr@shadowsofdisgust.nl Ik ben helaas verhinderd en kan iemand anders er misschien blij mee maken. Prijs komen we natuurlijk wel uit. You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
quote: anders ga je werken voor je geld |
|
Kan m'n kaartje nergens meer vinden... Het is hier ook vooral geen puinhoop. Naja kan nog een week zoeken. |
|
Mijn lift naar Tilburg zei al af voor ik iets af had kunnen spreken...het kon niet op de gastenlijst komen [inclusief Borgia II] dus het wordt toch Hardenberg... Sorry Helmet... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Voor deze lineup ga ik echt dat geld niet neerleggen.. Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: En je hebt nu wel een plaats op de gastenlijst? Anders heb ik dus nog wel een kaart voor je voor Hardenberg.. You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
ik ga de 22e |
|
WTF doet orfenitz in die line-up http://www.scrotum.tk Überhammer |
|
quote: Ik werk ook voor mijn geld... Maarja, sommige mensen hebben meerdere dingen te betalen...... |
|
quote:Ongetwijfeld hun nieuwe album promoten. Andere jaren was er altijd kritiek dat de lineup van Metalfest te eentonig was, vandaar dat ze er nu wat (te veel, imho) deathmetal bij gekiept hebben. Mijn eerste vraag was juist 'WTF doet Morbid Angel op Metalfest'... maar naar ik begrepen heb was dat dan weer een vergissing in de planning. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: ...Toen ik de headliners van MF las schrok ik me halfdood, want Morbid Angel + Epica is mischien wel teveel afwisseling |
|
@ Helmet Ik bedoel eigenlijk dat Orphanage tussen MA en Macabre een vreemde eend in de bijt is. Los van het feit dat ik het een enorme zaad-band vind. http://www.scrotum.tk Überhammer |
|
quote:Ach, wat is nog vreemd in een tijd waar Trisomy met TMDC op het podium gaat staan? En ja, het is niet bepaald in dezelfde hoek van metal; maar dat geeft nu wel die afwisseling waar andersjaars om gevraagd werd. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Zo is er toch voor ieder wat te zoeken op MF? Juist heel slim bedacht dunkt me (typ-scheel) [Dit bericht is gewijzigd door stigma op 16-02-2004 14:13] Subtiel kamerolifantje |
|
quote:Nee, niet bepaald eigenlijk. Nou moet je dus 30 pleuro neertellen voor een handje vol bands die je absoluut leuk vindt, terwijl je er anders altijd een heleboel had. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote:Ja dat is waar. Maar ik bedoelde dat het slim was van de organisatoren. Hoe verschillender de bands zijn, des te meer mensen je trekt. Lijkt me dan. Subtiel kamerolifantje |
|
quote: Voila mijn rede waarom ik er niet ben |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |