|
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 | ||||
Auteur: |
|
|
Oke dudes, even ontopic a.u.b. |
|
[offtopic] [Dit bericht is gemodereerd door Elfensteen op 29-11-2003 17:54] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
[offtopic] luister naar de aardige mod! [Dit bericht is gemodereerd door Elfensteen op 29-11-2003 17:55] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Waarom verft men zichzelf eigenlijk 'wit', als ze 'black'metal luisteren Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Black metal is eigenlijk voor de negers... I am the 1%. |
|
ik ben geen neger hoor Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
haha nuj krijg je last met de Blackmetal maffia. P.I.M.P. oftewel : B.U.R.Z.U.M. " De kermis ketting van Bruno Santanera op sterven na dood" |
|
dolle pret. I am the 1%. |
|
Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
niet spotten jij! in de naam van satan! " De kermis ketting van Bruno Santanera op sterven na dood" |
|
ok man, respekt Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
ik ben een hoer van satan Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
ja! 666 evil evil evil, HO. De sint is in het land! I am the 1%. |
|
quote: trui! " De kermis ketting van Bruno Santanera op sterven na dood" |
|
quote: Whahaha trui, een mooie wollen zeebonken trui! I am the 1%. |
|
ontopic dames... |
|
[offtopic] [Dit bericht is gemodereerd door Elfensteen op 29-11-2003 18:12] " De kermis ketting van Bruno Santanera op sterven na dood" |
|
Dames? waar gaatet topic eigenlijk over? O JA, kleine blekkies. " De kermis ketting van Bruno Santanera op sterven na dood" |
|
ok SatanKlaas ach die huidige BM fans vallen toch reuze mee ? Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
ja hoor " De kermis ketting van Bruno Santanera op sterven na dood" |
|
quote:dan ben je dus niet echt true... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Ontopic en niet slowchatten! |
|
De foto's blijven hilarisch Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
Nja, opzich valtet wel mee. alleen sloven veel mensen zich zo ziekelijk uit in die dingen. ik ben zelf ook 15, maar ik sloof me niet uit, EN ik ben geen blekkie maar toch bn ik de hoer van Satan " De kermis ketting van Bruno Santanera op sterven na dood" |
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |