|
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Hmmm, van die stakkers met een lakfetish enzo? http://www.scrotum.tk Überhammer |
|
? Sinds wanneer zijn bandshirts gothic??? Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Ligt eraan van welke band. |
|
quote: Nou niet alleen tieners... Ik kan me nog een meeting in Eindhoven (georganiseerd door Mike aka MBMarduk) voor de geest halen, waar het nog net niet tot fysiek geweld gekomen was, omdat 1 gast maar aan je bleef plukken niet in de gaten hebbende dat je vriend een paar meter verderop stond... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
tjeesss... en dat met zo'n heksenneus... "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
quote: Volgens mij weet ik wel wie je bedoelt, die ene dude die eerst zou blijven pitten maar 's morgens opeens weg was? ik groet hem eigenlijk altijd als ik hem tegenkom, maar weet nog steeds niet wat zijn naam is . |
|
Bepaalde posts over die komische situatie zijn vrij ongegeneerd [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 08-02-2004 12:30] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
HEM heb ik gezien met zn mammie in a'dam Red de fietsen de winter door. |
|
"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
Hey, zon bijl heb ik ook. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: haha, die zag ik laatst ook al ergens langskomen. |
|
quote: bij albert heyn toevallig? Oud Vuil. |
|
quote: haha, nee, ik bedoel de foto. |
|
http://www.cu2.nl/tageslicht Die jongen zit bij mij op school Hij is dus black metal gaan luisteren door de logo's op de shirts van mij en m'n vrienden te ontcijferen...en we ergeren ons dus altijd kapot aan hem, omdat hij erbij loopt als een houthakker met een corset aan. Waarschijnlijk weet hij niet eens dat Burzum en Thor's Hammer nsbm is. Ligt het nu aan mij of is hij echt erg? |
|
quote: Zodra ze zichzelf aankondigen met "dit is ik dan" zijn ze te erg ja Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
quote: En dat jij denkt dat het een "ze" is terwijl het een "hij" is zal ook wel wat zeggen |
|
quote: zijn dat hun exacte woorden? My madness, my sadness |
|
quote: Ik praat in meervoud Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
quote: iig redelijk typerend... maar BM? de eerste rij kan nog enigszins inkomen maar de tweede rij.... quote: Je moeder. |
|
De rij bm bands verraad het feit dat hij slechts hier en daar wat namen gehoord heeft. Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
quote: Kan iemand van zijn leeftijd dan geen verstand hebben van muziek, dan? Wat is dat toch voor arrogantie van oudere jongeren hier (je weet wel, 20+), dat jonge kids niet het recht hebben om naar extreme bands te luisteren, er een mening over te hebben en het (satan verbiede het) mooi te vinden? Rost er lekker op los op z'n 6-snarige basbijl in FENRIS (black/viking metal) |
|
quote: Het ligt aan jou.. Hij luistert Opeth, dus hij is vast ee goeie gozer zo kan ie wel weer |
|
quote: mod ban? http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! |
|
quote: En dat zegt iemand met Filth in z'n naam Opeth is gewoon cool ; al die andere bands in zijn lijstje vind ik prut of ken ik niet. Finntroll uitgezonderd, dat is wel leuk. Ik ben ook zeer untrui zo kan ie wel weer |
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |