IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Auteur:
Topic : Metalfest 2004 met o.a. Morbid Angel, Macabre en Orphanage Vorige pagina | Volgende pagina
Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 21-02-2004 18:23 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

Dankjewel Chelman en invictis

Met de foto's ben ik zelf ook wel tevreden, maar het verslagje had natuurlijk beter gekund. Ik ben nu éénmaal geen reviewer voor ZM, dus heb in tien minuten een verslagje gemaakt, zonder al te veel bijzonderheden of details.

@invictis: 27 maart ga ik zeker ook foto's maken, en als je wil ook een verslagje hier op ZM zetten

[Dit bericht is gewijzigd door Immortella op 21-02-2004 18:24]

..."Hate can only create more hate"...

invictis
Usericon van invictis
Posted 21-02-2004 18:27 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

ja verslag van ons zou heeeeeel erg op prijs gesteld worden

Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 21-02-2004 18:28 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

Afgesproken Maar in ruil daarvoor wil ik dan wel een 'hot date' met de zanger/gitarist!
Dat kun jij vast wel regelen..

invictis
Usericon van invictis
Posted 21-02-2004 19:14 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 21 februari 2004 18:28 schreef Immortella het volgende:
Afgesproken Maar in ruil daarvoor wil ik dan wel een 'hot date' met de zanger/gitarist!
Dat kun jij vast wel regelen..

ik heb zo mijn connecties dus die date moet ik vast wel kunen regelen, ik geloof echter wel dat het een beetje een arrogante eikel is hoor die gast (natuurlijk blont dus dan weet je het wel)

Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 21-02-2004 19:15 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 21 februari 2004 19:14 schreef invictis het volgende:
ik heb zo mijn connecties dus die date moet ik vast wel kunen regelen, ik geloof echter wel dat het een beetje een arrogante eikel is hoor die gast (natuurlijk blont dus dan weet je het wel)

Ik hoor er ook niks dan negateifs over. Het schijnt dat hij binnenkort met Jamai gaat samenwonen.

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 21-02-2004 21:15 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 21 februari 2004 19:14 schreef invictis het volgende:

Ach, ik vind 't een enorm lekker ding, dus wat maakt z'n karakter dan nog uit??

quote:
Op 21 februari 2004 19:15 schreef Chelman het volgende:
Ik hoor er ook niks dan negateifs over. Het schijnt dat hij binnenkort met Jamai gaat samenwonen.

Oh? Gemiste kans voor mij dus.. Beetje jammer hoor

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 21-02-2004 21:34 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 21 februari 2004 18:05 schreef Immortella het volgende:
....

Nepshirt

quote:

En wie mag deze gitarist wezen? Hij schijnt van Monstrosity te komen mar lijkt wel een vast bandlid met z'n blasphagram tattoo.

Leuk verslaggie

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 22-02-2004 0:34 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 21 februari 2004 18:20 schreef invictis het volgende:
he goed zeg!!!
zeer tof verslag en idem foto's!!!
dat mag je ook wel 27 maart bij ons doen hoor mooie Twent

dus we staan allebei met Trey op de foto dus als bewijs dan maar fotootje van mij backstage tijdens altars of madness toer very long ago ;

Back in the days blue jeans were still death metal!!

Blue jeans zijn gewoon kvlt net als bijv. Obituary, Terrorizer en Bolt Thrower

[Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 22-02-2004 0:36]

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 22-02-2004 0:53 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Zo... weer thuis van een avondje Nighttown:

Everytime I Die had wat mij betreft gewoon in 1 keer dood kunnen gaan. Leek echt helemaal nergens op.
Krisiun roste de pannen van het dak af. Vet geluid, vette show alleen wat aan de korte kant.
Epica had het slechtste geluid van de dag. Bleef niks meer van over. Erg jammer..
Orphanage waren wat mij betreft de band van de dag. Oude krakers als "At The Mountains Of Madness" en "Five Chrystals" gecombineerd met nieuw materiaal. Kom maar op met die nieuwe schijf.
Chimaira viel me echt alles mee. Beukte als de ziekte in elk geval. Had niet verwacht dat ik die band leuk zou gaan vinden..
Morbid Angel reeds na 6 nummers (en wat voor nummers!! Na de "Abyssous" intro openen met "Day Of Suffering" en daarna behoorlijk wat van de nieuwe schijf waaronder "Curse The Flesh" en "Stricken Arise" en toen we weggingen "Where The Slime Lives") gelaten voor wat het was..

Verder nog gezellig gezopen/geluld met Snaack, JaneDoe en Zillah..

Ik las trouwens net in het Epica gastenboek dat er nog mot met de security was geweest.. Iemand daar wat van meegekregen? Die securitylui mochten ze trouwens van mij op de trein zetten. Het drugsverbod wat met koeieletters op de deur vermeld stond werd met voeten getreden, een aantal zeer irritante lui konden hun gaan maar gaan maar Skitzoid Kitten werd er we op gewezen om te gaan staan toen ze even op een trapje ging zitten vanwege haar pijnlijke rug.. met die lui en dat tyfusdure Nighttown..

Sneeuwwitje
screw you
Usericon van Sneeuwwitje
Posted 22-02-2004 1:26 by Sneeuwwitje Wijzig reactieProfiel van SneeuwwitjeQuote dit bericht

Ik vond het erg gezellig, ware het niet dat ik Candy ben kwijtgeraakt op het kruispunt tussen Nighttown en het station.
Dus alleen 1,5 uur in de trein gezeten, en zelfs nog gekotst in de trein wc,
erg triest.
Candy, wo bist du???

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 22-02-2004 1:28 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

[Dit bericht is gewijzigd door Voice Of Doom op 22-02-2004 1:32]

I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing

Vinay
Usericon van Vinay
Posted 22-02-2004 1:32 by Vinay Wijzig reactieProfiel van VinayQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vinaysananda

quote:
Op 22 februari 2004 1:26 schreef Sneeuwwitje het volgende:
Ik vond het erg gezellig, ware het niet dat ik Candy ben kwijtgeraakt op het kruispunt tussen Nighttown en het station.
Dus alleen 1,5 uur in de trein gezeten, en zelfs nog gekotst in de trein wc,
erg triest.
Candy, wo bist du???

beterschap
is Candy ook ZMer ?

Sneeuwwitje
screw you
Usericon van Sneeuwwitje
Posted 22-02-2004 1:33 by Sneeuwwitje Wijzig reactieProfiel van SneeuwwitjeQuote dit bericht

quote:
Op 22 februari 2004 1:32 schreef Vinay het volgende:
beterschap
is Candy ook ZMer ?

Yep

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 22-02-2004 1:34 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Was Candy degene die aan mij kwam vragen of ik (en Skitzoid Kitten) ook ZM-er was bij de tostibalie?

Sneeuwwitje
screw you
Usericon van Sneeuwwitje
Posted 22-02-2004 1:35 by Sneeuwwitje Wijzig reactieProfiel van SneeuwwitjeQuote dit bericht

quote:
Op 22 februari 2004 1:34 schreef Judge M. het volgende:
Was Candy degene die aan mij kwam vragen of ik (en Skitzoid Kitten) ook ZM-er was bij de tostibalie?

Ja inderdaad!

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Posted 22-02-2004 1:38 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 21 februari 2004 13:29 schreef Kristof het volgende:
setlist?
neen

I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Posted 22-02-2004 1:39 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 21 februari 2004 14:26 schreef Brujeria het volgende:
EN IK WAS NIET DRONKEN!!!!
WEL!!!

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Posted 22-02-2004 1:39 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 21 februari 2004 14:27 schreef kwelgeest het volgende:
niet

mij een beetje over m'n hoofd aaien als ik druk ben
AUTO NOG VOL GEKOTST???

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Posted 22-02-2004 1:40 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 21 februari 2004 15:34 schreef Kristof het volgende:
klopt het dat ze niets van altars of madness speelden?????
Neen

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Posted 22-02-2004 1:41 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 21 februari 2004 17:10 schreef aerodis het volgende:
hmm, volgens mij heb ik niet al te veel gemist...

Nee...ik denk het ook niet...hoe was het op je gay-party?

Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 22-02-2004 1:41 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

Was Macabre ook bij Podium??

the only pleasure is pain

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 22-02-2004 1:41 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 22 februari 2004 1:40 schreef Voice Of Doom het volgende:
Neen

Klopt, ze speelden sowieso Chapel of ghouls..

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Posted 22-02-2004 1:41 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 22 februari 2004 1:41 schreef Vampire_girl het volgende:
Neen...

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 22-02-2004 1:42 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 22 februari 2004 1:41 schreef Vampire_girl het volgende:

Nee

Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 22-02-2004 1:42 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

Gelukkig, dan heb ik niks gemist.

the only pleasure is pain

Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com