|
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
||||
Auteur: |
|
|
Proost http://www.scrotum.tk Überhammer |
|
quote: jezus... tussen een hardcore band en Jim in. |
|
Vind die overgang naar Jim niet zo schokkend hoor ... zelfde kapper volgens mij ... |
|
Whahahaha.... Ik heb geen kapper. |
|
Jim wel? |
|
Ik heb dit album nou wel tig keer gehoord. Begin het steeds beter te vinden. Alleen die produktie Jongens neem de plaat opnieuw op. |
|
quote: Die 70 punten van van Rijnsbergen kloppen niet helemaal. Dat jullie de instrumenten zo beheersen is prima. Alleen de drummer hakkelt 'n beetje terug. Maar de nummers zijn met kop en staart, en jullie passen ook eigen ideeen in. Ik denk met 'n betere produktie en 'n bespreking van Steven dat jullie zeker op 84 punten waren uitgekomen. |
|
Ja, die drummer van Judgement Day kan er geen flikker van ! |
|
Hehehehe. Oud Vuil. |
|
Ik zag 40 minutes to impact verzegeld en wel liggen voor 18.99 euro bij Fame te Amsterdam. En dan had die CD maar 70 punten in de Aardschok. Wie zou de CD nu kopen |
|
ik in ieder geval niet. niet voor 18.99 pleuros. |
|
Oud Vuil. |
|
14.50 vinnik nog aan de dure kant hoor...stelletje kapialisten. |
|
Ai. Kapitalisten natuurlijk. |
|
quote: Ik wil niet veel zeggen maar Fame heefd meer dan alle Metalwinkels bij elkaar. Heb daar Frost gekocht Talking to God. |
|
14.50 is aan de dure kant voor 70 punten Enne wie is nou die veteraan die in Houwitser heeft gespeeld? Oh ja toch vindt ik Ribspreader toch beter hoor. De CD van Ribspreader kocht ik gisteren ook voor 14.50 in Zaandam, nou ja ik kreeg 3% kortig dus iets minder dan 14.50. Maar die Swano is wel strak de rest ook trouwens en daar liet ik Judg. Day maar liggen. Sorry. |
|
quote: Het is je vergeven, soepel als ik ben. Fame heeft vast heel veel, maar tis mij te duur daar. Oud Vuil. |
|
17 september in Vera, cool. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Ah, dan kom je dus ff loeren? Oud Vuil. |
|
quote:Hey. Dismember speelt! Jullie zijn een vette bonus erbij. Nemen jullie ook merch mee? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
De mini-cd en de nieuwe, ja. Ik weet nog niet hoeveel we ervoor vragen, maar het zal zeker niet 18,99 zijn en ook niet 14,50. Minder dus. Hej, faust, anders kom je de cd ook even halen bij 1 van de 3 opredens met dismember etc. Oud Vuil. |
|
Hebben jullie ook al T shirts? (met bandfoto graag ..) |
|
quote: Ik heb hier 'n exemplaar van 'n vriend van me. En hij bevalt me zeker ja. Waar treden jullie allemaal op? |
|
Ik wil zeker 'n exemplaar, maar waar treden jullie allemaal op? Wakker worden. |
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |