|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
helaas niet geweest ,er noemde iemand terrorizer bestaat die band nog? life sucks....sometimes |
|
|
|
quote:Snaack keek zijn ogen uit, kreeg lang haar en schudde met zijn hoofd, dronk bier, rookte een peuk, zette zijn zonnebril op, dronk nog meer bier en zwaaide weer met zijn hoofd? |
|
quote:zoiets SLAYORRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!! Aangezien het metalfest nogal vroeg afgelopen was zijn we nog naar een leuk café geweest met een man of 7.. Argh.. Ik ben zo blauw als een ouderwetsch tientje |
|
quote: Neen The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: is zij de zangeres van orphanage ? |
|
Ja; dat is Rosan van der Aa The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote:Ik hoorde gisteren iemand zeggen dat ze dood moest omdat ze niet kon zingen en geen uitstraling heeft [ik noem tactisch als ik ben geen namen]...ik vind het echter wel prettig dat ze geen uitstraling heeft en vrijwel stil staat op het podium...beter dan die gothic hoeren die maar proberen een beetje met het acteren hun gebrekkige zangkwaliteiten proberen te verstoppen... Lang leve Rosan!!! I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: Wat nou neen? Ik heb hier dacht ik toch een flink deel van de setlist gepost. Zoals ik al zei: Chambers Of Dis Where The Slime Live Rapture God Of Emptiness Lord Of All Fevers And Plague Chapel Of Ghouls Ageless Still I Am Day Of Suffering Cleansed In Pestilence(?) Beneath The Hollow [Dit bericht is gewijzigd door GrinRoth op 22-02-2004 5:33] Let me explain the order of things for you. There's the aristocracy, the upper class, middle class, working class, dumb animals, waiters, creeping things, head lice, people who eat packet soup...and then...you. |
|
quote:Lees al mijn posts op dit forum nog eens door en je snapt me wel...daaaag... [Dit bericht is gewijzigd door Voice Of Doom op 22-02-2004 5:41] I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: misschien moeten we eens niet zoveel drinken ik kan me de terugweg nieteens herinneren [Dit bericht is gewijzigd door Candy op 22-02-2004 12:17] |
|
heb der zin innnn!!!! hoop da'k backstage nog wat handtekeningen van morbid angel kan scoren... wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote:die zaten met brutus en cephalic carnage in Londen.....die laatste is echt n aanrader! wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Ik heb er ook geweldig veel zin in! Nu maar hopen dat Morbid Angel, for my convenience as well for all other death metalheads, wat later begint te spelen dan gepland. |
|
wat een feest zeg. [Dit bericht is gewijzigd door rajackar op 22-02-2004 14:03] |
|
quote:knal je icq/msn eens aan jij |
|
quote: heb op deze pc geen msn / icq |
|
quote: Als ze maar niet vroeger beginnen vind ik alles goed. |
|
quote:argh, you fart |
|
woei woei over een uurtje zit k in de trein wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote:Zo zo je eerste keer? |
|
quote:ja k ben n beetje zenuwachtig hoor, al die enge treinen wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Maak er even een foto van voor in het fototopic. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Zometeen weg! |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |