|
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Let op den leestekens jonge man. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Ik ga hem binnenkort aanschaffen, ik ben naar de sportschool geweest, dus hij zal wel een plek in de slaapkamer krijgen. |
|
Hehehe, dat mogen we graag horen! Go, Beast, Go! Oud Vuil. |
|
Hey Wim, wanneer gaan we eigenlijk weer oefenen ? Heb ik wel weer zin in.... eigenlijk. |
|
Heu, donderdag? Met wat we aan bandleden in Nederland aanwezig hebben? Ik zal bas ff meelen, of hij ook nog komt ofzo. Oud Vuil. |
|
cool... eerst effe drumkit slepen maar erna > |
|
Precies, ik kom ook wel ff slepen, speakerkast moet ook mee. Heb bas gemeelt. Wat een werk, snel een . Oud Vuil. |
|
YESS-AAHHHH eindelijk weer herrie schoppen |
|
En jou schoppen. Oud Vuil. |
|
hmmm, Unitas heeft last van de AID, dus oefenen zit er niet in deze week.... Maar uiteraard kunnen we wel af spreken om rajackar te schoppen..... |
|
Moeten we dat dan maar doen. Oud Vuil. |
|
ah mag ik ook ? toe ... |
|
Wat? Oefenen? Bazzio Attacks!!! |
|
Nee Raj schoppen |
|
Niet te hard dan hé, hij moet nog wat voor mij doen. Bazzio Attacks!!! |
|
Dan moet Raj maar onderop gaan liggen de volgende keer ... |
|
|
|
Wat is LARP ? Of maak ik nu een noobie opmerking ? |
|
Ja! Bazzio Attacks!!! |
|
Zal eens kijken of ik aanwezig kan zijn in Vera over een paar maandjes.. Laatste Judgement Day optreden wat ik gezien heb was in de Baroeg (zm fest?) .. En Dismember heerscht natuurlijk ook de pan uit.. |
|
Dit vond ik op google. Dus een larp is iemand, die denkt dat hij in Enslaved ofzo zit. Vreemde gasten. Oud Vuil. |
|
quote: Het is moeilijk te zeggen wat larp is.. maar de sypmtonen zijn duidelijk: mensen rennen (al dan niet schreeuwend) rond met (vaak zelfgemaakte) malienkolders en zwaarden.. (het feit dat het nogal monnikenwerk is om een malienkolder te maken wijst overigens weer op een gebrek aan een sociaal leven óf een baan) .. |
|
Aha, dat maakt weer iets duidelijk. Ohja, Judgement Day in de Baroeg.... dat was voordat ZwareMetalen bestond, en ook een paar jaar voordat ik bij Judgement Day kwam. Maar we hebben wel op het ZM fest gespeeld in Atak in Enschede. |
|
quote: Que?! Dan ben ik in de war denk ik.. zo lang is het nou ook weer niet geleden .. dan is de laatste keer dat ik jullie zag in Wageningen geweest denk ik.. |
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |