|
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
||||
Auteur: |
|
|
Staat Raj er groot op????? |
|
quote: Alleen z'n geslachtsdeel past erop. Voor de mensen die een ander liedje van de CD willen horen, op http://www.vampire-magazine.com/radio.asp zijn we ook te horen. Oud Vuil. |
|
quote: als jullie drummer het maar niet ih zijn hoofd haalt om te gaan zingen... doe mij maar zo'n schijfje.... ADAPTOR -- http://www.myspace.com/adaptornl |
|
Zeg eens, waar kan ik die CD nu verkrijgen?? Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: www.displeasedrecords.com en dan zoeken op judgement |
|
quote: bij tigerprint ( www.tigerprint.nl ) zijn de technieken (sinds kort) aanzienlijk verbeterd. kan ik je aanraden! "7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain" |
|
Ik zal eens loeren. Vandaag eindelijk de "normale" cd's binnen gekregen. Weer gaat mijn dank uit aan Mörke, het ziet er gewéldig uit!!! Oud Vuil. |
|
volgens de displeased hebben jullie nog steeds een houwitser-lid in de gelederen... of is dat een verkoop truc? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Tja, ik weet ook niet waarom ze dat er bij displeased bij zetten. Misschien omdat ze houwitser onder de aandacht willen brengen omdat ze daar nog cd's van hebben liggen? |
|
GVD schijt PTT hoeren, nog mijn cd niet binnen. [Dit bericht is gewijzigd door bazzio op 13-05-2004 18:04] Bazzio Attacks!!! |
|
quote: Tja, misschien hebben ze de cd nog niet bekeken. Ze kennen Judgement Day oprichter Theo natuurlijk van Houwitser, en andersom. Theo is echter al een paar jaar weg bij Judgement Day wegens tijdgebrek.... Misschien dat ze de cd van ons nog niet eens hebben bij Displeased, maar dat ze hem al wel in hun catalogus hebben gezet. Ik weet het ook niet. |
|
quote: Dat komt ook omdat het TPG is tegenwoordig, weet niet hoelang geleden je de cd heb besteld "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Wij oudere jongeren denken nog in termen als: PTT, Gulden, raket-ijsje voor 25 oude centen enzo. Oud Vuil. |
|
quote: Idd. En Paul; ze hebben hem wel. [Dit bericht is gewijzigd door bazzio op 15-05-2004 1:06] Bazzio Attacks!!! |
|
Kijk! btw. http://www.boudisque.nl/zoek/index.asp?keuze=artiest&zoek=++Zoek++&zoekding=judgement+day [Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 15-05-2004 12:01] Oud Vuil. |
|
[quote]Op 15 mei 2004 1:05 schreef bazzio het volgende: Idd. En Paul; ze hebben hem wel. quote] hehheh, coole foto ! |
|
quote:Ik moet nu denken aan dat geweldige filmpje van van Kooten en de Bie over die oudere jongeren. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Koos Koets en Robbie kerkhof. dacht ik. Oud Vuil. |
|
cd nu een paar keer gehoord en valt me vies tegen... None of us are saints - Albert Fish |
|
quote: ik heb m nog niet gehoord. waarom valt ie zo tegen dan "7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain" |
|
Godver! Wat ben jij vroeg wakker, Luchtwolf! Internetjunkie! ha! ha! |
|
quote: Ach ja, we kunnen niet iedereen met onze herrie behagen. maarre, wat valt er dan idd vies tegen in jouw visie? Oud Vuil. |
|
Oud Vuil. |
|
quote:wim kan ik al een mp3 downen? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |