|
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
||||
Auteur: |
|
|
hmm nr. 3 heb ik al trouwens Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
o kut Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ik ben de hele CD aan het downloaden. |
|
quote: ach ja, zo gaat dat. Oud Vuil. |
|
Ach, ik bestel hem toch zeker en vast wel hoor. |
|
En zo hoort dat. Hej apart, via soulseek is zelfs onze eerste cd te downen, .wma files, maar toch. Oud Vuil. |
|
quote: Ik had er hog verwachtingen bij en dan vind ik ten eerste het geluid wat "amateuristisch". Ook vind ik gewoon de nummers niet erg sterk. Maar goed kwestie van smaak zullen we maar zeggen. None of us are saints - Albert Fish |
|
Daarom. Oud Vuil. |
|
jij speelt op een vs8080 zeker he ? kan je eens zeggen welke settings je gebruikt ? In der Beschränkung zeigt sich der Meister ! |
|
Ik speel op een valvestate 100V model 8100. gain 20 bass 10 middle 0 treble 6 contour 6,5 Oud Vuil. |
|
quote: aha, merci kerel dus toch midden eruit. Maar dat compenseer je dan met je extra overdrive pedaal voor de solo's waarschijnlijk In der Beschränkung zeigt sich der Meister ! |
|
Yep. Daarvoor heb ik in een rek een heavy metal van BOSS, HM-2. Oud Vuil. |
|
|
|
Done Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
tnx |
|
En wat gebeurt er dan als ik op judgement day stem? Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps. |
|
quote: Dan gaat het tellertje met 1 stem omhoog Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
dan komen we hoog in die lijst te staan En dan komen we met onze plaat in de Oor of zo [Dit bericht is gewijzigd door rajackar op 17-05-2004 10:14] |
|
quote: opdracht uitgevoerd. het is de laatse tijd wel raak met al dat gestem hier. |
|
quote: Vote sloerie. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Waar kan ik trouwens bezwete shirts van de bandleden bestellen? En onderbroeken? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: op mijn prive e-mail adres |
|
Lowlands top 25... Nou, ik heb onze band maar ff een plaatsje omhoog geschopt, hoewel the wimps me ook wel aanspreekt. Oud Vuil. |
|
Zo, dus de sound is niet okay... Staan de drums te zacht ofzo ? Kunnen jullie wat specifieker zijn over het geluid ? dan kan ik er de volgende keer rekening mee houden. Ik heb die ceedee wel ontelbare keren geluisterd, en op gegeven moment weet je het allemaal niet meer. Ik houd zelf nogal van veel gitaar, maar de hedendaagse death-metalsound draait toch een beetje om de drums... ofzo ? |
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |