|
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Trek het je niet aan, de meesten hier luisteren naar slechte metal. |
|
quote: ik waardeer je grap ten zeerste Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
grap ? |
|
Ik vind het ongelooflijk triest en makkelijk deze pubers uit te lachen, hoe liep je er zelf bij toen je 14/ 15 was? "Grim true ende evil" zeker? Ik vind het heerschend dat er tenminste weer meer jonge metalheads zijn (in mijn tijd gabbers..), zij ontwikkelen vast nog smaak/ stijl bla bla bla. Ik zie dit veeeeel liever dan van die jonge trendy R&B breezah scooter figuren. |
|
Het doet een beetje denken aan "The Josti-band does Kiss!!" Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote: ik bedoelde "grap" Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: héhé |
|
quote: begrijp jij t nog? ik begrijp mezelf niet meer? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Ik ook niet, maar ik weet wel wat ik bedoelde met mijn opmerking. |
|
ontopic a.u.b. |
|
HAHAHAHAHA, die fotioos hilarisch en tegelijkertijd exemplarisch Maar het is waar dat het beter is dan R'n B jeugd... Maar ik hoorde hetzelfde over het convert van DB in de 013, en ik moet zeggen dat ik Zelf heb mogen beleven dat bij Cradle Of Filth een aantal zeer jeudige meisjes met een spandoek stonden "dani, please fuck me" Sorry dan gaat bij mij het licht uit en dat terwijl CoF barslecht was! [Dit bericht is gewijzigd door enforcer op 27-11-2003 13:35] |
|
Ik vind het zorgwekkend dat er zoveel pubers zich zo onbegrepen voelen dat ze er zo gaan bij lopen. Anderzijds vind ik het zeker zo zorgwekkend dat de rest van de tieners content zijn met hun oppervlakkige wereldje van GSM's, flugels en merk-kleding. Hieruit leid ik persoonlijk af dat de nieuwe generatie net zo zielig is als zijn voorgaaanders, en kunnen ze net zo goed als de rest der mensheid voor mijn part gewoon allemaal kapot vallen. |
|
quote: Slaat dit op mij?? Ik zeg ongeveer hetzelfde als de meeste mensen hier hoor! Ik vind ze er triest uitzien, maar aan de andere kant zijn dit ook nog maar jonge mensjes die zich graag ergens van willen onderscheiden.. Nogmaals toen ik zo jong was wilde ik ook graag bands ontmoeten die ik gaaf vond (nu soms nog wel ) en droeg ik ook spikes (overigens weinig mis met spikes hoor) etc (misschien niet vergelijkbaar met die paint, maar toch) om er 'stoer' uit te zien.. Maargoed, Ik hou ook van jou hoor! ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: ... wat jij zegt. Je kan me de bout hachelen! |
|
quote: Now that's a scary kid |
|
quote: Haha! [Dit bericht is gewijzigd door Legatius op 27-11-2003 13:39] Je kan me de bout hachelen! |
|
quote: ik zie niets, maar ik vermoed een belediging naar jenje, dus wil ik het wel graag zien (jenje ) edit: o, daar issie al hmm, dat viel tegen [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 27-11-2003 13:39] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Ik vind hem wel op jenje lijken met zwarte face-paint... |
|
Oh ja ... Dat is mijn micheal jackson imitatie en campske WEET dat ik tot in de puntjes de imitatie doorvoer |
|
quote: Ik snap je opmerking niet, maar ik heb de indurk dat ze gortig bedoeld was. |
|
Hell yeah! Metal zoals het hoort te zijn! |
|
Zeer vermakelijk al die foto's, zou iemand eigenlijk moeten bewaren en later aan hun (klein)kinderen moeten laten zien. Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote: Idd. Laat ze toch. |
|
quote: en om te bedenken dat het niet eens een kind is. Die kerel is nu 40 of zo en ziet er nog steeds hetzlfde uit. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |