|
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
||||
Auteur: |
|
|
Hmmm Jenje moet ootoorije ... |
|
Paulus ook. Wim ook. Alleen die ransbakken van een Graftak en een Rajackar niet.... |
|
Kut voor jullie ... Niemand een bussie ofzo? |
|
Was het maar waar. Laatst eentje gehuurd. We kregen voor het optreden 200, en het busje kostte 170...... |
|
Pleurisbas moet maar rijden, ik ga wel in de aanhangwagen liggen. Oud Vuil. |
|
Hap klare brokken kut muziek, op DVD terug te zien. Geweldig! Oud Vuil. |
|
Dan kun je tenminste ook zien dat we zuigen ! |
|
quote: WOW! dat is echt supervet, gefeliciteerd dan maar Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Thanx ! |
|
quote: krijg ik nou "March of the Apocalypse" gratis? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: http://nee!/ Hehehe. Oud Vuil. |
|
quote: flauw hoor Circumcision of the Martyr dan? of die DVD? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Ik heb zelf maar 1 exemplaar van Circum. Hier een recensie uit het Oor. Eenvormigheid? http://www.vandale.nl/opzoeken/woordenboek/?zoekwoord=eenvormigheid Ach ja. Oud Vuil. |
|
zullen bij oor wel niet veel actieve metal luisteraars rondlopen, en voor niet (death)metal luisteraars klinkt death metal vaak "eenvormig". had ik in het begin ook last van (in het algemeen, niet speciaal bij jullie ) Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: |
|
Ik denk dat Oor een gehoorprobleem heeft. |
|
ja, ze moeten duidelijk hun OREN uit laten spuiten! woehaha! quote: hey, je maakt mijn ezine nee! toch niet belachelijk, he? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: um, jawel? |
|
quote: ontopic: ik moet echt even iemand vinden met JD - 40MtI; Room with a View is best gaof, maar ik wil hem eerst helemaal horen. in Fame Amsterdam moest een luisterbeurt JD het jammer genoeg afleggen tegen het aanschaffen van Emperor [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 28-08-2004 16:40] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Misschien kan je hem wel ergens downloaden. Of lenen van Faust. |
|
Enn beetje moeilijk doen voor die weggeefprijs??? Bazzio Attacks!!! |
|
weggeefprijs? ik ben armlastige student hoor, en bier is ook duur! quote: hehe, ik zit idd op downloaden te wachten Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Schrijf anders een brief naar een van de recensenten die onze cd hebben afgebrand. Misschien kan je hem krijgen voor de verzendkosten ?!? Sommige vinden de cd toch zwaar klote, dus die willen er vast graag vanaf. |
|
quote: dat is nog best een goed plan! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |