|
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 | ||||
Auteur: |
|
|
Eerste is zeker goed, die daarna ook wel, maar daarna is het een trieste herhaling |
|
quote: De eerste van Limp Bizkit ook (en de tweede van Limp Bizkit staan stiekem ook een paar aardige nummers op). En het eerste album van Limp Bizkit is IMHO wel degelijk metal, niet de meest hoogstaande metal, maar metal nevertheless... Maar zoals gewoonlijk weten de mensen die *geen* Limp Bizkit luisteren, het weer het beste... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Dat klopt. Die eerste van LB heb ik dus ook. Die cover van Faith is dus gewoon vet heerschend. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
LB gaat vervelen ... eerst wordt het achtergrond muziek, dan elevator music en dan gewoonweg irritant. Fred Durst is liever bezig met lul in hollywoodkutjes te rammen dan muziek te maken. |
|
quote: Dat ben ik helemaal met je eens. Alleen is dat niet kenmerkend voor spookycore/nu-metal IMHO. Denk maar aan bands als Children of Bodom of Nightwish of ... (zijn vast nog meer voorbeelden te verzinnen) die na 2 a 3 cd's ook (bijna) irritant in herhaling beginnen te vallen. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: nou, ik ze cd's dus WEL beluisterd, meerdere malen zelfs. En ik kan met mijn hand op mijn har(d)t beweren dat nagenoeg al het limp bizkit materiaal drek van het zuiverst soort is (op het nummer "nookie" na dan) in mijn oren. dan zijn bijv, Slipknot en S.O.A.D toch wel 1.000.000 keer beter. |
|
SOAD is wel goed. Daar heb ik ze alle drie van. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Damn... ik ben het alweer met je eens... Moeten we geen gewoonte van maken... Dat ik die Limp Bizkit cd's heb gekocht, was ook nog in de periode dat ik cd's op 1 luisterbeurt beoordeelde, hetgeen ik tegenwoordig maar niet meer doe, omdat ik toentertijd echt te veel miskopen beging... Maar toen kocht ik cd's omdat ze "wel aardig" klonken. Ik moet er ook wel bij zeggen dat ik toen niet echt wist wat er verder nog was. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: jij hebt zeker instrumentale versies zonder bijgevoegd tekstvel? |
|
quote: Die opmerking was ook niet naar jou gericht. En ik ga zeker niet ontkennen dat Limp Bizkit kwalitatief niks voorstelt, maar op zijn tijd vind ik het toch wel leuk om ff te luisteren... So sue me... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Steal This Album heeft geen tekstvel ja...maar het is geen instrumentale CD? Er zijn wel meerdere CD prints van beschikbaar. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: OHW ik moet je helemaal gelijk geven!!! Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: SOAD is erg politiek en zeer links. vandaar mijn opmerking.(en nu zeker met jou reply in het grindcore topic in het achterhoofd). |
|
quote: Smaken verschillen nu eenmaal. gelukkig maar. |
|
quote: Aha...ik nu begrijp. Maar ik vind SOAD niet te overheersend wat hun politiek betreft. Ja, je hebt het door dat ze niet echt liberaal zijn maar het is niet storend. Ze komen minder jankerig en klagerig over dan een RATM. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: als ik aan een band wel een hekel heb/had is het RATM. waarom weet ik niet maar die band stoort mij enorm. en hun muziek is ook nog eens kut. |
|
quote: Damn... bij mij was het kwartje ook verrekt te lang onderweg... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: SOAD doet het met ironie ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Waar ik me aan stoor is dat er sommige huppelkutjes Avril Lavigne als metal gaan bestempelen Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: ze probeert toch echt skate/punk over te komen hebben jullie de live versie al gehoord, dat geeft aan hoe goed ze is ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: hehheh, ik zat al te wachten op een reply van chellie. de gitarist van ratm is trouwens geweldig, wat een effecten haalt hij uit z'n gitaar. Oud Vuil. |
|
quote: Meen je dat nou serieus? Is mij namelijk nooit opgevallen.. Noem eens een voorbeeld. Ik vind zelf de songtekst van Boom! wel gaaf. zo kan ie wel weer |
|
quote: mijn humor is gewoon te ingewikkeld. kan het ook niet helpen. |
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |