|
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 | ||||
Auteur: |
|
|
Hey, het hielp tegen het slowchatten dus ja... Bovendien zijn er geen duidelijk herkenbare politieke tekens op de foto te ontdekken dus ik denk dat het wel mag. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
inderdaad was gewoon een willekeurige man met een snor http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! |
|
quote:Ja, iemand met uitstraling, een vorm van charisma en autoriteit, dit in tegenstelling tot die posertjes op de andere foto's in dit topic. Die gasten kunnen nog geen snor laten staan al zouden ze het willen! Zo, mooie link gemaakt om weer on topic te gaan. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Die wijven daarentegen [Dit bericht is gewijzigd door MutantChrist op 17-05-2004 20:20] Inside crystal mountain, evil takes it's form |
|
turkse vrouwen hebben een grotere snor en sik dan ik |
|
quote: Heb je nu echt niets anders te doen dan af te geven op het uiterlijk van een 14-jarige. Als ze zich daar nu prettig bij voelt...laat haar toch. |
|
quote: Je moet gewoon dezelfde pillen slikke als die wijven waar Rammsteiner op geilt. Krijg je vanzelf een echte baard. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Ja, zoals bepaalde luizenventjes... Zenial |
|
Dit topic is zelf een onbedoelde impressie van tegenwoordige 'metal'fans. Jullie zijn allemaal GAY, whoehahahahahaaaaaa!! Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Gelukkig heb jij tegenwoordig zo'n heterosexueel kapsel Zenial |
|
quote: Wss toch al te laat,maat kom... Ik heb die rommel geeneens bekeken.Gunman was Finding Nemo aan't kijken. IIIIIIIIIIII SPEAAAAAAAAAAAAAAK WHAAAAAAAAAAALLLLLLLLLEEEEEEEEEEEEEEE Dory heerst!!!!! Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: Het gaat 'm niet om het uiterlijk haar "stoere" additude had je moeten zien.En dan weten dat ze verder niks mag Kinders Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: Jij was vroeger ook zo? Rost er lekker op los op z'n 6-snarige basbijl in FENRIS (black/viking metal) |
|
quote: Hola, voel ik mij even persoonlijk geoffendeerd daar! Ik ben pas 15, en als je even naar de foto op mijn pagina kijkt... Nouja, je ziet wel Nuja, ik ben wel niet zo idioot om buitenshuis zo rond te lopen, enkel op foto kan het wel eens leuk zijn. Plus dat ik niet naar signeersessies van Dimmu zou gaan.. "Obras son amores y no buenas razones" |
|
man wat een image-building. s'avonds stoer doen en smorgens een asperientje vragen aan mama. ochja, nog altijd beter dan die rnb-reetwijven en rapcrap :p |
|
ik geef ons Kimmie niet meer dan groot gelijk...(hoe zou dat komen ) Maar neemt niet weg dat we er toch wel eens kunnen om lachen eh Llie n'vanima ar' lle atara lanneina |
|
quote: Was? Overigens is ze erbij vergeten te vermelden dat een bord voor je kop die even dik is als de Berlijnse muur in de breedte was ook een vereiste is. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
BLACK METAL IST GAY. |
|
Grindcore = ... F*ck hippies |
|
Black metal is prima te smaken.Maar ik heb zoiets van :"laat de corpse paint en pinnenbanden voor diegenen die OP het podium staan" Laat je waardering zien door een bandshirt te dragen.Krijg je eventueel de kans de band even te kunnen spreken kan je die waardering door trekken door te zeggen dat je het een gave show vond.Handtekening/foto ook wel leuk,maar laat de band daarna met rust. Respect is een mooi begrip You will beg me to kill you!!! |
|
OMFG wat triest. Ik word er soms zo ziek van dat je als metal fan er op een bepaalde manier moet uitzien ik haat dat!!!! JE bent (BLack)metal fan in je hart en niet hoe je eruit ziet |
|
quote: toevallig kortharig cradle/dimmu luisternd tuig? "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote: Rijmt het in één keer niet meer... "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
quote: zie profiel Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |