|
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: inderdaad Llie n'vanima ar' lle atara lanneina |
|
Mijn zoon van 9 gaat ook af en toe es mee naar een concertje.De meest perfecte uitvinding van de laatste jaren zijn "girlie"shirts,die ze van mij ook "jochie"shirts mogen noemen.Hij heeft shirtjes van ANCIENT,BLOOD RED THRONE,en DARKTHRONE,die hij trouw draagt.Hij heeft dan ook z'n legerkissies aan en legerbroek,maar op de manier van de foto's zou ik em nevernooit niet kleden.Wat een drama.Ik pis in m'n broek van het lachen als ik die foto's zie. [Dit bericht is gewijzigd door varanus op 28-11-2003 17:18] spelfout weggehaald... |
|
Hey Varanus! Waarom neem je niet eens een van je hagedissen mee naar een optreden? In een Darkthronejasje. mvg wk10 |
|
quote: I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Duuuuuude, dat is serieus triest. Ben ik de enige metalhead van mijn leeftijd die echt gaat voor de muziek in plaats van de lifestyle? Ik draag meestal zwart en band shirts. Maar fok, corpsepaint is voor de bands, niet de fans. En wat heb je eigenlijk aan die homofiele spikes? "My foes - they can't destroy my body - Colliding slow, like life itself" |
|
quote: als je voor de COF muziek gaat ben je idd waarschijnlijk de enige ja |
|
Weet iedereen wel zeker dat die gasten ervoor Dimmu Borgir waren? Was het niet de audities voor de nieuwe Pipo de Clown film? http://www.myspace.com/entrapmentdeathmetal http://www.myspace.com/villavampiria http://www.myspace.com/doctorscalpeltheincisions http://entrapment2.bandcamp.com/ |
|
quote: Ik heb een schijthekel aan Cradle, dude. Heb je mijn forumnaam gezien? "My foes - they can't destroy my body - Colliding slow, like life itself" |
|
Dude? one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Ok die kinderen zien er niet uit, maar welke ouder laat zijn kind met mislukte corpsepaint de deur uit gaan??? SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: Haha, ja, dude. "My foes - they can't destroy my body - Colliding slow, like life itself" |
|
ik vindt het prima in '85 zagen de metalheads er ook aardig dip uit met al die patches en spikesbanden en kogelriemen (ja ik ook!!!) laat die gasten lekker hun gang gaan en hun eigen ding doen, en ze moeten ook onze cd's kopen en dan hoor je mij niet klagen The prospect of death suits me fine indeed.... Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
*kuch* Iron Maiden *kuch* *kuch* strakke leren/spandex broeken, pony's *kuch* Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
hoest...slayer |
|
gheghe...bedoel ik dus Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Vind ik ook, de vraag is ook. Wat moet je er mee! "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Hehe,lijkt mij geen goed idee... spelfout weggehaald... |
|
quote: Ligt eraan hoe oud je bent, mij boeit de hele lifestyle ,zoals jij dat zo moooi noemt, ook geen ene zak. Ik draag afentoe eens een bandshirt, en dat is alles. Maar stop eens met dat gedude, je lijkt Avril Lavigne wel |
|
Pomtiedom... ik liep vroeger ook in stretch-broeken met zogenaamde baskerbalschoenen ( lees = van die hoge modellen) en een verwassen metal shirtje. Prima toch, met mij is het ook nog goed gekomen... Dus dat zal met hun ook wel goed komen dan. Ik vindt het nml. nog steeds wel heel erg simpel om die lui af te gaan lopen zeiken.... Voor al die zogenaamde stoere mensen hier die altijd stoer geweest zijn en ook altijd zullen blijven (in hun eigen ogen) kijk eens in de spiegel, waarschijnlijk schieten de tranen dan ook wel spontaan in jullie onderbroek als jullie je eigen clownskop zien. (neemt niet weg dat jullie nog steeds onwijs stoer zijn...... met woorden) "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Ik denk dat iedereen hier wel de metal in is gekomen via de populaire metal, of het nu fear factory, type o negative, cradle of dimmu is. MAAR toen wij de metal in kwamen werden we ook afgezeken door de 'grote stoere metalheads', dat zorgt voor een natuurlijke selectie voor de toekomst. Dus hiermee rechtvaardig ik het afzeiken van prutsertjes. HOP |
|
Godverre, & dit is echt reuzesneu. Ik liep 15 jaar geleden ook met kogelriemen en punten. Thrashertje, tuurlijk. Maar dit? Stelletje homofiele kleurdozen, goths, AAAAAAARRRGGH! http://www.scrotum.tk Überhammer |
|
quote: Haha, da's cool. Ik zou niet weten wat Lavigne allemaal zegt - kijk nooit naar de muziekzenders en geef geen fuck om al die trendy zooi - dus ik zeg het niet om op haar te lijken ofzo. Haha "My foes - they can't destroy my body - Colliding slow, like life itself" |
|
quote: hehe, lijkt me een goed punt "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: ik was ook zo'n grote stoere metalhead. hahahaha. het moet me wel van het hart, dat er in de jaren '80 heel wat minder met het bekende vingertje gewezen werd. nou waren de verschillen in de metalmuziek ietwat kleiner, maar toen waren de metalheads eigenlijk zo'n beetje 1 hechte groep. dat is tegenwoordig uit elkaar gevallen tot allerlei verschillende stromingen in de muziek, en blijkbaar hebben die stromingen hun eigen "identiteit" nodig, om weer te verschillen van andere groepen metaalliefhebbers. ik tiep: wat een gelul allemaal. Oud Vuil. |
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |