judge paul |
geen judge meer |
|
|
|
Posted 20-05-2004 19:05 by judge paul |
|
|
Nou, met een woordenboek kom ik er ook niet helemaal uit. Dit is het ongeveer.... ? een hoop woorden staan niet in het woordenboekje... dus blijft het vreemd voor mij.........
Judgement Day er et nederlandsk band som spiller en treg form for death metal med enkelte andre sjangerelementer innbakt i musikken.
Judgement Day is een nederlandse band die speelt een trage vorm van Death/Metal met enkele andere ???? ingebakt in de muziek.
Eller for å sette dem i en annen bås, så velger jeg å kalle det for dark metal.
Om in de tweede plaats iets te kiezen, noem ik het DarkMetal.
Minner litt om våre egne Aeternus innimellom, men ikke helt samme kvaliteten.
In mindere mate doet het me tussenin denken aan Aeturnus, maar toch niet helemaal dezelfde kenmerken.
Vokalen veksler mellom mørk growl og grind.
Vokalen wisselen tussen donkere growl en grind.
Tempoet veksler også mye, og det er en drøss med tyngde i låtene.
Tempo’s wisselen ook veel, en dat laat het dan ook zwaar klinken.
De spiller en del på navnet sitt og det kan virke som om det er en konseptplate, der det hele handler om en meteoritt som kommer til å krasje med jorda. Med låtene 40 Minutes To Impact, 20 Minutes To Impact og 11 Minutes To Impact, så kan man i alle fall lett tro så.
Thema van de ceedee….
Siden Aeternus var signet på Hammerheart i sin tid, så kan man lett forstå at Judgement Day er signet på New
Aeon, siden det er et underlabel av Karmageddon (tidligere Hammerheart).
Sinds Aeturnus schuw zegeling op Hammerheart is opgehouden, opdat .. men JD tekent bladibla
Men å tro at dette blir det nye Aeternus for hollenderne vet jeg ikke helt om jeg skal tro vil gå. Men et visst potensiale har bandet helt klart.
Maar te geloven dat blir het nye Aeturnus van hollandse vet ik niet helemaal rondom van skal denk aannemen.
Maar een visst potentiele band helemaal helder
Produksjonen er god og dertil bra lyd. Jeg anbefaler fans av god dark metal om å sjekke ut Judgement Day og skiva 40 Minutes To Impact.
Produktie is goed en netjes. Ik kan fans van goede darkmetal aanbevelen om deze cd te checken
|