|
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: luister het niet meer omdat het me verveeld, maar Steal This Album vond ik stukken minder. Maar die ironie is terug te vinden bij Deer Dance en X en Jimmy. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: hoor de coverversie van "Fuel" van Metallica is en je hoort dat Avril zwaar tekortschiet qua power in haar stem Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps. |
|
quote: fuel van metallica door die... die... tja wat is ze eigenlijk I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote: Even alles lezen Borgia II;daar had ik in gezet dat ik dat om te vond Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: Huppeltut? Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: Je was me voor haha Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps. |
|
quote:zoiets ja... beetje jammer zeg maar I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote: Zoek hier maar eens: Avril Lasagne's echte naam ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Avril Lavigne! yeah Vette metal! HE'S JUST A SKATERBOY lalala *vrolijk rotdeuntje* Serieus, ik wil die versie van Fuel ook horen, lijkt me humor. *gaat downloaden* zo kan ie wel weer |
|
quote: hahahahahahahahahahahahahahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa*ligt plat van het lachen* *krabbelt weer recht* Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
hallo, het gaat hier over BLACK- metal fans, ja? Oud Vuil. |
|
quote: nu duidelijk niet meer I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote: "...over de tegenwoordige -black- metalfans" Lees je topictitel schat Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
mja, ik weet niet of mensen hier het nieuwe moderatorbeleid gelezen hebben: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=1214900 maar blijkbaar is er geen mod on-line. alhoewel dit ook een zwaar off-topic reactie is, dus zelfs ík loop nu gevaar. *zucht* Oud Vuil. |
|
quote: jaja, ik kan wel lezen, hoor. ach, laat ook maar... Oud Vuil. |
|
quote:om maar weer on topic te raken: Spelen jullie ook Black metal Wim? |
|
Ik ga een nieuwe BM band oprichten: The Satanic Moderators Ons eerste plaat gaat heten: Ban Us All KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Wie komen er in de lineup? Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps. |
|
quote: spelen jullie dan ook mijn favoriet: communists suck? |
|
quote: Lord Chelman - Infernal wails and eternal bans Master Snaack - Skinbeater from below Jenjeolzebub - Low tune satanic chords Atilla The Infernal Warmaster - High pitched string wails and chords of hell KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Daar kunnen we tijdens onze volgende jamsessie gaan discussieren. Jij bent immers de gitarist. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Hehe..gaan jullie dan ook op de Mayhem tour? Eentje schiet zichzelf door z'n hersens en de ene bandlid slaat de andere zijn hersens in? En natuurlijk moeten daar foto's van gemaakt worden en op picture LP's gezet worden Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps. |
|
quote: hell yeah wel effe de blackmetal make up van mijn vrouw pikken en ik koop morgen gelijk "stoer en grimmig kijken"voor dummies. want als je dat niet kent is het niks.... wat wel in het voordeel werkt: ik ken natuurlijk wel alle Venom poses van buiten! ps: is het erg als mijn gitaar maar twee snaren heeft? [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 21-02-2004 0:11] |
|
quote: Maar wie steeks dan de kerken in de fik ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |