|
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
||||
Auteur: |
|
|
Ja, stel, stel, stel... Laten we niet vergeten, dat het een duitser is. En Zelthor, voor een promo moet je ons label meelen. Oud Vuil. |
|
Wel lachen, hij tipt het outro.... Waarschijnlijk omdat je dan de rest van de cd overslaat !!!! hahaha |
|
Verrek ja... Oud Vuil. |
|
Samen maar een keer weer de koelkast delen (lees: optreden)? Dan kunnen we meteen een cd'tje ruilen. Kijk even of de volgende link het doet. Aangezien je niet van samples houdt, hier een complete preview. http://thanatos.wingsofdeath.nu/mp3/servantsofhatred.mp3 Ik haal het vanavond er weer van af. Laat me weten wat je ervan vindt! |
|
Zo, lekker thrashy nummer, zeg! Opvallend clean geluid ook. Hehe. Tsja optreden, dat klinkt goed, maar ik moet zoiets absoluut met de rest van de band overleggen. Mail me anders maar eens met een voorstelletje. [Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 24-05-2004 21:28] Oud Vuil. |
|
Just like the old days, mr. death/thrash. Het nummer moet je wel een paar keer luisteren om ok te vinden. |
|
niet slowchatten ! |
|
Was jij niet dood? of is het Dawn of the dead? Zie http://home.planet.nl/~mhvanloon/van_loon.htm 4 Reinier van Loon, geboren 1 september 1844 in Nieuwkuijk en overleden 16 januari 1907 in Waalwijk. Reinier trouwde 16 mei 1870 in Sprang met: 5 Hendrika van Loon, geboren 17 mei 1849 in Sprang en overleden 9 juni 1930 in Waalwijk. |
|
quote: ik had het over wat judge paul zei, niet over wbw en dat laatste was dus een grapje richting "zouden we nog een onvoldoende krijgen" Wim: grapje dus ik ben niet aangesloten bij een webzine of een andere representatief iets Maar nou heeft er nog niemand gereageerd of ik nou correct gelezen heb dat die Duitser zegt dat jullie Denen zijn... Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Back from the Dead |
|
quote: Ow, ok. Weet ik veel, tis druk. Oud Vuil. |
|
quote: no prob dat zal me leren flauwe grappen te maken maar nogmaals: zegt die duitser nou dat jullie Denen zijn? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
ach, het is een duitser. Misschien kannie er wel niks aan doen |
|
|
|
Idd, thanx! Oud Vuil. |
|
goeie cd ga zo door heren!!! "333 halfway to hell" |
|
quote: Ja, er staat letterlijk: Met het nieuwe schijfje zijn de Denen weer terug. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
uhhuh, wij zijn deense dutchers... , dat is net zoiets als deense doggen.... , maar dan anders... ofzo. |
|
hmmmzz mischien had die duitser iets teveel van wims adviesen opgevolgd |
|
Hmm..hoe zijn de reacties op de nieuwe cd tot nu toe rajackar? Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps. |
|
quote: Varierend van een beetje goed tot erg goed eigenlijk. Dus we hebben niks te klagen. En hopen natuurlijk dat de verkopen hetzelfde patroon volgen |
|
quote: Ja, geef mij maar weer de schuld! Oud Vuil. |
|
quote: ja wim, je kunt toch niet altijd de duitsers overal de schuld van geven, toch ? |
|
quote: Hehe, dat lukt me prima, de laatste 35 jaar. Slecht weer? Kut duitsers. Niks met de staatsloterij? Kut duitsers. Lekke band? Kut duitsers. De Euro? Kut duitsers. Oud Vuil. |
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |