![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
Idem http://www.scrotum.tk Überhammer ![]() |
|
quote:Eh nou, volgens mij zit Tjerk Maas hier gedeeltelijk achter.. tenminste, die is verantwoordelijk voor de programmering van alle metalbands in 013. I'm not being rude. You're just insignificant. ![]() |
|
quote: What's in a name? ![]() |
|
quote:Eh.. da's ook zo'n onguur type dat altijd met zwarte shirts rondloopt enzo ![]() I'm not being rude. You're just insignificant. ![]() |
|
quote: Als het tijdsschema goed is, is er nog niets aan de hand. Anders zet ik 'm op mijn blacklist ![]() ![]() |
|
quote:Als we het net zo gezellig maken, als in Schiedam wordt het een leuk feestje ![]() ![]() Don't blush when I rip you open ![]() |
|
Ik ga in elk geval wel ![]() "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." ![]() |
|
quote:Neen...ik hoef niet zo nodig op de gastenlijst...maar is het al uitverkocht dan? ![]() I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing ![]() |
|
Ik mis trouwens de gebruikelijke lijstjes.. ik moet natuurlijk wel weten wie ik uit de weg moet gaan ![]() 013, Tilburg - Helmet Podium, Hardenberg Nighttown, Rotterdam I'm not being rude. You're just insignificant. ![]() |
|
013, Tilburg - Helmet - Moordlustige Hamster (misschien, nog niet zeker) Podium, Hardenberg Nighttown, Rotterdam [Dit bericht is gewijzigd door Moordlustige Hamster op 16-02-2004 18:15] ![]() |
|
quote: voor de mensen die nog geen kaartje hebben, DMTR heeft er 1 over. ![]() |
|
Ik ga niet. Teveel geld voor te weinig goede bands. ![]() |
|
013, Tilburg - Helmet - Moordlustige Hamster (misschien, nog niet zeker) Podium, Hardenberg Nighttown, Rotterdam - MetalJan ![]() |
|
quote: ![]() |
|
quote: -------------------------------------------------------------------------------- Op 16 februari 2004 18:43 schreef MetalJan het volgende: 013, Tilburg - Helmet - Moordlustige Hamster (misschien, nog niet zeker) - Jezebel - Sloeber - Hammer Podium, Hardenberg Nighttown, Rotterdam - MetalJan -------------------------------------------------------------------------------- ![]() |
|
Ha verrek, ik vergeet iemand die dat zelf niet kan melden ![]() 013, Tilburg - Helmet - Mislyd - TNightmare - Moordlustige Hamster (misschien) - Jezebel - Sloeber - Hammer Podium, Hardenberg Nighttown, Rotterdam - MetalJan I'm not being rude. You're just insignificant. ![]() |
|
quote: Waag eens een dansje! ![]() |
|
Kaartje te koop voor 013 komende zondag, voor mail zie mijn profiel. Prijs komen we wel uit, first come, first serve. ![]() |
|
quote:Ik eerst! Ik eerst! Ook kaartje te koop! Idem enzo! ![]() I'm not being rude. You're just insignificant. ![]() |
|
Iemand nog een kaartje voor Hardenberg kopen? ![]() I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing ![]() |
|
013, Tilburg - Helmet - Mislyd - TNightmare - Moordlustige Hamster (misschien) - Jezebel - Sloeber - Hammer - Morningrise - VodeVilicious Podium, Hardenberg Nighttown, Rotterdam - MetalJan ----------------------- Thanks voor het kaartje Helmet. ![]() Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip ![]() |
|
quote:Die is dus weg: quote: ![]() I'm not being rude. You're just insignificant. ![]() |
|
quote: [Dit bericht is gewijzigd door Elfensteen op 19-02-2004 8:35] ![]() |
|
waar heb je die gewonnen dan? ![]() |
![]() |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |