|
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
||||
Auteur: |
|
|
zo! eindelijk is onze nieuwe CD af, we beginnen nu aan het rondsturen naar de labels, om een dealtje te krijgen. de hoes is nog niet af, ome mörke is er nog mee bezig. de tracklist: 1. MMXII A.D. 2. Damnation For All 3. Room With a View. 4. A Soul So Pure 5. To Conjure Conjoint Confusion 6. 20 Minutes To Impact. 7. Murder For Truth 8. 11 Minutes To Impact. 9. Final Judgement 10. March Of The Apocalypse. en liedje 3 is nu te downen: http://www.judgementday.nl/mp3/Judgement_Day-room_with_a_view.mp3 geeft hier uw mening. Oud Vuil. |
|
Hehe, met riedel ik had hem al gehoord, klinkt vet, volgens mij beukt het op het podium nog veel harder... |
|
Erg goed idd! Dat belooft veel! I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Constructieve kritiek; Die snare irriteert me! Voor de rest klinkt het erg bruut. De sound heeft een beetje zo'n oldskool slayer-feel. Het nummer op zich heerscht ook aardig, hoewel DM niet mijn favoriete stroming is. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Die snare viel me niet op moet ik zeggen, ik vind het nummer over het algemeen erg old school klinken (komt ook door de wat 'droge' mix) maar dan niet zo saai als de meeste old school. Aan de rare gitaarstukjes in het begin en eind moet ik nog even wennen, maar verder vind ik het erg lekker! |
|
dank! Oud Vuil. |
|
Even gedownload. Hehe, droog, die riedeltjes. Zit goed in elkaar, wordt overduidelijk goed gespeeld (door alle muzikanten). Mix is wel "droog", zoals Jenje zei, maar wel fucking goed, instrumenten zijn allemaal goed te horen en tsja, toch behoorlijk heldere productie. Dit is wel de Death Metal die ik het leukste vind, niet te moeilijk doen, maar gewoon GOED. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Erg lekkere riff! Die steeds terugkomt, maar toch een varierend nummer. Old school death metal op zijn best! Ik ga hem wel aanschaffen wanneer hij uit is. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Wim, als je een recensie wil op Shadows Of Disgust, stuur me dan even een mailtje! You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
Hmmz, weer lekker bruut nummer jongens. Kan ik al bestellen? Bazzio Attacks!!! |
|
Vergeten te zeggen. Ik wil hem natuurlijk ook van jullie afnemen. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Yup, ik ook. Moeten we wachten tot een label het uit gaat brengen? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Zul je zien dat je zo weer een jaar verder bent en het dan nog zelf in eigen beheer uit mag brengen... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Eigenlijk zouden we een ZM-label moeten oprichten. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Ben erg benieuwd na zijn prima voorganger! |
|
quote: Tja, nu ik hem hoor op mijn peeceetje moet ik ook wel zeggen dat die snare ERG KUT klinkt, maar op cd zelf is hij wel prima te pruimen, hoor. In ieder geval niet zo hard in het geheel. Dat geld ook voor de zang trouwens. Hij moet trouwens nog gemasterd worden, dit is dus niet het eindproduct. Enne, Dwaallicht, waar heb je hem dan in godsnaam gehoord ? |
|
Ik hoor hem ook op de PC nu, misschien klinkt het idd beter op de stereo. Ik koop hem sowieso. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Verrek.. nog een Judge hier.. |
|
Klinkt wel ok respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
quote: Op kazaa Nee hoor, even een eerste blik in jullie komende oorlogscampagne die Raj mij gunde door een Work in Progress-versie mee te nemen naar onze maandelijkse barebackingpart..... eh, toen hij kwam eten dus. |
|
ROFL! Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: ik mag hopen van niet. maar het zijn barre tijden in platenmaatschappijland. maar ik ben er zeker van, dat we een érg goede ceedee hebben opgenomen. we zullen zien. Oud Vuil. |
|
Ik hoop dat het goedkomt! I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: *klik met duffe kop* *is weer wakker* |
|
quote: Ik snap dat niet. Als ik een of andere brakke demo in elkaar sleutel, kan ik het zo uitbrengen, niet groot, maar toch. Dat vind ik nou heerschend aan de BM-scene. Lukt je dat niet met een DM-CD of willen jullie persé duizenden CD's laten persen? Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |