|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Bij Nighttown zelf, had jij al een kaartje (of wou je gaan) ik denk namelijk dat ik in verband met m'n werk toch niet op tijd ben..of alleen Morbid Angel zie.. |
|
quote: De groep waarmee ik ga is al volledig voorzien |
|
Jammer, anders had je nu cheap-ass-kaarten gehad |
|
quote: Dat had je eerder moeten melden aarskruipertje |
|
Ja verdoemme, ik wist toch niet van te voren dat ik ging winnen.. |
|
quote:Jij wel FREEZE |
|
quote: Wat moet je er voor hebben? I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
En we hebben een beller |
|
quote:Stuur maar even een mailtje met een bod, het zijn twee kaartjes dus we komen er wel uit denk ik |
|
quote: En de beller op lijn drie heeft een mailtje gestuurd I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
En mijn mailbox geeft een kiestoon.. |
|
quote: Vreemd, hij is ook niet teruggekomen. Ik wacht nog wel even en anders stuur ik hem wel opnieuw I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
toch wel het mailadres gebruikt wat in m'n profiel staat hoop ik? [Dit bericht is gewijzigd door Elfensteen op 19-02-2004 10:02] |
|
quote: Welke anders? I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote:m'n nickname @ zwaremetalen.com heb trouwens nog steeds genen mail! |
|
Ik heb hem nogmaals gestuurd... I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Nog steeds niks dude, probeer anders even op nickname@hotmail.com |
|
ok I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
|
|
quote: gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
013, Tilburg - Helmet - Mislyd - TNightmare - Moordlustige Hamster (misschien) - Jezebel - Sloeber - Hammer Podium, Hardenberg - Scotfan - GrinRoth (a.k.a. Violent God) Nighttown, Rotterdam - MetalJan - Judge M - Skitzoid Kitten |
|
quote: "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
Nogmaals: quote: |
|
nogmaals zijn de winnaars al bekend van de prijsvraag Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |