|
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
||||
Auteur: |
|
|
Ja, dan heb je een van de geefste cd's van 2004 voor 1,56 Euro ! hahaha. |
|
|
|
quote: maar goed, laat ik weer eens ophouden met spammen hier Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
* spamkick* |
|
Hey, we gaan ook T-shirts, longsleeves, en girlies laten drukken, met op de voorkant het Judgement Day logo, en op de achterkant de frontcover van "40 Minutes To Impact". Je kunt ze kopen (net als de cd en de minicd "March of the Apocalypse") bij onze optredens, of bestellen via de site, via de bestellink van "March...." Wat de shirts kosten weten we nog niet precies, maar we gaan het zo goedkoop mogelijk aanbieden ! Dus kopen die troep !, hahaha. |
|
UCHEUCHEUCHE omkoopbaar! UCHEUCHEUCHE |
|
quote: hehe geinig, kan die geile kop van Raj er niet op? Bazzio Attacks!!! |
|
Ik denk dat we een Rajackar fanclubje moeten oprichten |
|
quote: Het is maar wat je geil vindt.... |
|
Bazzio Attacks!!! |
|
Misschien een idee om onderbroeken te verkopen met, bijv. deze afbeelding? Jenje en Bazzio willen er volgens mij al 1, hier kunnen we wel eens op gaan binnen lopen. Oud Vuil. |
|
Dude I got me a brand new avatar! |
|
Mijn god ! |
|
Hehehe. Sorry, raja. Oud Vuil. |
|
|
|
Wat een lelijke mannen. Je was me net voor, paulus. Oud Vuil. |
|
Leuk interview! Was het aankomende DVD verhaal toen nog niet bekend? Bazzio Attacks!!! |
|
quote: 'T was toen nog niet 100% zeker. Het staat ook op onze site, als mensen via blackfuel doorklikken, lezen ze het ook. Hoop ik. Oud Vuil. |
|
he paul! Nummers opgenomen met elec. drumkit? Klinkt lekker iniedergeval.. |
|
quote: Hahaha, ja. Maar dat doe ik nooit meer. Volgende keer gewoon acoustisch, speelt veel prettiger, en klinkt ook veel puurder. |
|
Volgens mij stond er alleen een review 40 minutes van hellspawn in dit topic. Hier een interview. http://members.lycos.nl/hellspawnmag/index.php?itemid=631 Oud Vuil. |
|
Ik kom wel even bij jullie in Groningen kijken On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Precies, na ons kun je gewoon naar huis gaan, dan is het zo goed als afgelopen. Oud Vuil. |
|
quote: Nee joh, daarna komt er nog wat achtergrondmuziek On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |