|
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ohja!! ROFL! [therapeutisch gebrabbel]En ik kan heel goed omgaan met boze mensen, boosheid is goed [/therapeutisch gebrabbel] ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: was maar een ideetje voor de foto.En,euhm...zwaard?Kapmes,ja! Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
Anyhow,jullie zullen het toch nooit snappen zolang je niet in deze rotstad hebt rondgelopen. Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: Wel, ik wil wel ruilen hoor... Wij hebben hier alleen maar van die Breezah-figuren, dus veel plezier ermee! Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: LOL Bitchfight Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
ON TOPIC IEDEREEN EN PERSOONLIJKE ZAKEN VECHT JE MAAR UIT VIA MSN, ICQ, POSTDUIF, BRIEF, MAIL, IRC, TELEGRAM, FAX, TELEFOON,... MAAR ZEKER NIET VIA DIT FORUM!!!!!!! Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Pfsh en nu wel moderaten. Go Beli ... |
|
Over DB quote: Haha, nee eh, het gaat hier om de karikaturale "rockstar" attitude die die gasten zich de laatste tijd aanmeten, terwijl ze door hun voorprogramma naar huis gespeeld worden. quote: Hmmmh, als je interesse daar ligt misschien wel, maar daar gaat het hier niet om denk ik: Het meteen gaan bazuinen dat ze er dit en dat van weten als ze er een halve noot van gehoord hebben, da's het klotige eraan. Maar ik blijf erbij: die gastjes vallen wel weg , dat stoere is een dun laagje. Daaronder zit voor een groot deel geen interesse voor het genre, bij een klein deel allicht wel. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Zo te zien ben ik weer een geniale discussie misgelopen... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote:Zelfs jij zou er vrolijk van geworden zijn! |
|
Ja...ik raak er spontaan van in de stemming om je eens in dat sterretje van je te nemen... [Dit bericht is gewijzigd door Voice Of Doom op 20-01-2004 18:29] I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote:Alweer? |
|
nee...voor de eerste keer... niet slowchatten Jenje... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: Ik zie in je profiel dat je ook al 24 bent.... Ik ben bijna 34 en hoe jij je gedraagd vind ik vrij kinderachtig.Ik luister vanaf m'n 12 e naar (black) metal en heb nog steeds plezier in het leven.Ik geef jou met je mentaliteit nog een paar maand en dan snij je van pure ellende je polsen door(wat natuurlijk erg troe is...) Triest...... spelfout weggehaald... |
|
Shit hey, wat zeg je dat lief ... |
|
Heej, we gaan er geen leeftijd bij halen he? Godzijdank kan ik met enige zekerheid zeggen dat ik 'iets' volwassener ben dan dat 'miggel' en ook een andere mening toegedaan ben ..."Hate can only create more hate"... |
|
Wat is miggel? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:De leeftijd factor heeft ijskwien erbij gebracht ... |
|
quote: 'wicht', 'wijf', 'snollebol'.. Zei ik onbewust nou iets Twents ofzo? @Jenje: Oh, ik heb de uiterst interessante discussie dan ook niet helemaal gevolgd.. ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Dat weet ik niet. Iek buutenlander. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:Ah kom, was keihumor discussie |
|
quote: Moet je 'm nog ff nalezen. Kun je lachen! Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Heb 'm wel een groot deel gevolgd hoor, supertriest!! WHAHAHA! Maar zoals ik al zei, niet alle mensen beneden de 25 zijn zo Toch???? ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Nee niet alle. Jij wel.... bwuwhuhauhuahua KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |