|
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
||||
Auteur: |
|
|
"The vocals are deeper than the mines of Moria" Bazzio Attacks!!! |
|
quote: hehehehe daar moest ik ookal om lachen ja |
|
quote: Ikzelf heb de cd ook al tig keer geluisterd en persoonlijk vind ik het geluid geweldig. De bedoeling was dan ook juist, om niét te klinken als de hedendaagse deathmetalsound. Om de gitaren juist wat duidelijker te laten horen, aangezien de gitaren bij de meeste bands tegenwoordig wat meer opgaan in het geheel. Maar ieder zijn eigen mening natuurlijk. [Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 17-05-2004 20:14] Oud Vuil. |
|
liever gewoon iedereen mijn mening |
|
quote: Ah gewoon met een shotgun in de platenzaak staan en iederereen "vriendelijk aandringen" om toch maar de nieuwe Judgement plaat te komen? Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps. |
|
|
|
Je hebt m'n stem olivier Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps. |
|
tnx |
|
quote: No problemo Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps. |
|
ik ook gestemd (krijg ik no inflatable Rajackar-doll?) *edit* Borgia kreeg al bijna een erectie van mijn typefout [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 18-05-2004 15:52] |
|
quote: Hmm..raak die Jenje-dolls aan de straatstenen niet kwijt Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps. |
|
quote: Je hebt ze ook na dew hype gekocht, I cashed in already |
|
Ik heb ook gestemd.. Nu de cd nog een keer luisteren ..."Hate can only create more hate"... |
|
Asjeblieft niet zeg ... rajacakr praat al genoeg stront op het forum, ik hoef em echt niet over mijn stereootje te horen |
|
Hehe.. En toch ben ik stiekem wel benieuwd ..."Hate can only create more hate"... |
|
Oud Vuil. |
|
|
|
Oja... Tot vanavond, Raj. U bent er toch ook? * stemt ondertussen op "ons" * Oud Vuil. |
|
quote: wahahahaha jij denkt zeker dat ik jullie een avondje zonde mij gun *evil gelach* |
|
Oud Vuil. |
|
quote: Sjit, ik begrijp er bijna helemaal geen hout van ! |
|
Hey Wim, had ik jou geen Noors/nederlands woordenboek gegeven ooit ? Of ligt die toch nog hier ergens..... |
|
Ah, ik heb hem al gevonden. De reviewer zegt > "Dit is de ceedee van het jaar 2004, maar omdat er foto's van die lelijke gasten in het hoesje staat, geef ik maar 3,5 ipv 6 van de 6 punten..." hahaha, nee ik zal het eens even echt gaan ontcijferen. |
|
Hm,hadden we Raj toch moeten opleuken met photoshop? http://www.scrotum.tk Überhammer |
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |