IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 35 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35
Auteur:
Topic : Judgement Day - 40 minutes to impact. Vorige pagina | Volgende pagina
Snoodaert
Wijsheid voor Dwalenden.
Usericon van Snoodaert
Posted 21-05-2004 18:58 by Snoodaert Wijzig reactieProfiel van SnoodaertQuote dit bericht

quote:
Op 20 mei 2004 19:05 schreef judge paul het volgende:
Nou, met een woordenboek kom ik er ook niet helemaal uit. Dit is het ongeveer.... ? een hoop woorden staan niet in het woordenboekje... dus blijft het vreemd voor mij.........

Judgement Day er et nederlandsk band som spiller en treg form for death metal med enkelte andre sjangerelementer innbakt i musikken.
Judgement Day is een nederlandse band die speelt een trage vorm van Death/Metal met enkele andere ???? ingebakt in de muziek.
Eller for å sette dem i en annen bås, så velger jeg å kalle det for dark metal.
Om in de tweede plaats iets te kiezen, noem ik het DarkMetal.
Minner litt om våre egne Aeternus innimellom, men ikke helt samme kvaliteten.
In mindere mate doet het me tussenin denken aan Aeturnus, maar toch niet helemaal dezelfde kenmerken.
Vokalen veksler mellom mørk growl og grind.
Vokalen wisselen tussen donkere growl en grind.
Tempoet veksler også mye, og det er en drøss med tyngde i låtene.
Tempo’s wisselen ook veel, en dat laat het dan ook zwaar klinken.
De spiller en del på navnet sitt og det kan virke som om det er en konseptplate, der det hele handler om en meteoritt som kommer til å krasje med jorda. Med låtene 40 Minutes To Impact, 20 Minutes To Impact og 11 Minutes To Impact, så kan man i alle fall lett tro så.
Thema van de ceedee….
Siden Aeternus var signet på Hammerheart i sin tid, så kan man lett forstå at Judgement Day er signet på New
Aeon, siden det er et underlabel av Karmageddon (tidligere Hammerheart).
Sinds Aeturnus schuw zegeling op Hammerheart is opgehouden, opdat .. men JD tekent bladibla
Men å tro at dette blir det nye Aeternus for hollenderne vet jeg ikke helt om jeg skal tro vil gå. Men et visst potensiale har bandet helt klart.
Maar te geloven dat blir het nye Aeturnus van hollandse vet ik niet helemaal rondom van skal denk aannemen.
Maar een visst potentiele band helemaal helder


Produksjonen er god og dertil bra lyd. Jeg anbefaler fans av god dark metal om å sjekke ut Judgement Day og skiva 40 Minutes To Impact.
Produktie is goed en netjes. Ik kan fans van goede darkmetal aanbevelen om deze cd te checken






Hehehe! Jij hebt te weinig te doen (en moet een beter woordenboekje kopen!!)

[Dit bericht is gewijzigd door Snoodaert op 21-05-2004 19:05]


IJverzucht en drinkgelag.


X-Act
ZM-virus
Usericon van X-Act
Posted 21-05-2004 20:18 by X-Act Wijzig reactieProfiel van X-ActQuote dit bericht

met behulp van een online translator:

Judgement Day is een nederlands bandage als speel het treg vorm van death metaal met individuele het andere sjangerelementer innbakt in de muziek. Van het om te gezet hem op een ander hoek , zo kies ik te noemt dat van dark metaal. Minnaar beetje wanneer ons eigen Aeternus ondertussen , maar niet helemaal dezelfde de kwaliteit. Vokalen veksler onder donker growl en huilen. Tempoet veksler ook meer , en dat is een drøss met tyngde in geluid. De speel een aantal aan naam hem en dat kan werken als zijnde dat is een konseptplate , waar dat geheel handeld wanneer het meteoritt als zal te krasje met aarde. Met geluid 40 Minuten Twee Impact , 20 Minuten Twee Impact en 11 Minuten Twee Impact , zo kan men in alle gevallen eenvoudig geloven zo. Geleden Aeternus had teken aan Hammerheart in zijn tid , zo kan men eenvoudig verstaan dat Judgement Day is teken aan New Aeon , geleden dat is een underlabel over Karmageddon tidligere Hammerheart ). Maar te geloof dat dat blijft dat nieuwe Aeternus van hollenderne weten ik niet helemaal wanneer ik gaat geloven zal gaan. Maar een geweest potentiele heb de bende helemaal klaar. De produktie is te veel en dertil goed geluid. Ik aanbevelen fans van goed dark metaal wanneer te checken buiten Judgement Day en de schijf 40 Minuten Twee Impact.

edit: wat een kutvertaling. En wat een kutrecensie ook al, die kerel kan Aeturnus in z'n gat steken en zou beter wat meer vertellen over de plaat in kwestie.

[Dit bericht is gewijzigd door X-Act op 21-05-2004 20:32]


In der Beschränkung zeigt sich der Meister !


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 21-05-2004 20:37 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 21 mei 2004 20:18 schreef X-Act het volgende:
En wat een kutrecensie ook al, die kerel kan Aeturnus in z'n gat steken en zou beter wat meer vertellen over de plaat in kwestie.


Idd, dat geleuter. Maar bedankt.


Oud Vuil.


nekro
Usericon van nekro
Posted 21-05-2004 20:41 by nekro Wijzig reactieProfiel van nekroQuote dit bericht

ik dacht dat judgement day thrash speelde?


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 21-05-2004 20:42 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 20 mei 2004 23:37 schreef Jenje het volgende:
... jij vind alles deathmetal ...


Euh nee, maar de laatste platen van hun zijn gewoon deathmetal.


"This one is older than shit, heavier than time!"


nekro
Usericon van nekro
Posted 21-05-2004 20:44 by nekro Wijzig reactieProfiel van nekroQuote dit bericht

ah....maar omdat ik niet weer zin heb om het godganse topic door te lezen...hoe kunnen we het schijfje het best bemachtigen ?


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 21-05-2004 20:44 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 21 mei 2004 20:41 schreef nekro het volgende:
ik dacht dat judgement day thrash speelde?


Ach, wat hebben we niet gespeeld?

Hehe, de laatste jaren is het toch vnl deathmetal met wat thrash en black invloeden, hier en daar.


Oud Vuil.


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 21-05-2004 20:45 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 21 mei 2004 20:44 schreef nekro het volgende:
ah....maar omdat ik niet weer zin heb om het godganse topic door te lezen...hoe kunnen we het schijfje het best bemachtigen ?


displeased, boudisque ofzo.


Oud Vuil.


nekro
Usericon van nekro
Posted 21-05-2004 20:47 by nekro Wijzig reactieProfiel van nekroQuote dit bericht

bestel de cdtjes van nl bands altijd het liefst bij de band zelf...maar ok, bedankt! loopt ie een beetje kwa verkoop ?


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 21-05-2004 20:49 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 21 mei 2004 20:47 schreef nekro het volgende:
bestel de cdtjes van nl bands altijd het liefst bij de band zelf...maar ok, bedankt! loopt ie een beetje kwa verkoop ?


Mja, ik ben juist blij, dat ik het nu eens niet zelf hoef te versturen. En oftie loopt, ik heb geen idee? We krijgen het tzt wel te horen van het label.

Onverwachte gouden cd uitreiking ofzo.


Oud Vuil.


nekro
Usericon van nekro
Posted 21-05-2004 20:55 by nekro Wijzig reactieProfiel van nekroQuote dit bericht

Dat zou wel humor zijn ja. Spelen jullie trouwens binnenkort nog een beetje in de buurt van Rotterdam, of niet ? Ben nou toch wel nieuwsgierig geworden naar Judgement Day...


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 21-05-2004 21:01 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Weinig optredens voorlopig. Als er wat aan komt, pletter ik het op ZM.


Oud Vuil.


nekro
Usericon van nekro
Posted 21-05-2004 21:03 by nekro Wijzig reactieProfiel van nekroQuote dit bericht

ok, thanks.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 21-05-2004 21:11 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Ik ga hem gelijk bestellen als ik pieken heb.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


nekro
Usericon van nekro
Posted 21-05-2004 21:14 by nekro Wijzig reactieProfiel van nekroQuote dit bericht

euro's....


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 21-05-2004 21:15 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Miereneuker.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 21-05-2004 21:15 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

de recensie staat nu op de frontpage


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


nekro
Usericon van nekro
Posted 21-05-2004 21:16 by nekro Wijzig reactieProfiel van nekroQuote dit bericht

quote:
Op 21 mei 2004 21:15 schreef Heiden het volgende:
Miereneuker.


ik


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 21-05-2004 21:20 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Toch geweldig, dat internet. Ik heb hem zojuist besteld .


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 21-05-2004 21:22 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Vette bespreking, bedankt!



Oud Vuil.


nekro
Usericon van nekro
Posted 21-05-2004 21:33 by nekro Wijzig reactieProfiel van nekroQuote dit bericht

zeker de cd gratis opgestuurd ?


filosofem
Usericon van filosofem
Posted 21-05-2004 21:34 by filosofem Wijzig reactieProfiel van filosofemQuote dit bericht

Wel eens van promo's gehoord?


nekro
Usericon van nekro
Posted 21-05-2004 21:39 by nekro Wijzig reactieProfiel van nekroQuote dit bericht

quote:
Op 21 mei 2004 21:34 schreef filosofem het volgende:
Wel eens van promo's gehoord?


Tuurlijk wel.


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 21-05-2004 21:40 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 21 mei 2004 21:34 schreef filosofem het volgende:
Wel eens van promo's gehoord?


Precies. En daar hebben we als band niks mee te maken, die worden door het label rond gestuurd.


Oud Vuil.


nekro
Usericon van nekro
Posted 21-05-2004 21:42 by nekro Wijzig reactieProfiel van nekroQuote dit bericht

Ik hou m'n bek wel weer.


Dit topic is 35 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen