|
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
||||
Auteur: |
|
|
met behulp van een online translator: Judgement Day is een nederlands bandage als speel het treg vorm van death metaal met individuele het andere sjangerelementer innbakt in de muziek. Van het om te gezet hem op een ander hoek , zo kies ik te noemt dat van dark metaal. Minnaar beetje wanneer ons eigen Aeternus ondertussen , maar niet helemaal dezelfde de kwaliteit. Vokalen veksler onder donker growl en huilen. Tempoet veksler ook meer , en dat is een drøss met tyngde in geluid. De speel een aantal aan naam hem en dat kan werken als zijnde dat is een konseptplate , waar dat geheel handeld wanneer het meteoritt als zal te krasje met aarde. Met geluid 40 Minuten Twee Impact , 20 Minuten Twee Impact en 11 Minuten Twee Impact , zo kan men in alle gevallen eenvoudig geloven zo. Geleden Aeternus had teken aan Hammerheart in zijn tid , zo kan men eenvoudig verstaan dat Judgement Day is teken aan New Aeon , geleden dat is een underlabel over Karmageddon tidligere Hammerheart ). Maar te geloof dat dat blijft dat nieuwe Aeternus van hollenderne weten ik niet helemaal wanneer ik gaat geloven zal gaan. Maar een geweest potentiele heb de bende helemaal klaar. De produktie is te veel en dertil goed geluid. Ik aanbevelen fans van goed dark metaal wanneer te checken buiten Judgement Day en de schijf 40 Minuten Twee Impact. edit: wat een kutvertaling. En wat een kutrecensie ook al, die kerel kan Aeturnus in z'n gat steken en zou beter wat meer vertellen over de plaat in kwestie. [Dit bericht is gewijzigd door X-Act op 21-05-2004 20:32] In der Beschränkung zeigt sich der Meister ! |
|
quote: Idd, dat geleuter. Maar bedankt. Oud Vuil. |
|
ik dacht dat judgement day thrash speelde? |
|
quote: Euh nee, maar de laatste platen van hun zijn gewoon deathmetal. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
ah....maar omdat ik niet weer zin heb om het godganse topic door te lezen...hoe kunnen we het schijfje het best bemachtigen ? |
|
quote: Ach, wat hebben we niet gespeeld? Hehe, de laatste jaren is het toch vnl deathmetal met wat thrash en black invloeden, hier en daar. Oud Vuil. |
|
quote: displeased, boudisque ofzo. Oud Vuil. |
|
bestel de cdtjes van nl bands altijd het liefst bij de band zelf...maar ok, bedankt! loopt ie een beetje kwa verkoop ? |
|
quote: Mja, ik ben juist blij, dat ik het nu eens niet zelf hoef te versturen. En oftie loopt, ik heb geen idee? We krijgen het tzt wel te horen van het label. Onverwachte gouden cd uitreiking ofzo. Oud Vuil. |
|
Dat zou wel humor zijn ja. Spelen jullie trouwens binnenkort nog een beetje in de buurt van Rotterdam, of niet ? Ben nou toch wel nieuwsgierig geworden naar Judgement Day... |
|
Weinig optredens voorlopig. Als er wat aan komt, pletter ik het op ZM. Oud Vuil. |
|
ok, thanks. |
|
Ik ga hem gelijk bestellen als ik pieken heb. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
euro's.... |
|
Miereneuker. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
de recensie staat nu op de frontpage "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: ik |
|
Toch geweldig, dat internet. Ik heb hem zojuist besteld . Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Vette bespreking, bedankt! Oud Vuil. |
|
zeker de cd gratis opgestuurd ? |
|
Wel eens van promo's gehoord? |
|
quote: Tuurlijk wel. |
|
quote: Precies. En daar hebben we als band niks mee te maken, die worden door het label rond gestuurd. Oud Vuil. |
|
Ik hou m'n bek wel weer. |
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |