|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Het kost dus 30 euro? Dat vind ik teveel voor macabre en morbid angel. Hebben die lui al steralures gekregen ofzo? "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Neen...dat heb je te danken aan Klojo... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: Oh die teringlijers weer. Wanneer gaan ze dood? "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Ik ben geen ziener...of ik wil het niet zijn... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Ik ga naar 013. Dat is voor mij een half uurtje rijden |
|
quote: Ik ga naar Hardenberg.. Dát is voor mij minder dan een half uurtje rijden Morbid Angel & Krisiun!! (Beetje jammer dat Macabre niet in Podium komt, maar ok..) ..."Hate can only create more hate"... |
|
misschien toch maar een kaartje gaan kopen als ik wil gaan... |
|
30 zeuro? ook nog nooit een keer.. 23 of 25, zoiets, toch?? maar ja ik ga denk ik niet. zoveel gul'ns kan'k nie driet'n LOL @ Doomy |
|
Ja hier ga ik wel heen waarschijnlijk Speak no more lies, It 's your turn to die. |
|
Ik vind het ook absurd duur weer. En dat voor Krisiun, want da's de enige die me nog boeit van al die bands incl. MA. |
|
Ja wel duur, voor mij zijn het ook niet altijd zozeer de bands maar ook de sfeer en om gewoon een leuke dag te hebben Speak no more lies, It 's your turn to die. |
|
quote:Je komt maar, verdorie! I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Natuurlijk kom ik! Maar niet voor de band die ik gequote heb . Morbid Angel Krisiun Brutus Macabre |
|
quote:Je vergeet er een! I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Als het tijdsschema meezit ga ik Cephalic Carnage ook wel kijken . Business met die band was van tevoren toch? |
|
quote:Als het uitkomt wel ja. Ik vond ze laatst in 013 niet zo heel denderend eigenlijk... Zillah en ik zijn toen maar wat alcohol op gaan zoeken Maar wellicht boeit het jou meer, het is mijn genre zowieso niet. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Gisteren kaartjes voor 013 gehaald. Ga ik eindelijk M.A. weer eens een keer zien. Toch weer een aantal jaren geleden |
|
quote: Hmm ja, dat zijn wel bands die me allemaal goed kunnen boeien! Zal er nog is over nadenken "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Aanwezig. Maar wat Epica en Orphanage nou toch op die billing doen....*zucht* What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: Orphanage heerscht jij piemeltje en tje epica mag sowieso weg, in het algemeen zeg maar... |
|
Ik weet nog niet of ik ga.. Ik vind het wel erg duur. Morbid angel heb ik al 5 keer gezien. Macabre 3 keer en Orphanage 3 keer. Beetje jammer. Maar Macabre is altijd wel leuk om te zien.. hmmm dubio. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Gaaf, morbiede engeltjes met macabre liedjes. Joechei! I am the 1%. |
|
gaat het nog wel door nu dat 013 failliet is? |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |