![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
![]() I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing ![]() |
|
Het kost dus 30 euro? Dat vind ik teveel voor macabre en morbid angel. Hebben die lui al steralures gekregen ofzo? "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
Neen...dat heb je te danken aan Klojo... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing ![]() |
|
quote: Oh die teringlijers weer. Wanneer gaan ze dood? "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
Ik ben geen ziener...of ik wil het niet zijn... ![]() I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing ![]() |
|
Ik ga naar 013. Dat is voor mij een half uurtje rijden ![]() ![]() |
|
quote: Ik ga naar Hardenberg.. Dát is voor mij minder dan een half uurtje rijden ![]() Morbid Angel & Krisiun!! ![]() (Beetje jammer dat Macabre niet in Podium komt, maar ok..) ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
misschien toch maar een kaartje gaan kopen als ik wil gaan... ![]() |
|
30 zeuro? ook nog nooit een keer.. 23 of 25, zoiets, toch?? maar ja ik ga denk ik niet. zoveel gul'ns kan'k nie driet'n ![]() LOL @ Doomy ![]() ![]() ![]() |
|
Ja hier ga ik wel heen waarschijnlijk ![]() ![]() Speak no more lies, It 's your turn to die. ![]() |
|
Ik vind het ook absurd duur weer. En dat voor Krisiun, want da's de enige die me nog boeit van al die bands incl. MA. ![]() |
|
Ja wel duur, voor mij zijn het ook niet altijd zozeer de bands maar ook de sfeer en om gewoon een leuke dag te hebben ![]() Speak no more lies, It 's your turn to die. ![]() |
|
quote:Je komt maar, verdorie! ![]() I'm not being rude. You're just insignificant. ![]() |
|
quote: Natuurlijk kom ik! Maar niet voor de band die ik gequote heb ![]() Morbid Angel Krisiun Brutus Macabre ![]() ![]() |
|
quote:Je vergeet er een! ![]() I'm not being rude. You're just insignificant. ![]() |
|
quote: Als het tijdsschema meezit ga ik Cephalic Carnage ook wel kijken ![]() ![]() |
|
quote:Als het uitkomt wel ja. Ik vond ze laatst in 013 niet zo heel denderend eigenlijk... Zillah en ik zijn toen maar wat alcohol op gaan zoeken ![]() I'm not being rude. You're just insignificant. ![]() |
|
Gisteren kaartjes voor 013 gehaald. Ga ik eindelijk M.A. weer eens een keer zien. Toch weer een aantal jaren geleden ![]() ![]() |
|
quote: Hmm ja, dat zijn wel bands die me allemaal goed kunnen boeien! Zal er nog is over nadenken "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
Aanwezig. Maar wat Epica en Orphanage nou toch op die billing doen....*zucht* What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] ![]() |
|
quote: Orphanage heerscht jij piemeltje ![]() en tje epica mag sowieso weg, in het algemeen zeg maar... ![]() |
|
Ik weet nog niet of ik ga.. Ik vind het wel erg duur. Morbid angel heb ik al 5 keer gezien. Macabre 3 keer en Orphanage 3 keer. Beetje jammer. Maar Macabre is altijd wel leuk om te zien.. hmmm dubio. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
Gaaf, morbiede engeltjes met macabre liedjes. Joechei! I am the 1%. ![]() |
|
gaat het nog wel door nu dat 013 failliet is? ![]() |
![]() |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |