IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Auteur:
Topic : Metalfest 2004 met o.a. Morbid Angel, Macabre en Orphanage Vorige pagina | Volgende pagina
TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 10-01-2004 16:51 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Ik zag op een flyer in de Effenaar dat Krisiun en Brutus in de 013 ook in het voorprogramma staan van Morbid Angel .

Butcher of the Soul
Usericon van Butcher of the Soul
Posted 10-01-2004 21:33 by Butcher of the Soul Wijzig reactieProfiel van Butcher of the SoulQuote dit bericht

ff kijken hoe ik er aan het eind van deze maand financieel voor sta
als het meevalt denk ik dat ik wel ga

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 10-01-2004 21:42 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 6 januari 2004 0:05 schreef Buried_Alive het volgende:
Daar heb je ook gelijk aan. En we gaan toch nog de 29/30 jan naar de Goudvishal voor CC en Mac.
Damn...was dat nou verplaatst van 15 naar 29 of toch andersom zoals ik dacht?

I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing

Alfr demon
Usericon van Alfr demon
Posted 19-01-2004 15:25 by Alfr demon Wijzig reactieProfiel van Alfr demonQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 23 oktober 2003 15:46 schreef zillah-morte het volgende:
Is er iemand die heen gaat die me ook een lift kan geven die richting op???

ik wil je wel een lift geven achter op de scooter naar hardenberg

Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 19-01-2004 17:17 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

Sta ik godver bij de Postbank, "doe mij maar 2x Morbid Angel". "Okay, ik kijk even. Nee sorry, Morbid Angel hebben we niet". "Wat?!? wat is dit nu voor KUT! postbank, kijk nog eens!". "Het staat echt niet in de computer". Kijk nou godver nog eens, het moet er echt in staan". "Ik zou het op prijs stellen als je stopt met schelden, anders help ik je niet verder". "Hoezo 'verder helpen' je hebt me nog helemaal niet geholpen kutwijf". Waarop een collega van haar mij vriendelijk verzocht het gebouw te verlaten. Stelletje jank homo's.

Enfin, ff op het internet gekeken, het heet dus Metalfest... Bij het GWK waren ze een stuk vriendelijker (en mooier).

rajackar
Rape the houses! Burn the women!
Usericon van rajackar
Posted 19-01-2004 17:19 by rajackar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van rajackarQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/rajackar

quote:
Op 19 januari 2004 17:17 schreef Azagthoth het volgende:
Sta ik godver bij de Postbank, "doe mij maar 2x Morbid Angel". "Okay, ik kijk even. Nee sorry, Morbid Angel hebben we niet". "Wat?!? wat is dit nu voor KUT! postbank, kijk nog eens!". "Het staat echt niet in de computer". Kijk nou godver nog eens, het moet er echt in staan". "Ik zou het op prijs stellen als je stopt met schelden, anders help ik je niet verder". "Hoezo 'verder helpen' je hebt me nog helemaal niet geholpen kutwijf". Waarop een collega van haar mij vriendelijk verzocht het gebouw te verlaten. Stelletje jank homo's.

Enfin, ff op het internet gekeken, het heet dus Metalfest... Bij het GWK waren ze een stuk vriendelijker (en mooier).

De nacht heeft vleugels maar nimmer teugels. * Grindpad * Facebook * http://twitter.com/rajackar

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Posted 19-01-2004 17:19 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Ja...heb je wel vaker met die kankermojoconcerten [scrabble!!!]...schiet gewoon niet op zo...

I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 19-01-2004 17:29 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

En wie staat er in het voorprogramma bij Hardenberg. Ik ga echt geen 22,50 voor MA alleen neertellen

"This one is older than shit, heavier than time!"

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Posted 19-01-2004 17:37 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Lezen...

Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 19-01-2004 17:38 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

quote:
Op 19 januari 2004 17:19 schreef rajackar het volgende:

Hey Rajackar, ik hoorde (las) gisteren dat jouw vriendin erg heerscht! Haha, ze krijgt een biertje van me omdat ze me (indirect) aan het lachen heeft gemaakt.

MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 20-01-2004 21:07 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Ik zit nog te twijfelen tussen Rotterdam en Tilburg. Een vriend van me heeft Morbid Angel eens gezien in Nighttown maar toen was het geluid erg slecht. Maar het Metalfest in Rotterdam is op een zaterdag wat wel weer goed is. Ik bekijk het nog effe.

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 20-01-2004 21:08 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:

ROFL!!!!

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 20-01-2004 21:10 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:

Stoer hoor.

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 20-01-2004 21:18 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 20 januari 2004 21:10 schreef Chelman het volgende:
Stoer hoor.

ja, het is eerder onfatsoenlijk te noemen

"This one is older than shit, heavier than time!"

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 20-01-2004 21:19 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Ik heb ook regelmatig aanvaringen met die chagrijnige kankerhoeren die bij de Postbank achter de balie zitten.. Service? Wat is dat?

Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 20-01-2004 21:20 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 20 januari 2004 21:19 schreef Snaack het volgende:
Ik heb ook regelmatig aanvaringen met die chagrijnige kankerhoeren die bij de Postbank achter de balie zitten.. Service? Wat is dat?
klopt, en azagtoth "mag dat"

check trouwens eventjes het blij topic!

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 20-01-2004 21:21 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 20 januari 2004 21:19 schreef Snaack het volgende:

Als het systeem dat concert niet onder Morbid Angel heeft staan kan zij daar toch niks aan doen?

En als iemand mij een kutwijf (bij wijze van spreken) zou noemen terwijl hij zelf gewoon fout zat zou ik ook niet blij worden.

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 20-01-2004 21:35 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 20 januari 2004 21:21 schreef Chelman het volgende:
Als het systeem dat concert niet onder Morbid Angel heeft staan kan zij daar toch niks aan doen?

Is het dan niet een stukje service dat ik als klant kan verwachten dat die HOER de geringe moeite neemt op datum en gelegenheid te zoeken? Maar dat verotten ze, dozenschuivers zijn het.. DOOD!

quote:
En als iemand mij een kutwijf (bij wijze van spreken) zou noemen terwijl hij zelf gewoon fout zat zou ik ook niet blij worden.

Ze zou zich ook af kunnen vragen of ze zelf niet "fout" zit.

arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 20-01-2004 21:36 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

Als je een beetje nadenkt zou je wel kunnen weten dat het er onder metalfest instaat. 013 zet al hun kaarten zo in de voorverkoop, en als het er niet onder morbid angel staat zal het er echt niet onder macabre staan.

"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers

Wicked Mystic
Cold Turkey
Usericon van Wicked Mystic
Posted 20-01-2004 21:45 by Wicked Mystic Wijzig reactieProfiel van Wicked MysticQuote dit berichthttp://www.metallive.nl

Mocht je graag naar MF 2004 in Nighttown willen maar je geen centen hebt, ik mag 2 kaarten weggeven.

Welk nummer van Morbid Angel stond op de verzamel CD 'Grindcrusher' die in 1989 op Earache Records uitkwam ?

Wanneer jij kans wil maken op de 2 kaarten voor Metal Fest 2004. Stuur dan het goede antwoord samen met je naam voor 18 februari naar vincent@metallive.nl .

[Dit bericht is gewijzigd door Wicked Mystic op 20-01-2004 21:45]

Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 20-01-2004 21:57 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

Hoera! gelukkig ligt die verzamelaar hier gewoon thuis..

[Dit bericht is gewijzigd door Elfensteen op 20-01-2004 21:57]

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 20-01-2004 22:01 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Ik woon in Holland dus heb ik maar ook ingestuurd.

arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 20-01-2004 22:05 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

Dus als elfensteen gaat winnen is het voor het eerst dat hij een cool concert niet mist. Gelukkig wist ik em ook

"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers

Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 20-01-2004 22:07 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

Maar ga ik er met de prijs vandoor

Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you

Wicked Mystic
Cold Turkey
Usericon van Wicked Mystic
Posted 20-01-2004 22:10 by Wicked Mystic Wijzig reactieProfiel van Wicked MysticQuote dit berichthttp://www.metallive.nl

quote:

WHaahaha sorrie ik had je post ff gemist, maareh dat komt om dat de database van de postbank (aka http://www.ticketservice.nl) zo rot is als een 100 jaar oude doodskist. Nu bevat ten eerste de database alleen headliners, enneh soms dus ook alleen maar titels van festivals zoals jij gemerkt hebt.

Ook heb ik gemerkt toen ik een koppeling met hun maakte dat het onmogelijk is om te zoeken op bandnamen met een apostrof in de naam "Spock's Beard" en "Jane's Addition" vind je dus gewoonweg niet

Daarentegen als je gewooin op "s addiction" of "s beard" zoekt dan vind je wel gewoon wat je wil hebben :D. Daarnaast heb ik ze er ook eens over opgebeld (ik wilde een zalenlijst hebben) en verteld waar de problemen zaten, "Oh, ja ehh bedankt mijnheer we zullen er iets aan doen" jeah right!

Maja hoe dan ook, afgezien van een van de de grootste k*t reclame hebben ze ook een klote site, dat is de kracht van de postbank GROOOAOOAW

Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com