|
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 | ||||
Auteur: |
|
|
Dan quote ik ook nog maar een keer met een niets-zeggende mening. quote: |
|
Hahahahahahahahahahahahahahahahahaha,ik kan alleen maar lachen om zoiets.Blackmetal fans noemen ze zich Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:'t is jammer dat je als metalhead aan dat soort mensen gerefereerd wordt maar ach zal het nog lang duren met dit soort grut? Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Het oh my goth topic waardig, dat wel... http://www.scrotum.tk Überhammer |
|
quote:Helaas zal het nog lang duren met zo'n grut ja. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Denk dat het wel mee zal vallen, tis meer een ''modegril'' op het moment.. Na en tijdje vallen de meeste van dat soort weer af en vinden ze ineens iets anders weer leuk.. En je ziet het verschil echt wel hoor.. Speak no more lies, It 's your turn to die. |
|
quote: En jij bent natuurlijk wonderbaarlijk van kleuter gelijk volwassen geworden? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:Ik vind het eerlijk gezegt ook wel lang duren voordat 'rock'uit is.. volgens mij heeft het gabbertijdperk minder lang geduurd. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
ik ben nog steeds niet volwassen. Oud Vuil. |
|
quote: Nee, jij bent een gefosiliseerde puber. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Maar rock moet er ook niet uitgaan, gabber ok dat mag wel uitgaan. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote:zeggen mijn ouders ook nog wel eens. 'als je echt volwassen bent draag je niet alleen meer zwarte kleding, en je lakfetisch is ook maar een fase' Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: en proud of it. als ik naar leeftijdsgenoten kijk, moet ik altijd een beetje huilen. misschien hebben zij dat ook met mij. Oud Vuil. |
|
quote: Wat is er mis met gabber? Er komen nog steeds veel goede platen uit. Alleen krijgen de TMF luisteraars ze niet meer voorgeschoteld. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Da's voor je te hopen inderdaad. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Nee uiteraard niet, maar betekend niet meteen dat ik er wel zo uitzag Speak no more lies, It 's your turn to die. |
|
quote: Als een kleuter? http://www.scrotum.tk Überhammer |
|
quote: Ok maar je kan gabber niet gaan vergelijken met TMF house wantdat is triester dan triest, maar de gabberscene is niet meer zo aandrukkelijk aanwezig dan een paar jaar geleden. En imo gaat de gabber langzaam dood. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote:Nou ik heb graag dat 'rock' uitgaat. Ik word gek van die nep tieners in de kroeg. Ze willen me altijd aanraken. Er word mij 10x in een uur gevraagt waar ik mijn kleding vandaan haal.. aarghh. Het ergste vind ik dan altijd dat ze metal met limpbisquitje vergelijken. En van die programma's over metal op televisie zie waarin altijd STAKKERS worden geinterviewd. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
als mensen aan mij vragen waar ik me kleding vandaan haal vind ik dat een enorm compliment aangezien ik mijn kleding zelf maak we light on a candle on an earth we've made into a hell and pretend were in heaven |
|
quote: Meeste metalheads zijn ook stakkers. Slayer-War at the warfield DVD: Interviewer vraagt aan Tom Arraya: So what kind of people come to your show? THe ugliest kids on the block But it's getting better. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Nee als die gasten natuurlijk Speak no more lies, It 's your turn to die. |
|
quote: right ... doos "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
quote: Nee, snothic. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |