|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
Idem http://www.scrotum.tk Überhammer |
|
quote:Eh nou, volgens mij zit Tjerk Maas hier gedeeltelijk achter.. tenminste, die is verantwoordelijk voor de programmering van alle metalbands in 013. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: What's in a name? |
|
quote:Eh.. da's ook zo'n onguur type dat altijd met zwarte shirts rondloopt enzo I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Als het tijdsschema goed is, is er nog niets aan de hand. Anders zet ik 'm op mijn blacklist . |
|
quote:Als we het net zo gezellig maken, als in Schiedam wordt het een leuk feestje Don't blush when I rip you open |
|
Ik ga in elk geval wel , maar de programmering is idd niet echt geweldig, bij Epica sta ik in elk geval niet in de zaal maar zo ver mogelijk erbij vandaan! "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
quote:Neen...ik hoef niet zo nodig op de gastenlijst...maar is het al uitverkocht dan? I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Ik mis trouwens de gebruikelijke lijstjes.. ik moet natuurlijk wel weten wie ik uit de weg moet gaan 013, Tilburg - Helmet Podium, Hardenberg Nighttown, Rotterdam I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
013, Tilburg - Helmet - Moordlustige Hamster (misschien, nog niet zeker) Podium, Hardenberg Nighttown, Rotterdam [Dit bericht is gewijzigd door Moordlustige Hamster op 16-02-2004 18:15] |
|
quote: voor de mensen die nog geen kaartje hebben, DMTR heeft er 1 over. |
|
Ik ga niet. Teveel geld voor te weinig goede bands. |
|
013, Tilburg - Helmet - Moordlustige Hamster (misschien, nog niet zeker) Podium, Hardenberg Nighttown, Rotterdam - MetalJan |
|
quote: |
|
quote: -------------------------------------------------------------------------------- Op 16 februari 2004 18:43 schreef MetalJan het volgende: 013, Tilburg - Helmet - Moordlustige Hamster (misschien, nog niet zeker) - Jezebel - Sloeber - Hammer Podium, Hardenberg Nighttown, Rotterdam - MetalJan -------------------------------------------------------------------------------- |
|
Ha verrek, ik vergeet iemand die dat zelf niet kan melden 013, Tilburg - Helmet - Mislyd - TNightmare - Moordlustige Hamster (misschien) - Jezebel - Sloeber - Hammer Podium, Hardenberg Nighttown, Rotterdam - MetalJan I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Waag eens een dansje! |
|
Kaartje te koop voor 013 komende zondag, voor mail zie mijn profiel. Prijs komen we wel uit, first come, first serve. |
|
quote:Ik eerst! Ik eerst! Ook kaartje te koop! Idem enzo! Mail: username at zwaremetalen dot com I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Iemand nog een kaartje voor Hardenberg kopen? I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
013, Tilburg - Helmet - Mislyd - TNightmare - Moordlustige Hamster (misschien) - Jezebel - Sloeber - Hammer - Morningrise - VodeVilicious Podium, Hardenberg Nighttown, Rotterdam - MetalJan ----------------------- Thanks voor het kaartje Helmet. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
quote:Die is dus weg: quote: I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: [Dit bericht is gewijzigd door Elfensteen op 19-02-2004 8:35] |
|
waar heb je die gewonnen dan? |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |