IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Auteur:
Topic : Metalfest 2004 met o.a. Morbid Angel, Macabre en Orphanage Vorige pagina | Volgende pagina
No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 23-02-2004 11:19 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

Ik heb het gezien in't Podium.

Erg smakelijk hoewel ze Epica en As i Lay Dying wel thuis hadden mogen laten.

Ik heb er wel weer van genoten.

The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.

Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 23-02-2004 11:27 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

quote:
Op 23 februari 2004 2:52 schreef willem het volgende:
Beste show van Orphanage ever. En, m'n beste loser, wat jij By Time Alone noemt heet At the Mountains of Madness.
Dat je die ff beter kent als al die geweldige nieuwe nummers is jouw probleem.
Wat fucking waardeloos waren Krisiun, Everytime I die en Morbid Angel (Waarom hoor ik alleen maar een Bassdrum-sample zonder enige dynamiek ? Je kunt ook gewoon een drumcomputer op het podium zetten...). En ik bedoel *alleen* die bassdrum sample. Voor de rest hoorde ik niks.
Chimaira was de enige andere die mij nog wist te overtuigen.
Orphanage is niet zo snel en dat is net als bij sex beter.

Wussy.

MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 23-02-2004 11:39 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

quote:
Op 22 februari 2004 23:13 schreef Azagthoth het volgende:(...) Schijnbaar was de "kaartjesman" (ook zo'n eikel) niet eens snugger genoeg om door te hebben dat je een strip van de kaartjes kon afscheuren, ik heb dus geen aandenken van dit optreden.

Dat was behoorlijk irritant ja.

Een vriend en ik hadden ook nog wat problemen met die lui van de security. We wilden wat eten halen maar we wisten niet waar we dat konden halen in Nighttown zelf. Toen zijn we door een deur naar het naastliggende cafe gegaan en hebben het daar gevraagd. Die zeiden dat we boven moesten zijn, dus wij wilden weer terug door die deur maar die bleek op slot te zijn. We zijn toen naar buiten gegaan om zo naar de ingang van de zaal te gaan, maar toen ging die security-gast moeilijk te doen. We hadden toen ook nog geen betaald-stempel, alleen het kaartje van het lidmaatschap. Hij zei dat je helemaal niet van Nighttown binnendoor naar het cafe mocht. Nee joh, waarom is die deur dan open Gelukkig zag een gast van Nighttown ons, die net ook bij die deur stond, ons en zei dat we naar binnen konden. Weg met die security-gasten van Nighttown

Morningrise
Usericon van Morningrise
Posted 23-02-2004 11:58 by Morningrise Wijzig reactieProfiel van MorningriseQuote dit bericht

Toch maar wat minder drinken de volgende keer, erg veel heb ik niet van Morbid Angel en Macabre opgevangen

Waag eens een dansje!

collision-tammi
leuke jongen
Usericon van collision-tammi
Posted 23-02-2004 11:59 by collision-tammi Wijzig reactieProfiel van collision-tammiQuote dit berichthttp://www.collisiongrind.nl

ik heb cephalic carnage gezien, vond ik weer eens super, epica kon me niet bekoren... chimaira was vet, brutus en krisiun zouden eens wat gas terug moeten nemen voor de afwisseling... en morbid angel was wel cool

Darkfantasy
Usericon van Darkfantasy
Posted 23-02-2004 12:16 by Darkfantasy Wijzig reactieProfiel van DarkfantasyQuote dit berichthttp://www.myspace.com/_natasja

Goeie bands, vooral Morbid Angel en Orphanage ! Maar vooral een zeer gezellige dag met veel bekenden en vrienden en leuke mensen van het forum hiero !

Speak no more lies, It 's your turn to die.

Butcher of the Soul
Usericon van Butcher of the Soul
Posted 23-02-2004 13:26 by Butcher of the Soul Wijzig reactieProfiel van Butcher of the SoulQuote dit bericht

ik vond het een gaaf dagje (op Epica en Orphanage na dan)

Grom
>4&X
Usericon van Grom
Posted 23-02-2004 13:30 by Grom Wijzig reactieProfiel van GromQuote dit bericht

Morbid Angel: Roste dikke vette stierenballen!
Krisiun: Lekker bruut en snel weer, gaat heel gaaf worden in de biebo.
Macabre: Heerlijke morbide sfeer wisten ze weer neer te zetten. Plus een dikke vette pot humor natuurlijk
Orphanage: Zoog dikke vette stierenballen!
Brutus: Bleek heel gaaf te zijn, alleen wat eentonig
Chimaira: Viel heel erg mee, had veel en veel erger verwacht
Epica: Mooie meid, aardige muziek, maar verveeld na 2 nummers

Verder nog een eervolle vermelding voor de gast die het leuk vond te gaan stagediven toen Morbid Angel net klaar was en met zn kop keihard op de vloer neerstortte.

Verder goed vermaakt, leuke dag gehad en veel bekenden gezien.

Over een maandje alles nog eens lichtjes overdoen in de Biebob

TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 23-02-2004 17:54 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Ja, gister was wel een tof dagje! Alleen helaas de helft van Krisiun gemist. Krisiun en Brutus waren beiden erg bruut, en Morbid Angel heerschte de avond ten einde, ondanks het prutgeluid.

Wat is Orphanage trouwens een ubersaaie kutband. Dat vrouwtje stond on stage meer haar schouders op te halen dan te dansen in mijn perspectief. Epica, ach, je kon nog naar de zangeres kijken .

Komende week interviews met Steve Tucker (MA) en Alex Camargo (Krisiun) online .

she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 23-02-2004 18:52 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

yeahh !! t was vet !!!
dikke lol gehad met sic

nog lampjes gedaan voor cephallic carnage

macabre was alweer ontzettend ruig !!! t blijft boeiend !!
morbid angel n klein stukske van gezien, ook errrrg goed!!

de afterparty in de little devil was ook een succes.... behalve vanmorgen niet dan

wait for me dragon, we'll meet in the sky

Rob Guts
Vi brenner guds barn på bålet, Vi brenner guds hus
Usericon van Rob Guts
Posted 23-02-2004 19:20 by Rob Guts Wijzig reactieProfiel van Rob GutsQuote dit berichthttp://www.putrid.tk

Nog maar een keertje, wil niet irritant zijn of zo maar...:

Graag jullie aandacht voor het volgende:

Waarschijnlijk toen ik bij Krisiun stond te kijken in Hardenberg ben ik m'n telefoon verloren. Had hem nog maar net dus dubbel balen, en ik woon op mezelf dus het is mijn enige middel van communicatie. Ik kwam er pas iets later achter, maar anderen hebben gezien dat iemand een telefoon omhoog hield, dat moest iemand zijn geweest met lang blond krullend haar. Heb nog een boel mensen gevraagd die aan die beschrijving voldeden maar tevergeefs. Het gaat om een Siemens mc 60. Als je meer weet dan stel ik het heel erg op prijs als je contact met mij opneemt. De eerlijke vinder krijgt uiteraard een royale vergoeding.

Dank.

Oh sorry, ik verstond toch echt dat je serieus genómen wou worden...

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 23-02-2004 19:23 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Ach man koop een nieuwe, dikke homeaux

Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 23-02-2004 19:34 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 23 februari 2004 11:19 schreef No Nonsense het volgende:

[Dit bericht is gewijzigd door Voice Of Doom op 23-02-2004 19:35]

I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 23-02-2004 20:10 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Ik hoop dat ie Every Time I Die bedoelt anders baal ik nog meer dat ik het gemist heb...

Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.

Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 23-02-2004 23:01 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

quote:
Op 23 februari 2004 2:52 schreef willem het volgende:
Beste show van Orphanage ever. En, m'n beste loser, wat jij By Time Alone noemt heet At the Mountains of Madness.

Omdat ik me in de titel van een nummer vergis hoef je me niet meteen voor loser uit te maken, junior member met je eerste postje!

quote:

Dat je die ff beter kent als al die geweldige nieuwe nummers is jouw probleem.
Wat fucking waardeloos waren Krisiun, Everytime I die en Morbid Angel (Waarom hoor ik alleen maar een Bassdrum-sample zonder enige dynamiek ? Je kunt ook gewoon een drumcomputer op het podium zetten...). En ik bedoel *alleen* die bassdrum sample. Voor de rest hoorde ik niks.

dude, dat kwam dus omdat de gitaren waren uitgevallen bij morbid...

quote:

Chimaira was de enige andere die mij nog wist te overtuigen.
Orphanage is niet zo snel en dat is net als bij sex beter.

Jammer voor je homovriendje dat hij je zo langzaam in je reet mag raggen...

Dear dirty delightful old drunken old days

hammer
Usericon van hammer
Posted 23-02-2004 23:11 by hammer Wijzig reactieProfiel van hammerQuote dit berichthttp://www.naxtstage.nl

chimaira en Everytime I die waren verweg de betere bands van de hele dag , (vind ik)
macabre en morbid angel waren wel oke...

epica was erg triest, en orphanage is leuk, zolang de zangeres niet op het podium staat!

verder smaakte de biertjes erg goed, ook niet onbelangrijk

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Posted 23-02-2004 23:22 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Die biertjes daar waren nog lachwekkender dan Epica...

I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing

Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 23-02-2004 23:24 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

Coctailglaasjes zeker?

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Posted 23-02-2004 23:50 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

vInGeRhOeWdJeS

Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 23-02-2004 23:50 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

XPositiveX
Usericon van XPositiveX
Posted 24-02-2004 0:05 by XPositiveX Wijzig reactieProfiel van XPositiveXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/timxsmit

quote:
Op 23 februari 2004 11:19 schreef No Nonsense het volgende:

AS I LAY DYING????!!!

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Posted 24-02-2004 0:06 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Nee...die joker was gewoon bezopen...net zoals die zanger van Krisiun...

Thanks RotterdAm!!!

VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 24-02-2004 13:27 by VodeVilicious Wijzig reactieProfiel van VodeViliciousQuote dit bericht

Morbid angel vond ik niet echt boeiend (shoot me ), Orphanage was zeer lachwekkend met die zangeres, Epica viel mee, Chimaira was goed! , Brutus maar half minuutje gehoord.

Het hoogtepunt van de avond was voor mij (en mislyd denk ik ) toch het neukende koppel in de wc.

Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip

helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 24-02-2004 13:30 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 24 februari 2004 13:27 schreef VodeVilicious het volgende:
Het hoogtepunt van de avond was voor mij (en mislyd denk ik ) toch het neukende koppel in de wc.
Ze 'scoren' er zelfs hier de voorpagina mee Nou ja, kleine noot dan

I'm not being rude. You're just insignificant.

Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 24-02-2004 13:38 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

Maakte ze zoveel lawaai dan?

Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com